Хочу допомогти подрузі
Їй самотньо. Вона замикається в собі.словом ось те що вона написала сама:
Добре, тільки ти геть нівчому невинна і вибачатись тобі немає за що......просто я завжди всі проблеми всі емоції збираю в собі.....тому що у мене немає такої людини щоб я могла про все розповісти, впринципі я і своїм найріднішим людям не довіряю, я просто напросто не вірю нікому і не довіряю тут потрібно зрозуміти що я дуже проблемна людина, часто спокійна, весела і тд. Але є моменти коли зриваюсь дуже сильно, після зриву можу нічого не пям'ятати...і пояснити чому саме так- я немажу аж ніяк.
Будь ласка допоможіть мені, підкажіть що їй написати!! Дуже очікую на вашу відповідь
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Здравствуйте, Соломия. То, что Вам не безразлично состояние Вашей подруги - уже является поддерживающим фактором. Она пишет, что никому не верит и не доверяет. Но Вам же она доверилась! Значит всё не так печально. Попробуйте просто быть с ней рядом, выслушивать её, когда у неё возникнет желание поговорить, не давая никаких рекомендаций. Просто будьте с ней. Если у неё будут возникать какие-то желания (например, пойти куда-то, купить что-то), составте ей компанию. Я думаю, что Вашей подруге сейчас это нужно.
психолог онлайн
Здравствуйте, Соломия! Чем именно Вы хотите помочь своей подруге? Какие у Вас есть идеи относительно ответа? Важно, чтобы это был Ваш искренний ответ - а не подсказка психологов.
психолог онлайн
Соломія, Ви чутлива і небайдужа дівчина! Вам зараз страшно за подругу, але не хвилюйтесь сильно - такі стани притаманні дівчатам і хлопцям, особливо у підлітковому віці. Підтримайте подругу. Скажіть або напишіть, що Ви приймаєте її такою, яка вона є, Вам цікаво з нею, Ви впевнені в ній і раді, що вона саме Вам відкриває свої найпотаємніші почуття. Ви завжди будете поряд і готові підтримати подругу. Соломія, але це повинна бути Ваша відверта відповідь. Скажіть подрузі те, що Ви насправді відчуваєте! Удачі Вам!