Розрив відносин
Если у Вас есть вопрос, пожалуйста, сформулируйте его и напишите.. Мы - христианские психологи-консультанты и принципы нашей работы описаны здесь: dobroeslovo.org/principy-konsultirovaniya-linii-doveriya/.
10:41
Доброго дня.Мене звати Юрій.мені 22 роки.Я зустрічався з коханою дівчиною 3.5 років.Одного дня вона побачила в моєму телефоні мою переписку зі знайомою дівчиною яку я давно не бачив.Вирішила що я її зрадив або планую це.і в той же день кинула мене зі словами що більше ніколи не пробачить мені.Я не думав що вона так сильно образилася і на другий день приїхав до неї з букетом і колечком.Я зробив їй пропозицію, вона довго думала і сказала - "коханий, ні"
Я залишив квіти і колечко, і поїхав додому...з того дня я просто не живу нормальним життям (а сталося це ще 17 вересня) через 3 дні я сам почав їй далі писати.Потім в мене була спроба суїциду, але мене чудом врятували.Дуже тяжка депресія...після цього я докладав максимум зусиль щоб повернути її.часом вона м'якла, ми навіть кілька разів зустрічалися...вона вела вільний спосіб життя, а я весь закритий в собі.1 лютого в неї був д.н. я приїхав до неї на роботу і привітав її...сказав що кохаю і хочу все повернути...вона сказала що вірить і подумає.а тепер у неї новий хлопець який молодший від неї на 5 років.йому 17 а їй 22...я й надалі її кохаю...і не знаю як далі жити...
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Юрій, доброго дня!
Дуже співчуваю вашій ситуації, розумію, як Вам боляче, тим більше, що ви не винні по факту у розриві відносин. Ви дуже сильно переживаєте та ще сподіваєтесь на те, що дівчина повернеться, хоча вона неодноразово дала вам зрозуміти, що не дуже серьйозно Вас сприймає.
Я дуже рекомендую Вам піти на консультацію до психолога (або працювати з ним онлайн, по скайпу) з приводу завершення цих болячих відносин у Вашій голові. Також Ви зможете отримати підтримку у тому, щоб прожити цей розрив та не жити минулим і надалі.
Бажаю Вам успіху!
психолог онлайн
Добрий день! Погоджуюсь з колегою. Юрій, скільки дівчин у світі? Ви мали стосунок лише з однією дівчиною, розтались з нею - на основі лише одного факту з Вашого життя Ви робите висновок, що відбулось щось катастрофічне, жалюгідне, у Вас більше не буде стосунків тощо. У Вас життя попереду і Ви зустрінете свою дівчину, яка буде Вас кохати. Ми не повинні подобатися всім. Люди зустрічаються, розлучаються - і це є нормою. Вам треба підтримка психолога, який допоможе Вам прожити травмуючий досвід і почати знов жити своїм життям!
психолог онлайн
Сумна, безглузда історія. Любов - сильна штука. Ви любите, і поки Ви любите - Ви людина. Непросто, коли коханої немає поряд. З цим доведеться ще вчитися жити. У вас немає іншого виходу. Повірте - люди можуть навчитися з цим жити. Трохи часу і трохи витримки. Потім ще будете згадувати мої слова
Дополнение от автора
Тетяна, що означає немає іншого виходу?Так, мені важко прийняти таку реальність.Так, я її кохаю.Так, я хотів би повернути все назад...невже це ніколи не пройде?Я ніразу не хочу бажати їй зла, ніразу не хочу помститися...але мені хотілося би бути разом з нею все життя.Навіть після того що сталося.
психолог онлайн
У Вас немає іншого виходу, ніж навчитися жити без коханої. Адже ж інших варіантів вам дівчина не пропонує? Так?
Дополнение от автора
Тетяна, зараз ми взагалі не спілкуємося... останній раз я розмовляв з нею по телефону і вона сказала - "ти сам у всьому винен, сам все поламав, залиш мене в спокої і живи своїм життям, в мене все добре і ти дай собі на спокій.будь ласка не тривож мене."
Я просто в безвиході...Якби не хотів - та не можу її повернути...
психолог онлайн
Так, тому вчіться жити без цієї людини. Тепер це ваше завдання
Дополнение от автора
Можливо є якийсь конкретний, дієвий спосіб щоб викинути з голови ці всі думки...пошвидше навчитися не думати про неї?
Я коли згадую що в неї інший хлопець - я не розумію як так сталося і мені просто не хочеться жити...
психолог онлайн
Немає таких способів. Чекайте, все мине, але з часом. Потрібно 1 - 1,5 року.
Дополнение от автора
Ого... довгий час...пів року вже минуло... прийдеться ще довго терпіти...
психолог онлайн
Спробуйте з комось ділитися переживаннями - психологом, другом, близькими, сам із собою (щоденник)