Батьки проти моїх відносин з хлопцем
Я маю хлопця, він менший за мене на 3 роки. Батьки важають що він мені не потрібен, а потрібен такий який зможе мене повністю забезпечити. А я просто щаслива зараз з ним, хочу бути з ним, а батьки цього не розуміють. Вони мене не пускають з ним гуляти, просто даже його ім‘я не хочуть чути.
Я вже незнаю, що робити, допоможіть було ласка
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий день! Батьки за Вас хвилюються, тому поводять себе саме так. Але Вам лише 19 років, тобто хлопцю 16. У Вас дружні стосунки, перша закоханість - заспокойте батьків, що Ви завтра не збираєтесь заміж. Як мінімум, Вашому хлопцю потрібно стати повнолітнім, а це декілька років, дуже багат чого може відбутися за цей час. Хай Ваші батьки згадають своє дитинство, як закохувались, зустрічались. Спробуйте заспокоїти своїх батьків. Вдачі Вам!
психолог онлайн
Здається так, що ваші батьки вас вже віддали заміж за нього у своїх думках. Спробуйте поговорити з ними та сказати, що вам просто хорошо з ним, вам подобається проводити час разом. Сподіваюсь, що це допоможе їм сприймати теперішній час, а не жити майбутнім.
Та ще одне, авжеж вони будуть хвилюватись за вас, якщо ви зможете зрозуміти іх та поцікавитись за що саме вони переживають (але у час розмови дуже потрібно, щоб ніхто не говорив емоційно, на підвищених тонах, а як дорослі, котрі намагаються зрозуміти один одного) теж сприятливо вплине на ваші стосунки.
консультация психолога
Доброго дня! Можливо вік вашого хлопця і Ваш це не основна причина несприйняття хлопця батьками, можливо є ще якісь фактори. А Ви як - згодні з батьками, що хлопець потрібен такий що зможе Вас забезпечити? Чи плануєте разом з ним майбутнє? Поговоріть про це з батьками і про те чого би Вам хотілось. Успіху!
психолог онлайн
В різному віці ми по різному сприймаємо відносини. На початку нам може подобатися дуже сильно хтось, і ми навіть можемо не знати, чому. Це може бути посмішка, жарти, відношення…
В більш дорослому віці появляються такі фільтри, як на скільки він відповідальний, чи можу я на нього покластися, а яким він буде батьком.
Ваші батьки сприймають Ваші відносини через призму свого досвіду. Можливо вони не бачать тої риси в ньому, яка має бути у хлопця їхньої дочки. Або навпаки бачать те, що їм не подобається.
На Ваш захист можна сказати
У відносинах Ви отримуєте, щось для себе, що не завжди можна пояснити словами. В першу чергу це ті відчуття і емоції, які не відчували раніше. Ще можна сказати, що Ви не зрозумієте того чого дійсно хочете від відносин, поки не будете мати достатнього досвіду відносин. Наприклад в один день Вам потрібна від Вашого хлопця скажімо захист (чи допомога, чи підтримка…), а Ви цього не отримаєте. Або він зробить те, що для Вас буде не припустимо. В такому випадку Ви отримаєте досвід і зможете його використовувати в наступних відносинах. Без достатнього досвіду не завжди зробиш правильний вибір.
І діалог це правильне рішення. Якщо на пряму не виходить будувати діалог з батьками, то рекомендую на перших етапах використовувати допомогу медіатора чи психолога. В мої практиці на консультацію приходила мама з дочкою (25 років). Мама категорично була проти відносин. На консультації виявилося чого дійсно дочка хоче. Після діалогу дочка зрозуміла, що у відносинах вона тільки для того щоб мати змогу турбуватися про когось. А самі відносини по більшій мірі забирали енергію. Вона прийняла рішення поступити, заробляти більше грошей, далі вчитися переїхати від батьків. І відносини вона залишила на той момент на рівні дружніх.
Головна рекомендація Вам доведіть батькам вчинками, що Ви можете дійсно бути відповідальною за себе. Перейдіть на їхній рівень дорослості.
І в цьому Вам допоможе діалог з ними.