Інтимні відносини
Доброго вечора. Мені 20 років, зустрічаюся з хлопцем пів року, з ним втратила цноту (у 20 р). Під час статевого акту, відчуваю себе невпевнено, точніше сказати, я просто не знаю як себе поводити під час сексу. Ініціативу я проявляю, пози змінювати пропоную. Проблема в тому, що хлопець думає, що якщо дівчині добре, то вона обов'язково має стонати. У мене такого не має, я тиха зовсім. Через це хлопець думає, що він мене не задовільняє, але я кажу йому, що мені добре з ним. Як навчитись бути більш розкутую в ліжку? Не соромитись більш рухатися..
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброї частини доби, Олю.
Що значить "Не соромитись більш рухатися"? Ви хочете, щоб Ваш хлопець не думав, що він Вас не задовольняє, чи питання все-таки у Вашому власному задоволенні? Просто це дві дуже різні речі. В цілому в сексі немає "правильно" чи "нормальної розкутості" - це дуже особистісний процес. Його суть - у задоволенні, чуттєвості і "спілкуванні тілом". Якщо Ви будете "йти" за власним задоволенням, то питання більшої розкутості відпаде само по собі. Але з того, як Ви пишете, в мене виникають питання про мотивацію до сексу: скільки в тій мотивації Вашого власного бажання, а скільки "він хоче" та "так треба"?
Дополнение от автора
Я задоволення отримую, просто хлопець чекає, що це буде дуже помітно ( голосні стони) а у мене просто дихання часте ( збивається). Я розумію, що я в ліжку ще не ас. Тому що інтимні відносини у мене нещодавно. Я просто не хочу здаватися "колодкою". Тому і кажу, що і ініціатива з мого боку є. я можу сказати хлопцю, що хочу його, під час акту пропоную змінити позу. Головна проблема в тому, що хлопець від мене чекає якихось емоцій, а у мене цього не має. Те саме , тоді коли є ласка. Мені подобається те що він робить, але по мені цього ніяк не видно. І хлопець мені каже що я якась не чуттєва.
а я не знаю що думати чи я просто не можу ще повністю відкритися хлопцю і соромлюся тих самих стонів, чи просто ще я сама повністю не взнала своє тіло, як мені добре
психолог онлайн
З того, що Ви пишете, я не бачу проблеми у Вас, а бачу проблему у Вашого хлопця. Це він у тривозі, що щось не так. Можливо, він сам сильно невпевнений у собі і тривожиться, можливо відчуває сором, що "не справжній чоловік - жінка не стогне". Тобто проблема не в чисто сексуальній (тілесній) сфері, а у тривогах і незнанні, як воно. Можна спробувати спілкуватись на тему відчуттів і що сподобалось/не-сподобалось в сексі. А ще мені здається доброю ідея разом читати та обговорювати книгу на сексуальну тематику. Чи більш просвітницьку - типу "Біблії сексу", чи більш художню - цих взагалі море. Бо, найчастіше, більшість страхів виникають від незнання чи/та фантастичних очікувань чогось, чого у справжньому житті не буває (чи буває не так).
психолог онлайн
Доброго вечора. Якщо вам подобається секс з вашим хлопцем, а йому потрібно це чути чи бачити, можете спробувати щось шепотіти йому (звичайно, якщо це обман, і ви дійсно отримаєте задоволення).
Успіху і задоволення вам
психолог онлайн
Здравствуйте! Складывается впечатление, что Ваш парень тоже не особенно разбирается в том, как женщины выражают удовольствие. Громкие постоянные стоны - чаще притворство, чем реальность. Такое бывает в порнофильмах, или же так могут вести себя женщины, которые, как Вы, стремятся угодить мужчинам. И таким образом создаются стереотипы, что женщина " должна постоянно громко стонать". Это же просто смешно! Не все мужчины так считают. И не все женщины это делают. Не стоит насиловать себя в угоду убеждениям партнёра.
Дополнение от автора
У нього, до мене вже були інтимні відносини. Він говорив, що дівчата з якими він був, всі були "голосні" в ліжку. Тепер, коли я зовсім тиха, він думає що не задовольняє мене. І виходь така проблема, що я не знаю як себе вже поводити, бо якщо просто видавати стони з себе, це буде не природньо і награно.
психолог онлайн
Будь які стосунки, і сексуальні у тому числі це розуміння один одного і потреб один одного. І звичайно, все має бути природньо і подобатися обом партнерам. Прислухайтеся до себе, своїх потреб і до свого хлопця. І утримуйте баланс. Всього вам найкращого у ваших стосунках.