Відношення батьків до хлопця
Доброго дня. Мені 20 років я зустрічаюся з хлопцем 1 рік. Хлопець знайомий з батьками. Мої батьки добре ставляться до хлопця. Але вони завжди проти щоб я їхала до нього в гості з ночівлею. Вони кажуть, шо не має чого їхати, це рано ще, бо це все до весілля йде, а ти дівчина, що про тебе подумають, якщо тако просто їздити.
Мої батьки переживають за те, шо я можу завагітніти до весілля. Я пояснювала ним, шо ніхто не планує ніяку вагітність і заміжжя поки що також. Інтим у нас є. а батьки думають, що якщо у мене дома на ночівлю він не лишається, то єдине місце де у нас може бути статевий акт це у нього дома. тому вони завжди проти щоб я їхала. Як пояснити батькам що мені не 15 років, і шо у мене є голова на плечах?
Можливо причина в тому, що і моя мама і моя старша сестра вийшли заміж обоє в 24 і перед цим зустрічались не довго, зразу одруження і діти. а тепер мама думає що якщо я в 20 зустрічаюсь і заміж не виходжу, а вдруг завагітнію то прийду потім з животом і не знатиму шо робити.
Не знаю, що робити, батьки просто не розуміють мене. Через це з хлопцем у мене сварки. Бо він тепер каже, що тепер шоб твої батьки не переживали, то тепер хай взагалі у нас не буде інтиму.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Наталия Горская
Це не є норма те, що батьки Вам, повнолітній людині, диктують правила життя. Не дуже розумію Вас - що саме Вас примушує підкорятися такому грубому втручанню в ваше життя? Ви ж могли би вибрати і не підчинятися?
психолог онлайн
Олю, доброго дня. Чи знають ваші батьки про те, що інтим у вас є, незалежно від того чи вони дозволяють залишатися на ночівлю? Якщо так, то скоріше за все, їхній опір продиктований можливим оціночним ставленням оточення, і проблемою як пояснювати подібну ситуацію знайомим:-)
психолог онлайн
Ольга, добрий вечір! Хочу підтримати Вас! Поговоріть з батьками, поясніть, що розумієте їх хвилювання, але Ваше життя, кохання може бути зруйноване через недовіру батьків. Чи допоможуть заборони вберегти Вас від чогось? Навіть, одружившись, ніхто не може мати 100% гарантії, що все буде добре, як хотілось би. Заспокойте батьків. Вони знайомі з хлопцем? Може знайомство знизить їхні хвилювання. Всього найкращого Вам!
Дополнение от автора
Пані Людмило, нажаль прямим текстом, своїм батькам я не говорила що у нас вже є інтим. Але впевнена на 100% що вони знають і так, я чула розмову батьків, коли вони розмовляли на цю тему. Про те що, вони думають,що якщо ночую у хлопця- це значить дівчина легкої поведінки, не можу з вами не погодитись. Думаю саме і в цьому проблема.
а можливо ще в тому, що батьки ніколи не розмовляли зі мною на тему сексу, тому стосунки з батьками у мене не дуже теплі. і я не можу розповісти їм зовсім нічого про своє особисте життя. мені це дуже важко дається. я розумію що мені 20 вже, доросла повнолітня особа. але батьки все ж таки диктують ще свої правила. і коли я кажу шо поїду в гості, вони закатують скандал і твердо стверджують що цього не буде
Дополнение от автора
Пані Тетяно, хлопець з батьками знайомий. і батьки хороше ставляться до нього. проблема тільки в тому що батьки категорично поїздок до нього з ночівлею.
Дополнение от автора
Пані Тетяно, а що ви маєте на увазі не підкорятися такому втручанню?
психолог онлайн
Треба шукати компроміс, або з хлопцем домовлятися, або з батьками.
психолог онлайн
Наталия Горская
Я маю на увазі тільки це і нічого іншого - не підкорятися.
Схоже, у Вас немає такого досвіду, тож я опишу.
Наприклад, я зараз собі спланувала, що хочу їхати ночувати до хлопця. Батьки кажуть - ні, не поїдеш. Я кажу їм - дякую за те, що ви хвилюютеся і все ж я їду. Батьки кажуть - ні. Я кажу їм - я вас дуже розумію і розділяю вашів почуття, і разом з тим я їду. Батьки в крик. Я встаю і йду до вихідних дверей. Ввічливо прощаюся і йду собі далі. Їду до хлопця.
Ну, десь приблизно так. Так би вчинила я на вашому місці.
Дополнение от автора
Пані Тетяно, ви праві з таким досвідом я ще не знайома. Треба набратися сміливості і саме так і спробувати. і надіюся вони зрозуміють і мене що я не маленька дівчинка вже
психолог онлайн
Щоб додати Вам сміливості, подумайте, що найгірше може трапитися, якщо Ви ввічливо зробите так, як вважаєте за потрібне? Чи зможете Ви це пережити? Які можливі наслідки?
Дополнение от автора
Батьки впевнено твердять мені, що вони мають повне право ще керувати моїм життям і забороняти. Що найгірще, думаю просто дуже сильно посваримося, надіюся з доми таки не виженуть
психолог онлайн
Ну, навіть якщо і виженуть, то це не смертельно. Ви ж і самі скоро можете побудувати свою сім"ю і мати окреме незалежне життя.
Ви праві, без конфлікту тут не обійтися, але якщо навіть рослинка пробиває асфальт, то Ви, впевнена, зможете схилити батьків до розуміння, що Ви вже повнолітня, доросла людина, і самі будуєте своє життя. При всій повазі до батьків і їхньої думки.
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Погоджуюся з колегами, можливо це важко, але саме Вам доведеться відстоювати свою позицію.
Батькам спокійніше так, до того ж вони звикли до керування, тому їм немає потреби щось змінювати, але ж ваша задача – психологічно відокремитись від них. Це називається сепарацією і має проходити з кожним, щоб розвиток особистості тривав згідно закономірностей розвитку.
Адже Ви маєте Свою Власну точку зору, яка НЕ має співпадати з їхньою, і це стосується не тільки сексу (навіть якщо зараз це тільки ця тема, то потім виникнуть інші, де працювати, як виховувати дітей тощо).
Відстоювати свою позицію не означає обов’язково грубо розмовляти. Важливо відчувати впевненість в собі та доносити свою думку, але при цьому можна спробувати поспілкуватися з батьками, щоб вони мали шанс заспокоїтися. Хоча заключне рішення все одно за Вами.
При цьому важливо пам’ятати, що приймаючи на себе «права на своє життя», Ви автоматично берете на себе і відповідальність за свої рішення, хоча це, як мені здалося з вашого листа, і так має місце)))