недовіра, ревность
Доброго дня підскажіть що мині робити у мене з мужом така проблема як не довіра і постійні ревнощі ми лише 1 рік і 4 місяця разо у нас є донечка 3 місяця я вже не знаю що робить...
Він весь час на роботі він працює їздить пам'ятники ставить на кладовищах постійно по селах і коли я дзвоню то він дуже бистро говорить ато і обше не бере трубку іноді жіночі голоса чуть в трупці... Мині і ноді на душі так погано ... Я вриминами задумуюсь чи він не прогулює...
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрый день.
Общались ли Вы с мужем прямо? Говорили что Вас беспокоит и задавали ли прямой вопрос?
Ольга, по какой причине начали переживать по поводу измены или ревности? И когда это началось?
Дополнение от автора
У чоловіка був до мене ще один брак і вони з дружиною постійно лаялись вона розвернеця і піде куди хоче і почала йому зраджувати він не раз застукував на гарячому розходились А потім через якесь врем'я сходились але вже жили заради дитини вона всеодно гуляла то і він почав гулять....
І я чогось так думаю що якщо їй зраджував то і мені буде.
В нього ні батька ні матері 2 сестри одна далеко в Одесі А друга 25 років і вона вечно колотить каже я зроблю так що ви разом не будете.... Він мені по мілочах брехав і чогось у мене недовіра пішла ....А потом ревность він до цієї роботи робив на заправці газу і коли я до нього прийшла приїхала дівчина на скутері і він почав з нею фліртівать то це при мені А що як мене немає що він робить боюсь приставить.
психолог онлайн
У Вас в любом случае вариантов немного,увы!
Либо молчите и терпите свою ревность..
Либо разговариваете с ним в открытую (но не факт, что Вы узнаете правду)..
Либо прислушиваетесь к своей интуиции и делаете так как она говорит...
Вашего мужа невозможно проанализировать так я общаюсь с Вами ,а не с ним
Да и это не главное,
Главное,что Вы были счастливой и если после всех открытых попыток Ваши переживания никуда не пропадут, то Вам нужно задуматься о себе и о своем спокойствии и принять решение , которое приведет Вас к покою и счастью..
Успехов!
психолог онлайн
Олію, здрастуйте. Читаю ваш запит і мені стає образливо, боляче і розбирає злість. Можливо схожі відчуття є у вас. Нажаль, обман у мілких ситуаціях, неприйняття і погрози з боку його рідної сестри, дійсно викликає недовіру, нерозуміння. Проте, зарадити цій ситуації лише перепискою складно. Можливо робота з психологом могла б вам допомогти прийняти якісь рішення або навчитися по іншому реагувати на відсутність вашого чоловіка. Всього вам найкращого.