Відносини з хлопцем
Добрий день!Мене звати Юлія. В мене дуже складна ситуація я не знаю що мені робити і як поступити в даній ситуації. Я зустрічаюся з хлопцем він молодший за мене у нас спочатку все було добре а потім все змінилося.Він перестав мене поважати може обзивати на рівному місці і зараз ми дуже сильно посварилися не говоримо, а ще він ніяк не може оприділитися то він говорить, що ми друзі, то він мене ревнує, то він мене зве до себе жити.Коли я хочу з ним поговорити серйозно він морозиться. Що мені робити?Я не хочу щоб ці відносини розірвалися.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Ви не хочете, щоб відносини розірвалися. Але те, що Вами описано – це ПЕКЛО! Чи може людина хотіти таке зберегти.
Можливо все трошки інакше: Ви хочете зберегти почуття? Свої почуття? Залишки добрих почуттів до себе з боку хлопця?
Якесь питання чекає на Вашу відповідь!
Але щось, таки, не зрозуміло. Щось Вас манить саме до нього. И саме із цим, можливо, є потреба розібратися: що до чого….
психолог онлайн
Юлечка, доброго дня! Хлопець Вас не поважає, ображає, то ревнує, то товаришує і зве до себе пожити - що Вас приваблює в таких стосунках? Чому Він так себе поводить, ми не знаємо, причин може бути безліч. А ось, чому Ви себе дозволяєте ображати? Чи є майбутнє в стосунках, у яких немає поваги? Я не побачила слова КОХАННЯ у листі.... Чи може Ви розраховуєте, що хлопець зміниться? Чи Ви можете вплинути на нього і змінити, перевиховати його? Це навряд чи... так навіщо Вам таке життя, де Вас знецінюють?
психолог онлайн
Добрий день Юлія!
Задайте собі таке просте питання:
"Чи готова я до того, що (можливо) цей хлопець буде зажди себе так поводити і ніколи не змінеться?"
Якщо Ви маєте відповідь на це питання, то і будете мати відповідь, що робити і як поступити в даній ситуації. Щасти.
психолог онлайн
Юля, втікайте чимдуж!