Що мені робити? Допоможіть порадами
Доброго дня, мені 23, моєму хлопцю 24, зустрічаємося ми уже 9 місяців, і то пару раз в місяць. Він розведений і має дочку 3 років. Все складувалося дуже добре, відносини добре йшли, часті звінки, смски, завжди писав і звонив завжди. Але 4 місяця назад все це пропало, все змінилося, відносини стали якісь трохи дивні, вроді є і вроді не має. Але я вірю що він мене любить, но іноді є така мисля що він може ізміняти. Хоча я знаю його ситуацію з першим шлюбом то знаю що людина яку предали не зможе це зробити з другим таке. Я розумію що відносини на ростоянії це дуже проблемні. Я не чую що він хоче там плани якісь. Я просто боюся що всі ці відносини просто розпадуться. А побалакати серйозно з ним не можу. Але чую що це моя людина. Скажіть що мені робити? Це перші мої відносини серйозні. в плані того що я зустрічаюся з хлопцем.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Немає такої закономірності, що людина, яку зрадили – сама ніколи не зрадить – це залежить і від людини, і від обставин, та, навіть від того, що вважати зрадою. Наприклад, якщо цьому хлопцю насправді сподобалась інша дівчина, і він поки що не знає, до кого почуття сильніші.
Стосунки на відстані – це дійсно складно, і доки вони на відстані, неможливо сподіватися на їх міцність.
Адже поруч з кожним з вас є інші люди, які можуть подобатися, або опинитися поруч в складну мить, і тим сформувати спільні переживання та спогади, які зближують.
Щоб розібратися, перш за все варто спілкуватися відверто, бажано зустрітися. Тоді багато чого стане на свої місця,( можливо, навіть і Ви самі не відчуєте того запалу, що був на початку).
психолог онлайн
Добрий день! Ви намагаєтесь прочитати його думки, фантазуєте, вигадуєте пояснення. Хвилюєтесь чере це. Чому боїтесь поговорити серйозно? Боїтесь правди, не хочете її знати? Як Ви далі будете будувати стосунки, якщо зараз не розмовляєте про свої хвилювання? Потрібно поговорити з ним, розказати про свої побоювання і думки, про свої почуття і бажання бути разом. Що саме жахливе може відбутися? Чи впораєтесь Ви з цим?