порізів
Я люблю себе різати. От так просто взяти ніж і почати різати руки, горло. Можу взяти і просто вишкребти собі на нозі серце або кита. Мені подобається ця біль. Можу взяти і порізати себе до крові. Це триває всього тиждень, але вже пів тіла в порізах. Почалось все від того що я сильно полюбила одного хлопця і ножем написала його ім'я на нозі. Тепер після кожної сварки я беру ніш і рішу себе. Або коли я на самоті просто можу почати плакати і порізати себе. Незнаю чого але від цього мені стає легше. Але чим більше я це роблю то прорізи все глибші. А до смерті я не відношусь як до кінця світу. Завжди говорю - "Помру то помру, всім легше буде". Скажіть це нормально? І чи пройде в мене ця звичка?
Вопрос от: ; Возраст: 14
консультация психолога
Здравствуйте! Нет, это не нормально, испытывая чувства злости, раздражения или разочарования направлять агрессию против себя! Поделитесь с родителями, обратитесь к врачу-психологу. Поверьте, современные методы психокоррекции и лечения, позволят Вам переживать самую сильную психологическую боль не уродуя свое тело.

психолог онлайн
Ася, добрый день! Вам нужна помощь специалиста! Можно помочь себе, не причиняя боли. Можете рассказать родителям о своих проблемах?
Дополнение от автора
Татьяна, я зі своїми батьками майже не спілкуюсь. Вони не цікавляться моїм життям.
психолог онлайн
Добрый день! Тревожусь за ваше состояние. Вам обязательно нужна помощь специалиста.
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Ася, Вам настільки боляче, що Ви хочете перекрити душевний біль болем від порізів, таким чином відволікаєтесь на деякий час від сильних почуттів і стає легше. Але насправді якої б сили та інтенсивності не були почуття, їх можна проживати, якщо знати як. Тобто цьому можна навчитися і зарадити собі. Я готова Вам в цьому допомогти. Але НЕОБХІДНО(!) поговорити з батьками, бо вони несуть за Вас відповідальність і мають знати, що Вам потрібна допомога. У Вас зараз складний вік і можливо така ситуація склалася ще й для того, щоб ваші стосунки з батьками поліпшилися.