Втрата
дня!Потрібна ваша допомога. Місяць тому колишня дівчина з якою жили 10 років , повідомила про розрив відносин. В наслідок цього отримав сильний стрес. Через 3 дні почалися проблеми зі здоров\
Вопрос от: ; Возраст: 34
Дополнение от автора
Доброго дня!Потрібна ваша допомога. Місяць тому колишня дівчина з якою жили 10 років , повідомила про розрив відносин. В наслідок цього отримав сильний стрес. Через 3 дні почалися проблеми зі здоров'ям , проблеми зі сном 2-3 години на добу, сильна пітливість, скачки артеріального тиску. Так як ми на роботі у Польщі залишились жити разом. Отримавши ці симптоми відвідав місцеву лікарню де виписали ліки від тиску , головної болі, і транквілізатор Атаракс для кращого сну. Через тиждень стан поліпшився і я пішов на роботу. Думав що вижину стрес фізичними навантаженнями, але не вийшло,виснаживши організм ще більше. На роботі думки про розлучення не виходили з голови я почав ревнувати колишню до всіх хлопців. Два тижні я пропрацював, після праці сон ніби трішки покращився 3-5 годин/дабу але потім всі симптоми повернулось. Знову відвідав лікарню де приписали подвійну дозу ліків. Потрохи стан поліпшується, зникла головна біль і тиск стабілізувався але проблеми зі сном залишились. Можу заснути під ранок на дві години, а потім 3 години поспати удень з частими прокиданнями. Що можете порекомендувати ? Дякую за відповідь.

психолог онлайн
Доброго дня. З Ваших слів зрозуміло, що є значна проблема, пов'язана з втратою, розривом відносин. Саме цю проблему Ви переживаєте і маєте сильний стрес. У Вашому випадку стрес вплинув і впливає на загальне самопочуття та стан здоров'я. Крім того, Ви вже лікувалися від симптомів, і частину їх знято, чи майже знято. Стан по окремих симптомах поліпшився, найбільші проблеми залишаються зі сном.
Звичайно ліпшими для Вас були б терапевтичні (психологічні) сеанси - очні, або онлайн.
Ви також знаходитесь на заробітках у Польщі. А ще залишились жити разом.
Тому питання: Оця ситуація зі здоров'ям , проблемами зі сном, скачками артеріального тиску,
про що вона до Вас звертається-говорить, на що привертає увагу і вимагає від Вас?
психолог онлайн
Також, як на Вашу думку, на Ваший стан впливає те, що Ви, з одного боку, багато працюєте, маєте обмежене коло спілкування (на заробітках), а, з іншого боку, на відпочинку, у вільний час, у побуті залишились жити разом. Якщо Ви залишились разом, тоді чому це для Вас важливо.
психолог онлайн
А чи не думали також Ви, що на даний час відноситесть до людей, які беруть на себе більшу відповідальність, а заради любові і справедливості готові йти на різні, значні випробування.
Дополнение от автора
Ви маєте на увазі залишити стресові обстановку ? Сьогодні заснув і прокинувся через 1 годину від сильного напруження і від того що тіло почало трусити,сильно спітніла голова, і важко тепер розслабитись і знову заснути
психолог онлайн
Це також як можливий варіант. Хоча потрібно уточнити, що Ви маєте на увазі під словами "залишити стресові обстановку" Повністю залишити стресову обстановку зовсім не вийде. Навідь не проживаючи разом, травмуючий вплив, болючі переживання та емоції будуть присутні. Але от силу і тривалість їх негативного впливу дуже важливо зменшити. Це дуже важливо, і про це Вам говорять симптоми та поганий сон. Отже це перше завдання, як це робити конкретно, обирати і вирішувати Вам, звичайно добре, якщо це робити консультуючись з фахівцем.
Друге - це те, що спосіб Вашої основної реакції (переробки, проживання) на стрес в основному відбувається в сфері тіла, здоров'я. А які ще способи у Вас є окрім ліків, щоб підтримати своє тіло (фізична культура, активний відпочинок, плавання, харчування, тощо). А як Ви реагуєте іншими своїми сферами на переробку стресу. Чим займаєтеся (діяльність)? І це не лише про роботу. Які маєте і можете мати заняття, що подобаються саме Вам. Як спілкуєтеся в даний час? З ким? Чи ізолювалися, чи кинулися в контакти. Хто саме у спілкуванні Вам дає найбільшу силу і підтримку? Як використовуєте сферу смислів і фантазії (про що надієтесь у цій ситуації, вірите, мрієте, молитесь, як бачите майбутнє, що Вам підказує інтуіція про це). Розкинувши свої реакції на всі чотири сфери та різні способи і дії - легше буде проходити це.
Пам"ятаєте ту історію про метелика, який залетів у будинок та бився об шибку вікна в надії вилетіти назад на подвір'я. Бо саме через вікно він бачив світло. Аж тоді, коли він полетів у темряву кімнати та пролетів ще одну темну кімнату і веранду, він вилетів через двері на волю.
Дополнение от автора
Дякую вам. Не міг розслабитись і прийшлось випити 25 мг гідроксизину і 2 т. Валеріани(Польської). Вийшло заснути о сьомій годині ранку, сон всеодно був преривистий, прокинувся з відчуттям що майже не спав. Відчувається легкий тремор в руках, шия і голова ніби заніміли . Напевно потрібно якісь сильніші ліки ?Не знаю що робити далі ? До України не знаю чи доїду. Якого лікаря потрібно відвідати ?
психолог онлайн
Таке враження, що Ви ніби прив'язалися до своїх фізеологічних відчуттів. І нічого більше окрім них та ліків не хочете чути. Чим захворіли, тим слід і лікуватися. Ви ж "захворіли стосунками". Може здатися, що піклуєтеся про своє здоров'я, а чи насправді це так.
Який Ви досвід вже мали у розриві відносин. Що Ви вже робили, щоб це був не розрив, а припинення відносин, або перехід їх в інший формат.
Є ж така приказка "насильно мил не будеш".
Подивіться, що роблять інші у таких ситуаціях.
Подивіться на досвід інших: частина розходяться і через певний час сходяться, інші зустрічають інших, частина взагалі полюбляють бути самі. Який Вам віріант підходить, обирайте. Але от цікава річ - здоров'я, його буває відновити так складно.
Важливо пережити цю біль з невеликими втратами.
А потім зробити так, щоб багато жінок дівчат захотіли бути з Вами. Стати таким. Хоча Ви таким і є.
Та наскільки я знаю за тими чоловіками, хто працює у Польщі, чи ще де на заробітках, образно кажучи черги шикуються із бажаючих бути разом.
психолог онлайн
Доброго дня! Вам потрібна термінова психотерапевтична допомога, розмовами тут не зарадиш, а таблетками можна собі нашкодити, і про це свідчить погіршення Вашого стану. Звертайтеся, можемо попрацювати в скайпі. Я знаю як Вам допомогти.
психолог онлайн
Релаксація по Джекобсону, спробуйте. Плюс антистресове дихання. Якщо треба допомога, звертайтесь, працюю через скайп