Загострення симптомів
Доброго дня !!! Чим зможете допомогти в такій ситуації ?
Трішки більше місяця тому я вже звертався на ваш форум із темою ВТРАТА . Даю посилання : https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=29559
Після всіх тих подій стан ніби трішки стабілізувався я залишив пити гідроксизин. Зібрався і поїхав до дому в Україну. Перебуваючи вдома стан потроху почав налагоджуватися, покращувався сон, і симптоми потроху втихали ,спав по 4-6 годин на добу. До речі спогади про наші стосунки мене накривали і тут. Не міг відсторонитись я від всіх спогадів про стосунки. Але тут мої надії згасли. Приїхала моя колишня дівчина і мені потрібно було забрати свої речі з її квартири. Одним словом зустрічі було не уникнути. Після цього стан і сон з кожним днем став погіршуватись. І минула ніч подарувала сон від якого я прокинувся в 3 години ночі і не міг нормально спати до ранку.
Відчувається якесь занепокоєння , слабкість по всьому тілу, напруження, тремор, неможливість зібратись. До речі замітив що пам'ять стала погіршуватись важко зконцентуватись на чомусь, але роботу по дому і якось виконую. Замітив за собою ще коли приїхав, що відсутні будь які емоції страху і радості. Сьогодні випив 0,5 таблетки гідроксизину, стан тривоги і напруження в тілі ніби притихли. Чомусь здається що ніби сходиш з розуму. Що за стан не розумію ? Раніше до розриву відносин були фобії при їзді в транспорті і у черзі, хоть інколи але було, може це буде важливо для психологів. Сам по собі я завжди був дуже емоційною людиною, зі сльозами переживав навіть втрату сімейного любимця (кота). А при цій ситуації із розривом відносин, хотів плакати але себе стримував. Може через те я і так важко все переношу що не можу висловити свої емоції ? Допоможіть будь-ласка. Що робити далі щоб відновитись ?
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Жанна Сергеевна Калачева
Добрый вечер, Виталий. Вы обещали связаться, когда будете в Украине, чтобы начать курс психотерапии. Но, похоже, что Вы не готовы двигаться в серьезную работу, чтобы помочь себе. Вы и правда думаете, что советы на форуме помогут Вам восстановиться, укрепить нервную систему, понять что с Вами происходит и почему?
Дополнение от автора
Я просто хочу зрозуміти що в мене за стан чи може хвороба, і яким чином її можна подолати. І далі почати рухатись в потрібному напрямку.
психолог онлайн
Я в переписке ответила на Ваши вопросы и дала рекомендации что делать на тот момент. Сейчас Вам поможет со всем этим более детально разобраться и справиться только психотерапия. Это если Вы действительно хотите себе помочь, а не "забить" на себя. Если бы Вы могли справиться самостоятельно, то уже бы справились, не так ли? Так может стоит признать, что своих ресурсов недостаточно? Вы же не лечите сами себе зубы, а идете к стоматологу. Душа, психика, подсознание, чувства и эмоции, тело, взаимосвязи между ними, как они устроены, по каким законам живут - Вы компетентны в этих вопросах? Или может Вы не признаете важность этих категорий и внутри Вас как личности они обесценены?
психолог онлайн
Добрий день! Віталій, щоб Вам допомогти, треба робити ретельне психологічне обстеження за допомогою шкал, анкет, індивідуальної бесіди. А потім називати проблеми і ставити цілі терапії. З того, що Ви написали, можу сказати, що потрібно працювати 1) з високою тривожністю - вчитись контролювати тривогу, 2) з емоційною некомпетентінстю, 3) самооцінкою, 4) втратою. Але це мої гіпотези. Як Ви можете самостійно собі допомогти, якщо не допомогли собі протягом тривалого періоду,а під впливом провокуючих подій тригерів (приїзд дівчини) Ваш стан загістрюється на стільки, що Ви повертаєтесь до таблеток, не спите, не можете дати собі ради. Що Вам заважає піти на терапію? Чому вагаєтесь?
Дополнение от автора
Боюсь якщо попаду в лікарню то з відти вже не вийду. У нас у Вінниці це лікарня ім. Ющенка. Був у Польщі у психіатра він виписав снодійні та антидеприсанти але я їх боявся пити через звикання.
психолог онлайн
Навіщо лікарня? Психотерапевт с сайта ? Можу порекомендувати в Вінниці когнітивно- поведінкового терапевта очно.
Дополнение от автора
Сон преривистий. Сильно потію коли сплю.
психолог онлайн
Йдіть на індивідуальну терапію!!!!
Дополнение от автора
Тиск скаче 150/100 таблетки від тиску не допомагають. Я просто при розмовах про неї або з нею дуже себе стримував не давав виходу емоціям, але в душі все переверталось. Через те напевно зараз так зле.
Дополнение от автора
Дайте будь-ласка контакти лікаря до якого можна звернутись у Вінниці.
психолог онлайн
[email protected] Ирина