Як від цього не зійти з розуму?
Добрий вечір. Після народження сина все в сім' ї пішло шкереберть. Ми живемо з батьками чоловіка, які вже майже 3 роки пхають свого носа всюди. Чоловік на мої прохання не реагує, з батьками поговорити навіть не збирається. Я останнім часом взагалі незнаю про нього нічого. Нічого не порадити та і сам не робиться зі мною. З малим сиджу сама, так як не маю на кого покластися. Я тут як в тюрмі, та й відчуття якесь таке ніби сім'я скоро розвалиться. Поговорити чи порадитися нема з ким. На переїзд чоловік не погодпогоджується, бо як завжди проблема з фінансами. Порадьте, як нарешті поговорити з чоловіком і як далі бути з його батьками??? Просто відчуваю, що скоро вибухну. Терпіння закінчується. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Софі, добрий день! Що змінилось у Вашому житті після народження дитини? Чому саме після народження дитини ситуація в родині стала нестерпною?
консультация психолога
Доброго дня, Софі! В першу чергу налагодьте комунікацію з чоловіком, чим більше ви терпите, тим більше накопичується вашого незадоволення і нерозв'язаних питань. Що б особисто ви могли зробити, щоб покращити ситуацію? Чи могли б більше цікавитись життям один одного?
психолог онлайн
Пані Софія, доброго дня
Ситуація в якій Ви опинились призводить до емоційного виснаження та значного дискомфорту.Ви не відчуваєте підтримки, як у формі допомозі з дитиною, так і найголовніше моральної.Відчуваєте самотність та виснаженість.Незадоволеність комунікацією будь якого характеру самостійно вирішити майже неможливо, якщо Ви зацікавлені у налагодженні відносин, а не їх припинені.Буде доцільно поговорити з чоловіком.Не у формі звинувачення- а у формі відкритості та довіри.Розкажіть про те що ви відчуваєте, скажіть що прагнете підтримки.Часто щоб отримати бажане- необхідно почати про це говорити.Спробуйте більше часу проводити разом, попросіть його про допомогу з дитиною, хоча б на маленький час.Подумайте що самостійно Ви могли б зробити для покращення ситуації; що саме змінилось після народження дитини.Якщо буде важко вирішити це самостійно- краще звернутися за допомогою до психолога, з повагою Ірина.
психолог онлайн
Софі, доброго дня!
Зміни, які приносить народження дитини в сім'ю, іноді буває складно прийняти. Особливо, якщо вони ускладнені відсутністю приватного простору у молодої сім'ї. Новонароджена дитина потребує багато материнської уваги, що іноді призводить до того, що в перші декілька місяців чоловік відчуває себе менш потрібним, і ви з чоловіком могли тимчасово втратити контакт. Спробуйте спокійно поговорити про те, що вам потрібна його допомога і підтримка. Обговоріть те, чого вам обом не вистачає зараз в стосунках и що можна змінити.
Щодо батьків чоловіка, спробуйте поглянути на ситуацію їхніми очима. Може вони хотіли б приймати більше участі в догляді за онуком. Якщо ви дасте їм таку можливість, та будете залучати їх и просити про допомогу, це може змінити ситуацію. Вони можуть стати вашими союзниками ::smile::