Не розумію хлопця, допоможіть
Приблизно рік тому до мене в соц мережі долучився один хлопець, почав зі мною знайомитися. Чотири місяці тому він настирно просив зустрічі, я чомусь боялась і завжди відмовляла а тоді він поїхав на роботу і завжди писав до мене в соц мережі міг цілими вечорами писати. Буквально 2 тижні тому він приїхав і я все таки згодилась на зустріч. Після 2 перших зустрічей він мене не провожав додому, і на третій нашій зустрічі я запитала чому він не провів , він відповів, що побоявся що хтось побачить(просто містечко не велике) і що ще один раз третій я піду сама додому а вже на четвертий він мене проведе. І після цієї зустрічі пройшло 4 дні, він не дзвонить, не пише. Коли я пишу він відповідає дуже холодно.
Секс був на 3 зустрічі незнаю як так получилось швидко..Але річ не в тому..
Чи може його холоднокровність і байдужість означати що це кінець? Він отримав все що хотів і пішов?
Будь ласка порадьте або підкажіть щось, бо голова взривається від такої кількості думок.
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
І ще він з сусіднього містечка, може 15 км відстань.
Дополнение от автора
Його друзі сказали мені що він завтра їде за кордон на роботу, він нічого про це не сказав..це означає точно що просто використав?

психолог онлайн
Леся,доброго дня.Розумію Вашу розгубленість, щиро хочу Вас підтримати.Проте відповіді на питання " чи означає це що це кінець" не зможе дати ні один психолог.Наміри, почуття та мотивація відома тільки безпосередньо хлопцю.Я б концентрувалася радше на Ваших думках, почуттях та намірах.Адже наше сприйняття ситуації залежить тільки від власної думки та поглядів.Пропоную утриматися від тези " мене використали".Ви не річ, щоб Вас використовувати.І якщо ми говоримо про інтимні стосунки- то це рішення і вибір обох.Значить на той момент це було вам необхідно, потрібно цікаво.Це ваш вибір, і в ньому немає нічого погано.Подумайте, чого Ви хотіли від цих відносин, якими бачите їх в подальшому, чи може цей хлопець запропонувати ті відносини які ви прагнете.З повагою, Ірина
Дополнение от автора
Тоді просто відпустити , якщо захоче повернеться?
психолог онлайн
Добрий день! Поведінка хлопця дивна. Навіщо Вам , щоб
Хлопець повернувся?