проблема
Добрий вечір у моїй родині дуже складна ситуація умоя мам не довіряє нікому навіть своїм батькам но вона постійно думає що її батьки мене наговарюють проти неї я їй клявся всим чим міг а вона що ти будеш клястись вона не дбає про своїх батьків не простягає руку допомоги а вони відносяться з нею дуже добре ну там трохи є неполадки но суть в тому що потрібно зробити щоб примирити маму з бабусею я зроблю все що ви скажите бо мені вже надоїло слухати їхні сварки ініціатор сварки бабуся но вона по справедливості а мама ніколи не поступиться буде кричати до тих пір пока хтось сам не відступить от не давно з нею сварились із за кошолки я їй кажу що в кошолці буде краще влізе більше гарбуз нарізаних коровам а вона каже у відра краще гризлись з нею до тих пір поки вона не почала плакати вона саме більше приділяє увагу телефонові я як коли приїжаю з роботи вона говорить по телефону вже настає вечір я іду провідувати своїх дідусів і бабусь а вона каже краще б прийшов до мене в кімнату тай поговорили я їй кажу як я буду з тобою говорити як я постійно як прихожу в твою кімнату і ти постійно говориш з кимось а як коли я начинаю говорити вона каже так тихо я говорю по телефону то я завжди ввечері іду до своїй дідів навіть не знаю що мені робити я їй казав навіть наводив приклад нічого не допомагає що ви мені підкажиет робити в такій ситуаціїї якщо трохи вам не зрозуміло то я слабочуючий я говорю нормально просто не дуже добре чую ЧЕКАЮ ВАШОЇ ВІДПОВІДІ ДЯКУЮ ВАМ ВЕЛИКЕ ЗА УВАГУ.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Анна Тимофеенко
Добрий ранок! "но суть в тому що потрібно зробити щоб примирити маму з бабусею я зроблю все що ви скажите бо мені вже надоїло слухати їхні сварки ініціатор сварки бабуся но," - на жаль, ми не можемо вплинути на іншу людину, якщо вона не хоче змінюватися. Ваші рідні мали такі стосунки завжди, їх все влаштовує, або вони не знають, як може бути по іншому. Як Ви раніше переносили ці сварки? Як справлялись зі своїми почуттями? Єдине що можно порадити - живіть своїм життям, залиште своїх рідних з ії сварками - це не Ваша компетенція у цьому розбиратися. Чим Ви займаєтесь? Що Вам цікаво - фокусуйте увагу на цьому. Удачі Вам!
психолог онлайн
Добрий день. Підтримую свою колегу. Виступаюси у ролі миротворця ви можете відчути на собі агресію обох сторін. Коли ви посередині, то обидві сторони можуть переключитися на вас.
У сім'ї є різні типи стосунків:
стосунки між батьками як між чоловіком і жінкою;
стосунки між батьками і дітьми;
стосунки між онуками і дідами.
У вас є стосунки с матір'ю, а також с бабусею та дідом. Між ними є свої стосунки, в які разаз ви хочете влізти щоб їх змінити. Але що ваша мати, що ваша бабуся, - вони не хочуть, щоб ви корегували їх стосунки. Щоб ці стосунки змінились, і щоб ваша мама довіряла, все вони повинні самі зрозуміти, що є проблема, що її треба вирішувати и саме гловне, кожний повинен шукати шляхи вирішення проблеми. Не ви, а вони.
Можливо, вам слід бути більше там, де вам спокійніше і з часом жити автономно.
Думайте більше про себе, ваші дорослі вирогідно за все не зміняться. Бажаю вам спокою душевного в такій важкій для вас ситуації.
З повагою, Анна.