Розсталась,з хлопцем,знаю я не була щаслива,але були заручені ,але важко,
Боюсь залишитись,самотньою,а вже так хочеться сімейного життя,він хотів дітей,а я ще була не готова по стану здоров'я,але вже хочу,але ми перестали просто звонити один до одного,мені важко ,як себе поводити,все таки два роки разом жили
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте. Сочувствую Вам. Какой помощи ждёте от психологов? Как давно вы расстались и из-за чего? Вы пишете, что не были счастливы. Могу предложить поработать с психологом, если есть страх одиночества. Кто в Вашей семье был одиноким? Чью судьбу боитесь повторить?
психолог онлайн
Добрий день! Вам зараз потрібна підтримка - чи є близькі люди, які б могли Вас вислухати, підтримати?" Боюсь залишитись,самотньою", - чи зараз виник цей страх, чи він і раніше був у Вас? "а вже так хочеться сімейного життя,він хотів дітей,а я ще була не готова по стану здоров'я,але вже хочу,але ми перестали просто звонити один до одного,мені важко ,як себе поводити,все таки два роки разом жили", -чому Ви розсталися? Що зараз відбувається між Вами? Чого би Ви хотіли у стосунках з цим хлопцем?
психолог онлайн
Добрий день. Розлука з коханим - це завжди дуже важкий період. Його треба пройти. Виплакати сльози, виразити гнів по відношенню до людини (якщо він є). Але це тільки період и він проходить. Нагадуйте частіше собі, що це тільки період, який мине.
Бажано, якщо поряд буде близька вам людина: подруга, сестра (якщо є), друг. Попрохайте їх про підтримку. А також попрохайте їх дати вам стільки часу, скільки потрібно вам (а не їм) для подолання цього періоду.
Якщо є змога, зверніться до психолога, таким чином ви отримаєте ще професійну допомогу.
Бажаю вам скоріше подолати такий важкий період.
З повагою, Анна
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви хочете бути з цим хлопцем?