Як позбутися звички займатися самобичування?
Доброго часу доби. Є у мене звичка частенько позайматися мазохізмом у вигляді морального терзання себе. Находить на мене щось і починаю себе ненавидіти за всі свої проступки і невдачі в минулому. Та і в теперішньому часі часто доводиться потрапляти в ситуації в яких відчуваю себе чмом. Від того що ненавижу себе все більше і більше починаю ненавидіти оточуючих. Тягне мене провокувати конфлікти з рідними, наче я підсвідомо хочу щоб і вони мене почали так сильно ненавидіти як я ненавижу сама себе.
Бувають випадки коли мене сильно зачіпають деякі ситуації з незнайомими людьми навіть ті що мене не стосуються. Наприклад: незнайома мені дівчина з виділяющимися формами біжить по вулиці щоб встигнути на автобус, і мимо проходять молоді бидлуваті парубки кидаючи їй в слід ''жрать потрібно менше, а то відростила дупу -автобус догнати не можеш''.В мене в середині все аж перевертається від злості на цих парубків, так хочеться сказати ''яке вам діло до їх ж...''. Але я прохожу мовчки, а потім жалію що змовчала. Так само коли бачу що хтось на вулиці викидає сміття, я не можу набратися сміливості щоб зробити їм зауваження а потім корю себе за трусість. І т.п. ...
Крім того я ще сильніше ніж раніше почала ненавидіти свою зовнішність. Я ніколи не подобалась собі, а тепер коли вже появляюсь ознаки старіння на шкірі і зайві кілограми ще важше почали уходити... А крім того що зовні не дуже то я ще і розумом не виділяюся. Стараюся знайти на що переключити увагу щоб не думати про свої із'яни але не виходить. Я не знаю що зробити щоб зовнішність не мала для мене такого великого значення. Вона зараз для мене як глобальна проблема. І я навіть псіхонула, мабуть щоб якось навмисне ще більше себе зуродувать, обрізала собі волосся під ноль. А всім говорю що я його таким чином лікую, щоб воно потім відросло густішим. Може наступного разу ще якось псіхону і обличчя покромсаю лезом??? Я боюсь старості, немає бажання до неї доживати.
Я вже приблизно 3 місяці ходжу до психотерапевта. Але мені здається що я навпаки ще більше розковирюю старі рани і стає лише гірше. Перше з чим я до нього прийшла це те що в мене тремтять руки коли нервуюсь і ще я дуже тонкосльоза. А він мені говоре ''Чому це я не дозволяю собі плакати? Плакати це нормально''.
Я частіше стала згадувати багато проступків з минулого за які мені сильно соромно. Мені хочеться лупцювати себе за це. Я мрію щоб зімною стався якийсь нещасний випадок або захворіти на якусь хворобу яка швидко мене вб'є. А може самій все влаштувати...
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Алена Бондаренко
Здравствуйте Лена!
Кажется, сцена бегущей девушки и критикующих ее людей напоминает Вашу внутреннюю ситуацию - уничижительной критики и неприятия себя.,отсутствие (пока) хорошего внутреннего объекта. То есть инстанции , которая бы бы заботилась, принимала, любила, оценивала здраво, внутри себя.
То что стало хуже очень естественно - сначала нужно все поднять, чтобы пережить и трансформировать. Задавить - гораздо худший вариант. Три месяца - это самое начало, главное Вы делаете это. Лучше все свои переживания доносить своему терапевту, чтобы он имел полную картину и мог лучше Вам помочь.
психолог онлайн
Виктория Игоревна Слюсаренко (Верхолаз)
Здравствуйте, Лена!
Очень тронуло Ваше письмо, болью, отчаяньем... Знаю и понимаю, сама проходила через это все. Эта тема непринятой себя, и правда, может сделать жизнь невыносимой.
Я вижу в Вашем письме образ женщины прекрасной, неравнодушной, тонкой и чувствительной, которая не может пройти мимо несправедливости, хамства, грязи. Которая видит жизнь вокруг себя и не остается слепо, немой и замороженной. Прекрасное горячее сердце и чистая душа. Вы хоть представляете себе, какая это редкость? Это и есть та красота, которая неподвластна времени, деффектам и является истинной, настоящей.
Важно ее почувствовать, увидеть, восхититься ею и дать ей место и право жить.
Внешняя красота субъективна и мимолетна, даже у суперкрасавиц любого возраста, не зря же Фотошоп придумали, верно? Но, бывает, мы видим красивых прекрасных людей, во внешности которых вроде ничего такого и нет, но воспринимаем их как красивых, и хочется быть с ними рядом. Это и есть та внутренняя красота, которая делает мир светлее. И он точно есть у Вас, она проходит красной линией через Ваше письмо.
Но где то Вы научились этот свой бесценный дар не видеть, не принимать, не учитывать, возможно, когда то давно, так давно, что даже и не помните. Кто то когда то ценил Вас за внешность и не замечал внутреннего мира. Или близкий важный человек проделывал это с собой , а Вы скопировали...Это точно чье то чужое, не Ваше, мы приходим в этот мир нейтральными, ну а потом захватываем чужое и считаем это своим и страдаем и не можем с этим жить.
Это здорово, что вы в терапии, это смелый поступок, который заслуживает уважения. Но исцеление происходит через боль. Хочется Вас поддержать в этом. Ведь если Вы пишете сюда, значит все таки эта здоровая прекрасная часть, та самая внутренняя красота все таки достаточно сильна и будет расти и помогать Вам освобождаться от старых деструктивных установок.
Я вот думаю, что может Вам с психологом Вашим на время чаще встречаться, пока все так тяжело.
Держитесь и от всей души желаю удачи
психолог онлайн
Добрий ранок, Лєна! Ви працюєте з психотеапевтом, це дуже добре! Чи довіряєте Ви йому? Скільки вже сесій у Вас було? Над якими зараз проблемами працюєте? Озвучували Ви психотерапевту все те, що написали тут? Чому, працюючи з психотерапевтом, Ви звертаєтесь на сайт до психологів? Якої допомого Вам потрібно? У Вас є проблеми, але їх можна вирішити и жити повним життям.
Дополнение от автора
Тетяна Дмитрівна, пишу на форумі саме через те що відчуваю себе лише гірше від цих зустрічей з психотерапевтом. Обрала для себе чомусь психотерапевта чоловічої статі, а тепер відчуваю що є теми про які можу говорити лише з особами своєї статі. А деякі внутрішні демони здається я не зможу показати нікому ніколи. Тож в роздумах або взагалі прекратити цю справу, або шукати когось іншого.
психолог онлайн
Тогда Вам нужно понять, Вы не доверяете ему потому что есть объективные причины , или же это Ваши страхи . Попробуйте осторожно обсудить свои затруднения, скорее всего хороший профессионал поможет их преодолеть. Но недоверие на начальных стадиях очень распространено. Так что тут решать только Вам. От пола психотерапевта это сильно не зависит. И ухудшение на какие то периоды неизбежно - это как вскрытие фурункула - болит ещё больше поначалу но потом заживает.
Надеюсь у Вас все получится!
психолог онлайн
Доброго дня, Лєна.
Як Ви справлялися раніше з цим почуттям провини і ненависті до себе?
Напевно були в житті моменти, коли Ви приймали себе і були в мирі із собою.
Чи пробували Ви обговорити з своїм психотерапевтом те, що Вам стає гірше після зустрічей і про свої думки нашкодити собі?
психолог онлайн
Ви можете поменять психотерапевта.