Дитина1,5 постійно псіхі сам залишатися боїця. Що робити?
Моєму сину 1,5 я з ним лежала в лікарні. В лікарні все було добре, і слухався і самого ненадовго могла залишити. Приїхали додоми дитину підмінили, постійні псіхі, самого не залишиш плаче, купатися псіхі, вийти з хати не можна, одним словом сплошний хаос. Що мені робити? Може до якоїсь бабки? Може в нього переляк?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго вечора! Перебування у лікарні - травматичне для дитячої психіки. Це значний стрес для батьків і для дитини. Така поведінка може бути варіантом норми після тяжких переживань і емоцій у лікарні. І ви, і дитина пережили стрес у зв'язку з хворобою, повинен пройти час, щоб все стало на свої місця. Намагайтеся спокійно реагувати на такі прояви, дитині, як говорять: "відходить". Малюк в такому віці повністю залежить від ваших емоцій, якщо спокійна мама, заспоїться й дитина.
психолог онлайн
Юлія, доброго ранку! Ви хвилювались, були напружені і втомлені. Ви і дитина пережили стрес. Зараз Вам треба відпочити, відновити фізичні і психологічні ресурси. Чи є близькі, які можуть Вам допомогти? Ваша тривога і напруженість передається дитині. Коли Ви будете відчувати себе добре, дитині буде теж спокійно і затишне. Удачі Вам! Бережіть себе.
психолог онлайн
Виктория Хуторненко (Скуратова)
Согласна с коллегами, ребёнок получил травму из-за больницы. Теперь вот психует. Это хоть и трудно для мамы, но хорошо для ребёнка. Что не заморозился и не затих, то есть не спрятал эмоции от травмы вглубь. Пытается прожить то, что осталось после больницы, дискомфорт, страх, возмущение, обиду. Психика пытается освободиться.
Про бабок не знаю, чтоб хуже не стало. А вот от мамы сейчас требуется помощь. Помочь ребёнку прожить. В момент «психов» быть рядом и чувствовать его боль. И говорить ему: да, знаю, ты испугался, да, было плохо, да, понимаю. И обнимать и прижимать к себе. Увидите, это поможет. Рисовать с ним, рисовать ему, чтоб через рисунок он тоже проживал. Самого не оставлять! Говорить: мамочка будет с тобой, не волнуйся, мама никуда не уйдёт