Проблеми з дочкою
Доброго вечора. У мене проблеми з дочкою. Тяжко нам порозумітись. Їй 10 років. На кожне моє прохання( вчити уроки, помитись, передітись після школи,поприбирати..)., вона відповідає ігнором сидячи за телефоном. Коли я прошу вже втретє , то починаються крики , що з моєї сторони ,що з її. Я спочатку стараюсь говорити спокійно, об ясняю що так не гарно , а вона пащикує говорить що я найгірша мама і вона не хоче жити...мені страшно ...прошу її поговорити що не так...
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Важко коментувати, адже мало інформації.
Можливі різні припущення, від того, що Вам взагалі важко наполягати на потрібному ( і не тільки з дочкою) і дочка завжди робила, що хоче, просто зараз Ви вже розумієте, що вона переходить межу, до того, що Ви занадто багато вимагаєте від доньки, і вона починає вже бунтувати.
Це краще було б прояснити в безпосередньому спілкуванні зі спеціалістом у місці вашого проживання (або скайпом), можливі різні варіанти роботи – тільки з Вами, окремо з Вами та з донькою, або спільні зустрічі, на яких можна почати домовлятися про спільні закони існування.
Є дуже цікава та корисна для батьків книжка, вона є в Інтернеті – «Общаться с ребенком. Как?» (Гиппенрейтер), можливо там Ви знайдете деякі відповіді, ( це як доповнення до роботи з психологом).
Дополнение от автора
Дякую за відповідь і рекомендіцію за книжку. Буду щось пробувати змінити...
психолог онлайн
Важливо в першу чергу налагодити стосунки з донькою, а для цього важливо зрозуміти, «що пішло не так», тому, що від цього залежить і «що робити».
Адже якщо це Ви не можете тримати свої кордони, то саме Вам і важливо це навчитись робити (щоб донька на порушувала їх), а якщо Ви перетнули межу доньчиної території, то важливо навчитися утримуватися від цього і поважати її права.
Тримайтеся))
Дополнение от автора
Щиро дякую.🤗
психолог онлайн
Доброго вечора! Можливо, у вашої дочки залежність від гаджетів. І проблема не в тому, що вона не слухає вас. Дитина може настільки поринути в віртуальний світ, що не здатна вийти з нього, не може відірватися. Це зараз дуже розповсюджена ситуація. Агрессивна поведінка, депресія - все це може бути через таку залежність.Чим дитина займається за допомогою смартфону: ігри, відео, соціальні мережі? Скільки часу проводить з телефоном? Вдома? В школі?
Дополнение от автора
Сидить в інстаграм, дивиться відеоблоги про слайми , сама їх робить... можливо це і залежність...але в мене нема на неї впливу, бо як тільки я скажу що заберу телефон , то вона каже що піде з хати. Ці її маніпуляції мною , мене вбивають, бо не знаю що робити, ніколи не била її і не знаю як правильно наказати її за неслухняність. Чоловік каже що то я винувата, і кричить на нас двох...
психолог онлайн
Почему сила и власть у ребенка? Ей 10, а не 50. Налицо нарушение иерархии. Она ведет себя несоответственно ее статусу и возрасту в семье. Ребенку это вредно. Нужно срочно менять ситуацию.