Хочу закінчити життя самогубством
Перестала бачити будь-який сенс в житті. Постійні панічні атаки і тривога, часто просто не відчуваю ніяких емоцій. Не можу спілкуватись з людьми. Хочеться закритись в маленькій темній кімнаті і просто сидіти в куточку. Мені так погано, важко, що вже просто не витримую. Боюсь виходити на вулицю.Нічого не хочеться абсолютно. Була спроба суїциду і знаю , що буде ще одна, надіюсь вже вдала. Таке враження, що впала в яму і не можу вибратись. Загубилась в собі. Не можу зрозуміти хто я є і чого хочу. Не відчуваю свого \\\
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Вам на очную работу с психологом надо. И срочно. Даже если все не так сурово, как Вы описываете, все равно с этим надо работать. И тут, чем раньше, тем лучше.
Дополнение от автора
Розумієте, не маю ніякої можливості звернутись до психолога, мама обесцінює мій стан. Та взагалі всі, з ким хотіла поділитись почуттями якось не сприймають в серйоз. Я просто не можу на словах пояснити нормально, що зі мною відбувається, а таке вже тягнеться два роки. І чим дальше, тим мені гірше.
психолог онлайн
Будь ласка , нічого не робіть з собою, напишіть мені в особисті, я Вам вишлю книгу самопомочі з панічними атаками, в електронному вигляді, але зможу на вихідні. У мене теж колись були панічні атаки,зараз я повністю здорова, дуже вас розумію і співчуваю.
психолог онлайн
Срочно идти по месту жительства к бесплатному психологу , в поликлинике, в социальных центрах, есть горячая линия, где Вам найдут специалиста бесплатно, да можно и к психиатру, он направит к психотерапевту. Начать таблетки и психотерапию.
Жить Вы хотите, иначе не писали бы сюда, но просто не хотите именно так, как эти два года.
Если Вы пойдёте к врачу психиатру или даже к соц работнику, то маме прийдется Вам терапию оплачивать, и прийдется посмотреть правде в глаза, а не отворачиваться и думать так, как ей удобно. Давайте, не мешкайте
психолог онлайн
Я знаю,что психолог - это не столько профессия, сколько особый характер и ценности. Почти любой может помочь бесплатно, когда вопрос стоит о сохранении жизни. Стучите, и вам откроется.