У 25 не було стосунків
Доброго дня! Мені 25. Приблизно з 11 почались проблеми зі шкірою і це сильно вдарило по самооцінці. Тоді ж було перше кохання,у якому я звичайно ж не зізналась, бо не розуміла тоді що то таке і що з тим робити + велика невпевненість у собі через прищі. Почуття тривали десь до 15 років. За цей час я встигла закритись у собі від усіх, довірливих стосунків не було ні з ким, прищі не зникали. Далі навчання, яке я ненавиділа усі 5 років. Тобто до 21. А далі робота, в яку погрузла з головою. У 24 познайомилась з хлопцем, поруч з яким відчула, що хочу стосунків. З ним лише спілкувалась, стосунки неможливі. Змістила пріоритети з роботи на себе, взялась за тіло і емоційний стан. За рік є результати, шкіра краща, впевненості додалось, хлопці кажуть, що зі мною легко спілкуватись, але ні до чого більшого не переростає.
Тим, кому подобаюсь я - не подобаються мені, навіть часто більше - вони мені огидні.
А ті, хто мені подобається - біля мене не затримуються.
Отож, мені 25, в мене не було першого поцілунку, стосунків, інтиму і всього, що з цим пов\
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
не все опублікувало:
Отож, мені 25, в мене не було першого поцілунку, стосунків, інтиму і всього, що з цим повязано. Лише побачення на рівні приємного спілкування. Що зі мною не так? Дякую.

психолог онлайн
Добрий вечір! Ви пройшли не простий, але плідний і якісний шлях. Багато, що змінили у внутрішньому світі, у зовнішності. "Змістила пріоритети з роботи на себе, взялась за тіло і емоційний стан. За рік є результати, шкіра краща, впевненості додалось, хлопці кажуть, що зі мною легко спілкуватись, але ні до чого більшого не переростає. Тим, кому подобаюсь я - не подобаються мені, навіть часто більше - вони мені огидні. А ті, хто мені подобається - біля мене не затримуються". Які хлпці Вам подобаються і які огидні? "Що зі мною не так?" - впевнена, що з Вами все гаразд. Але негативні глибинні переконання про себе "я гірша за інших"( це моя гіпотеза ) і негативні поведінкові стратегіі (не хочу вгадувати які) - залишились незмінними. Чи є у Вас можливість попрацювати з психотерапевтом?
психолог онлайн
Доброго вечора! Якщо в 25 ви поки що не знайшли своє кохання, це зовсім не означає, що з вами щось не так. Значить, ще не прийшов час для цього, головне, що ви не здаєтесь і успішно долаєте всі перешкоди, які виникають на вашому шляху. Здобули освіту, працюєте, вирішуєте проблеми зі шкірою. Ви - сильна цілеспрямована людина, і можете багато чого досягти в житті. Але вам потрібно більше вірити в себе, розвивати впевненість в собі, в цьому допоможе робота з психологом. Також, можливо, у вас є індивідуальні особливості, які не дозволяють вам будувати стосунки. Які у вас були відносити в сім'ї між батьками, які у вас стосунки з батьком?
психолог онлайн
Доброго вечора. Ви самі відповіли на своє питання, ви нікого до себе не підпускали, тому і не було відносин раніше. А тепер страшно починати з нуля. Відносини у 16 і відносини в 25 зовсім інший процес. Ви багато чого змінили, але внутрішньо можливо ще не до кінця готові. Як у вас тепер з впевненістю? Які у вас очікування від стосунків? Якою бачите себе в них? Як у вас в загальному з спілкуванням? Які відносини між батьками? Окрім того чоловіки раптом не почнуть зявлятися лише такі які вам подобаються на це теж піде час.
психолог онлайн
Добрий вечір!
А чи задоволені Ви собою зараз? Чи є у Вас чітке бачення, якого чоловіка хочете бачити поряд?
Що Ви відчуваєте, коли спілкуєтеся з чоловіками, йдете на побачення? Як загалом реагуєте, коли Вас запрошують на побачення?
Дополнение от автора
Дякую Вам за відповіді і підтримку.
Татьяна Дмитриевна Рощина,
Я помітила, що огидними вважаю хлопців, які мають риси, які чітко були виражені в мені самій і я їх не любила. Такі як наприклад невпевненість, метушливість, безініціативність. Вважаю, що непогано їх пропрацювала (ще далеко не ідеально, але результат який не який є) і тому не хочу мати справу з людьми, які їх мають, тому що знаю, що їх можна виправити, а якщо це хтось не робить – це або лінь або байдужість. А ці риси теж не люблю.
+ у сім’ї працює сценарій, де керує мама, а тато фактично безініціативний. Я так не хочу і подобається, коли чоловік бере ситуацію у свої руки, може прийняти рішення і йому така поведінка не буде в напряг, а буде подобатись самому.
І так, Ви праві, переконання «я гірша за інших» справді часто в мені спрацьовує. Особливо у формулюванні «чому він має вибрати мене, якщо навколо он скільки кращих за мене дівчат». Але якщо це мотивує ставати кращою, це теж недобре? Що з цим переконанням робити?
Анна Андреевна Воробьева,
У сім’ї складні стосунки. У батьків є невирішені проблеми, задавнені, і на цій основі раніше дуже часто в них були суперечки. Крики, які було чути на кілька поверхів, взаємні звинувачення, істерики, сльози мами, гримання дверима тата. Я зазвичай була свідком. Можливо, вони думали, що двері кухні якось відгородять мене від цього, але ні. Кілька років як це більш-менш припинилось, проблеми залишились, але батьки вирішили про них спеціально не говорити
Зараз схоже на те, що любові між ними нема, є звичка бути разом, що б не відбувалось.
З батьками я не близька. Коли я потребувала їхньої уваги, їх зазвичай не було поруч. Ми жили разом, але підтримки моральної я ніколи не відчувала. Я навчилась сама вирішувати свої проблеми. І зараз по великому рахунку не відчуваю потреби у цій близькості. Але вони зараз, у мої 25, ніби намагаються наздогнати втрачене і вчать життю. Зазвичай це відбувається у формі «ти повинна», або «я хочу, щоб ти…». Пропускаю все це повз вуха і планую переїхати жити окремо. Ми спокійно розмовляємо на буденні теми, часом збираємось за одним столом, але не більше.
Олеся Шевчук,
Я б не назвала це страхом. Скоріше, невмінням. Я не вмію будувати відносини з чоловіками, не вмію реагувати на фізичні контакти, а тим більше їх ініціювати. А їхні спроби фізично наблизитись я блокую. У спілкуванні з чоловіками все гаразд, я не відчуваю тут блоків, навіть навпаки, обожнюю його і вони кажуть, що зі мною легко. 3-4 годин розмов – простіше простого.
Тепер з впевненістю набагато краще, якщо порівнювати з минулим роком, але є куди рости.
Є очікування від стосунків і бачення. База – довіра, відчуття спокою і безпеки поруч з чоловіком. Ми підтримуємо один одного, не тягнемо вниз, не перекриваємо кисень один одному. Між нами є пристрасть, розуміння і близькість.
Я не бачу своє життя, в центрі якого – чоловік і відносини з ним. Мені здається, в центрі завжди буду я. Але мені потрібно те, що може дати лише чоловік – свою силу у всіх значеннях цього слова. А я йому свою слабкість. Не хочу бути сильною у відносинах.
Татьяна Николаевна Варвянская,
Обожнюю спілкування з чоловіками, воно мене наповнює. Люблю спостерігати, як вони відкриваються, люблю бачити їхній запал якоюсь справою і підкидати туди «дров», тобто підтримувати. Звичайно, за умови, якщо бачу, що вони того варті. Люблю увагу від чоловіків у вигляді компліментів чи ловити погляди.
психолог онлайн
Добрый ранок! Ваші негативні переконання- це Ваші суб‘єктивні погляди про себе, які сформувались через незадоволення базових потреб батьками - у безумовному прийнятті, у емоційній близькості, безпеці. Але чт мотивують вони Вас? Чи навпаки не дають можливість відчувати себе цінною такою, яка Ви є, поважати себе??? Змінити їх важко, але можливо. Когнітивно- вовндінкова терапія, схема- терапія мають інструменти для зміни негативних глибинних переконань. Вам краще попрацювати з психотерапевтом!
психолог онлайн
Добре, що Ви працюєте над собою, Ви на правильному шляху!
Над цією задачею можна і треба попрацювати. Хай щастить!
психолог онлайн
Перший досвід стосунків ми отримуємо у сім'ї, з батьками. Це перше враження впливає не тільки на те, як ми себе поводимо, але й на відношення до взаємин взагалі. Ви пишете, що між батьками не було порозуміння, все це вплинуло на вас. Хоча ви прагнете до здорових стосунків і кохання, в підсвідомості і в тілі залишилася інформація - " Стосунки між чоловіком і жінкою, сім'я - це неприємно, страшно, боляче, небезпечно тощо". Проблеми зі шкірою часто мають психосоматичний характер, це спосіб захистити свої границі, чутливість та емоційсть, та в той же час страх контактів. Таким чином є причина уникати відносин, бо є причина - " неприємна зовнішність. Такі питання самостійно не можливо пропрацювати, якщо буде бажання та можливість - звертайтесь до психолога, психотерапевта.
Дополнение от автора
Дякую!