Як жити далі?
Доброго вечора. Мене звати Євген. У мене, так би мовити, дві проблеми в одному. Два місяці тому сталася трагедія - померла моя цивільна дружина, яку я любив більше за життя. Коли це сталося, все пішло шкереберть - почали виникати проблеми одна за однією, деякі з них дуже серйозні, все почало буквально валитися з рук. У мене опустилися руки, я почав аморальний спосіб життя, майже перестав доглядати за собою і прибиратися в квартирі, нічого не хочеться. Я вірю, що дружина бачить мене з небес, і вона обурена тим, як я живу - якби я так поводився за її життя, вона б одразу пішла від мене. Я хочу, аби її душа була завжди поруч зі мною, хочу відчувати її присутність - лише так я зможу якось подолати депресію й жити далі. І хоч я більше ніколи її не побачу, окрім як на фото, не почую її голос, окрім єдиного відеозапису на телефоні, не зможу торкнутися її - та якщо я душею відчуватиму її присутність, то зможу жити далі. Але розумію, що для того, аби вона була зі мною, я мушу жити гідно, а не так, як нині, оскільки при моєму нинішньому способі життя їй просто огидно бути поруч зі мною. Я мушу прибратися в квартирі, навести порядок, навести порядок у житті, жити так, щоб дружина пишалася мною! Але не можу, руки опущені, депресія і апатія. Зачароване коло... І ще одне - зі мною живе кіт, якого ми з дружиною разом взяли рік тому, і з яким дружина проводила дуже багато часу. Я його просто обожнюю. Якби не він, то я, напевно, остаточно з глузду б з\
Вопрос от: ; Возраст: 26
Дополнение от автора
Продовження, в одне повідомлення не помістилося. Якби не він, то я, напевно, остаточно з глузду б з\'їхав. Але я бачу, що йому погано, і в цьому винен я - останні півтори тижні я сильно хворів, майже не вставав з ліжка - сил ледве вистачало, аби доплентатися до кухні й погодувати його, про ігри не могло йтися. Я не приділяв коту належної уваги ці півтори тижні. До того ж, я став дуже знервований і запальний - по квартирі часто літають предмети (вже розбито 2 кружки дружини), що дуже лякає кота. І я бачу, що він пригнічений, став мене боятися - від кожного різкого руху або звуку шарахається, одразу тікає і ховається кудись - раніше з ним такого не було. Він майже перестав муркотіти, хоча раніше муркотів наче трактор. Раніше спав зі мною на ліжку, а тепер у коридорі... Оскільки в такому стані кота винен виключно я, я відчуваю дуже сильну провину перед ним аж до сліз, хочу її залагодити, хочу, аби мій котяша знову став щасливим і веселим, щоб він муркотів і спав зі мною, щоб його очі знову заблищали. Він мій найкращий друг, і я хочу бути таким самим для нього. Питання може звучати безглуздо, але як зробити так, щоб кіт мені все пробачив і знову був щасливим? Те, що він від мене віддалився й перестав довіряти, пригнічує мене ще більше. Я дуже люблю його, і якщо його раптом не стане, я цього не витримаю. Він - єдиний, заради кого я тепер поспішаю додому, єдиний, хто заповнює цю жахливу порожнечу, яка утворилася, коли дружини не стало...

психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Дрбрий ранок, дуже співчуваю вашому горю.. В данний час (сьогодні)Вам просто необхідно сходити до психіатра, щоб він вам виписав препарати і начніть їх зразу приймати. Це добре що у вас є котик така гарна підтримка. Чим ще вам подобалось займатись до смерті вашої цивільної дружини? У вас є родичі, друзі, хто на даний момент може вас вислухати? Знайдіть телефон гарячої лінії і поспілкуватись з психологом. Ви ходите на роботу?
психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю Вам! У мене собака, тому дуже розумію, про що Ви пишете. Впевнена, зо кіт Вас любить і не має образи. Напишіть мені на пошту, відправлю безкоштовний вебінар про те, як пережити втрату близької людини.
психолог онлайн
Здравствуйте! Сочувствую и соболезную вам. Вам необходима срочно обратиться за помощью, похоже, коту уже сложно одному поддерживать вас. Обращайтесь к психологу или психиатру в вашем городе, заочно сложно найти для вас ресурсы справиться с таким горем. Есть ли у вас друзья, родственники? Попросите их пожить с вами, вам нежелательно оставаться одному.
психолог онлайн
Доброго дня!Розумію, як Вам важко у Вашій ситуації. Проте, це схоже на замкнене коло, яке веде до руйнівного способі життя (який Ви описали). У Вашому випадку було би добре звернутися до психотерапевта, щоб пройти всі стадії горювання, бо по Вашому опису Ви зараз в стані депресії, який можна подолати успішно, щоб Ви далі могли жити і допомагати жити щасливо тим хто поруч, у Вашому випадку - котику. Думаю, що саме кіт і розуміння того, що дружина бачить вас, є сенсом життя зараз і може допомогти Вам знайти спеціаліста і знайти сили, щоб рухатися далі! головне - не здаватися і по можливості спілкуватися з друзями\колегами десь за межами дому.
консультация психолога
Доброго вечора, Євгене. Співчуваю Вашій втраті. Пройшло лише два місяці і Ваш біль ще гострий. Як це не дивно звучить, але Ваш котик теж переживає втрату, він бачить, що його життя і Ви змінились. В першу чергу Вам треба попіклуватись про себе і звернутись за допомогою до психотерапевта. Добре, якщо в Вас є друзі, які Вас можуть підтримати, але їхньої підтримки може бути недостатньо для відновлення сил.
Як звати Вашого котика? Якого він кольору?