Чому
Я часто чую від коханої дівчини, такі слова, я тобі надоїм і ти мене покинеш, знайдеш собі іншу, навкруги є багато дівчат треба тільки хотіти.... Допоможіть будьласка що це може означати? И що вона тим самим хоче мені сказати або щось довести.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго вечора! Чи пробували Ви прямо запитати у неї, що вона Вам цим хотіла сказати? Для чого вона це говорить? Чи озвучували Ви їй свої відчуття, коли вона Вам це говорить?
З Ваших слів - вона може намагатися в такий спосіб привернути Вашу увагу або щоб Ви сказали їй наскільки вона є цінною для Вас. Тут багато "домислів", а відповідь може дати тільки Ваша дівчина.
Що Ви відчуваєте, коли вона Вам це говорить?
Дополнение от автора
В цей момент, коли вона каже мені ці слова, я відчуваю що хочу її перекохати що мені непотрібна інша , що вона мені дійсно потрібна, івсе це я їй кажу в голос а інтуїція міні підсказує що я граю з вогнем, у мене тільки два вибори а бо каблучка зі словами ябез тебе жити неможу виході замене, або нам треба розтатись і піти без пояснень
психолог онлайн
Добрий ранок! Ваша дівчина має якийсь свій негативний досвід, негативні переконання щодо стосунків, тому хвилюється, щоб зменшити свою тривогу, просить у Вас постійних завірень, що все буде добре "я тобі надоїм і ти мене покинеш, знайдеш собі іншу, навкруги є багато дівчат треба тільки хотіти".... Звичайно "я відчуваю що хочу її перекохати що мені непотрібна інша , що вона мені дійсно потрібна, івсе це я їй кажу в голос а інтуїція міні підсказує що я граю з вогнем, у мене тільки два вибори а бо каблучка зі словами ябез тебе жити неможу виході замене, або нам треба розтатись і піти без пояснень", знижуєте її тривогу у краткотерміновій перспективі, а удостроковій - ще більш підсилюєте тривогу. Ви можете сказати дівчині, що відчуваєте, коли вона це Вам каже і сказати, що не будете постійно підтверджувати її хвилювання. Вийдіть з цієї небезпечної гри. Дівчині добре було би попрацювати з психологом.
Дополнение от автора
Доброго вечора, я забув вам росказати саме головне сам початок, я був закордоном тоді все і почалось а моя дівчина в Україні, коли я приїхав і все розповів своїй бабці, вона попросила щоб я її не зіпсував, щоб незближався дуже сильно і 100 раз думав головою щоб щось робити. Я все так і робив. Потім я розповів бабці що хочу познайомитись з батьками коханої все так і вийшло, я подзвонив до коханої запитав коли внеї є вільний час потім ми ще поговорили і я зказав її що хочу познайомитись з її батьками у відповідь без паузи я почув такі слова ти дійсно цього хочеш, я відповів що так, і ми приїхали знею до неї до дому по дорозі у мене таке відчуття було що я їду не до чужого дому а до свого рідного, від тоді я вже 6 разів в них в дома буваю і після цих днів я почав слухати ці слова що написав вище, 4 ночі як я ночую там, і часто давав підтвердження серьозних вчинків що я все серьозно роблю, Інтиму з нею стараюсь уникати тому що я нехочу її псувати раптом щось зміниться, тим більше унеї виховання сурове, вона вихована нете що я. Сьогодні ми просто валялись налішку і я випадково поміряв її колечко яке було у неї напальці, а коли ми вже прощались я кохану підвів до дверей, тому що вона спить у іншій кімнаті, я їй зробив пропозицію зказав, що я хочу щоб вона зтала моєю дружиною, вона зказала так і зараз я лежу в ліжку і думаю про те що я зробив, і мені надуші і просто втілі таке вітчуття рослаблення і величезне відчуття спокою таке відчуття що ми двоє чекали цієї миті дуже багато років. Завтра повертаюсь до дому і розповім бабці все що відбулось, сьогодні.
психолог онлайн
Добрий ранок! Я так розумію, що все владналось, у Вас все добре? Причиною такої поведінки дівчини буо її суворе виховання?