як допомогти дитині сприймати інше життя окрім навчання?
Доброго вечора! Моїй доньці майже 18 років, не має стосунків із хлопцем. Постійно виснажена, мало спить. У пріоритеті лише одне навчання, іншого життя не сприймає, пояснює браком часу через те ж таки навчання. Коли намагаюся їй щось порадити, каже, що сама все знає.
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Добрый. В целом,это действительно ее жизнь и ее выбор!
Но..можете попробовать возобновить с ней доверительный контакт...и поговорить "по душам", без критики и не согласия о том, почему ей важна сейчас только учеба и почему она отсекает другие сферы жизни..сделайте так , чтоб она искренне ответила Вам и поделилась возможно какими-то своими переживаниями!
Это то,что Вы как мама можете сделать для нее..удачи!
психолог онлайн
Неможливо «включити» кохання в «план», і якщо їй поки ніхто не сподобався, то, не змусить же вона себе «мати стосунки». З іншого боку, якщо закохається, то не помітити вона цього точно не зможе, тоді і навчання автоматично відійде на другий план.
Чому саме зараз Вас хвилює це питання?
Чи має ваша донька друзів (подруг) серед однолітків?
Чи має якусь мету, заради якої навчається?
Як Вам здається, між Вами та донькою є можливість мати глибокі довірливі розмови, або, можливо, була раніше?
Чи вірите Ви, що ваша донька здатна самостійно впоратися зі складними життєвими проблемами?
Мало інформації, але можна припустити, що , можливо, донька «виконує» отримані раніше «настанови» щодо важливості навчання. Як вона взагалі ставиться до стосунків (наприклад інших людей, або своїх батьків), чи висловлювалась вона колись про свої плани стосовно створення власної родини?
консультация психолога
Доброго дня! Наскільки мало спить? Чи звертались до лікаря з цим питанням?
А як ви живете? Чи маєте стосунки? Чи задоволені своєю роботою?
Як думаєте - чи міг Ваш приклад спонукати доньку до таких її виборів? Які в Вас стосунки з донькою?