Страх самотності/стосунків
Привіт. Не можу будувати стосунків з чоловіками. Взагалі.
І дуже боюся так і залишитися самотньо. Іноді здається що з мене сміються через абсолютну відсутність особистого життя.
Коротко історія: в батьків дуже погані стосунки, ніколи не розуміла чому ці люди не розлучилися(як пам'ятаю дитячу сімю - мама працює, тато бухає).
Тому завжди багато вчилася і потім багато працювала. В плані карєри і фінансів в мене все ОК. В плані друзів також, але виключно дівчата. Здається я просто не сприймаю себе як жінку яка може подобатися чоловікам. І мене гнітить відсутність досвіду з ними. Дуже хочу сімю і роблю все для того щоб уникнути будь яких стосунків. Раніше намагалася спасти батьків, зараз вже з тим заспокоілася. Шкода лиш даремно потраченого часу. Вважаю себе ненормальною бо в 25 років ні з ким не зустрічалася ще. Через це невпевнена буваю, особливо коли хтось подобається.
Чомусь люди кажуть що я карєристка, хоч не вважаю то правдою, просто намагалася вирватися з проблем своєі сімї.
Дуже боляче і самотньо від того що я нікому не потрібна (тільки мамі яка життя вгробила самовіддано пожертвувавши собою для тоіх сімї. Через що на неї злюся).
Я головою розумію що мужики є нормальні, а от зразу показу що закрита. Чи когось боюсь розчарувати, чи себе вже не знаю.
Дуже цікавить погляд з боку на всю цю заплутана ситуацію і чи таке лікується. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброї ночі, Ніна.
Так, таке лікується в ході роботи з психологом.
Звичайно, що Ви підсвідомо будете уникати стосунків, бо з власного досвіду знаєте "стосунки=погано, боляче" на прикладі батьківської сім'ї і своїх почуттів в часи дитинства. Напевно, там ще й була травматизація, з якої зараз витікають страхи повторення тих почуттів, страх болю від самотності та непотрібності. Тому свідомо Ви декларуєте, що хочете відносин, а Ваше підсвідоме буде робити все задля того, щоб їх уникнути. Невпевненість у собі теж має коріння в дитинстві, коли ігнорувалися та не задовольнялися Ваші емоційні потреби.
Тому раджу пройти курс психотерапії: мінімум 25 щотижневих зустрічей з психологом/психотерапевтом, ала в Вашому випадку краще було б хоча б рік-два, в залежності від просування в роботі та результатів.
психолог онлайн
Добрий день, хочеться Вас підтримати, зазвичай багато психологічних проблем вирішується з психологом. З Вашої розповіді видно дві проблеми: страх будувати стосунки, щоб не повторити сценарій батьків, та занижена самооцінка -"чи когось боюсь розчарувати". Ці проблеми вирішуються в терапії. Вибирайте собі психолога і життя Ваше точно зміниться. Ви молодець, що не тікаєте від проблеми, а починаєте вирішувати її.Від усього серця бажаю Вам успіху!
психолог онлайн
Ніна, доброго ранку! У вашій родині стосунки були побудовані не здоровим способом. Почитайте, на цьому сайті я опубліковала статтю про співзалежність, яка дасть Вам відповіді на хвилюючі питання. Ви мали зразок деструктивної поведінки, навчились саме так будувати свої стосунки. Так, щоб бути визнаною, щоб Вас любили, гарно до Вас ставилися " завжди багато вчилася і потім багато працювала. В плані карєри і фінансів в мене все ОК. В плані друзів також, але виключно дівчата". Таким чином самооцінка Ваша штучно піднімається. Але внутрішнє відчуття "я просто не сприймаю себе як жінку яка може подобатися чоловікам. І мене гнітить відсутність досвіду з ними. Дуже хочу сімю і роблю все для того щоб уникнути будь яких стосунків". Ви не знаєте і не вмієте будувати здорові, близькі стосунки, тому уникали їх, знижували у короткотерміновій перспективі свій страх, а у довготерміновій - лише підсилювали його, бо стосунків не має, родини власної немає. Ніні, проблема глибока, сягає коріннями у дитинство, тому треба серйозно попрацювати з психологом. Чи є у Вас така можливість?
психолог онлайн
Доброго дня, Ніно!
Якщо є бажання, то лікується майже все.
Ми дуже часто бачимо одну картинку, а інші - бачать іншу.
Життя Ваших батьків - то іхній вибір, якби дивно це не звучало. Знаю, що для рідних ми хочемо всього тільки найкращого, але якщо для одного щось добре, то для іншого...
Зднайдіть психолога, якому зможете довіритись і працюйте. Все у Вас має бути якнайкраще!
психолог онлайн
Доброго дня!
Так, ситуацію можна виправити, але це серьйозна праця.
Треба багато що дістати з себе, переформотувати так би мовити.
Чи Ви взагалі знайомитесь із чоловіками? Чи спілкуєтесь? З якого етапу у Вас не виходить стосунків?Як Ви поводите себе, коли хлопець підходить знайомитись? Чи відчуваєте взагалі потребу у спілкуванні з чоловіками?
психолог онлайн
Привіт, Ніно. Читаючи ваш запит піднялись почуття ніжності й тепла до вас. Приємно почути, що виховуючись у сім'ї з такими складними стосунками, ви в свої 25ть досягли успіхів в роботі. Страх може з'являтися перед будь якими новими стосунками, навіть якщо і був досвід. І потрібно розглядати, з чим пов'язаний цей страх, і чи лише один страх(там можуть бути й інші почуття- інтерес, радість, збудженність зупинені страхом). Та й потім, у самій темі ви пов'язуєте "самотність/стосунки" -і це вже само по собі цікавий феномен, який можна досліджувати вам. Бажаю вам успіхів у пізнанні себе, своїх істинних бажань та почуттів.
психолог онлайн
Дополнение от автора
Дякую за коментарі, цікаво дізнатися думку спеціалістів.
На рахунок знайомств з чоловіками, я поводжуся дуже відчужено я б сказала. Можу просто ігнорувати, хоч всередині все стискається. Жодних особистих розмов, жодного флірту. Якщо хтось подобається трохи більше будую стратегії уникнення. Аа і дуже туплю якщо хтось подобається, хоч зараз вже трохи краще.
Так, потребу в спілкуванні з чоловіками відчуваю. І це те чого справді хочу.
Просто спочатку трималася осторонь через сімю, а потім по звичці. А зараз вже і не знаю як бути. Дуже завжди боялася бути відкинуто чи насмішок.
До речі, вся ця невпевненість і відчуженність пропадає з, наприклад, одруженим чоловіками. Просто не сприймаю їх як можливу загрозу чи що, і можу жартувати, не тупити і бути собою.
Так, плану проходити терапію.
психолог онлайн
А як Ви самі собі пояснюєте, чого Ви ігноруєте того чи іншого чоловіка? Ви пам'ятаєте момент, коли Ви почали так робити? Звідки Ви підгледіли таку стратегію?
І на яку іншу реакцію Ви хотіли б замінити свою поведінку (бо так розумію, що хотіли б замінити)?
Чого Ви взагалі чекаєте від стосунків з чоловіками? Що Ви отримаєте, коли почнете з кимось зустрічатися? А чого боїтеся(якщо боїтеся)?
консультация психолога
Ніно, доброго вечора! Все лікується, в Вас не сформувалась модель взаємодії з чоловіками при такій сімейній історії. Не зволікайте, оберіть спеціаліста в своєму місті і працюйте. В Вас є достатньо мотивації для роботи і це однозначно дасть гарні результати. Всього хорошого Вам!