Як зберегти стосунки?
Місяць назад я познайомилася з хлопцем. Ми почали зустрічатися. Він зразу мені сподобався як і я йому. Мій хлопець працює кожного дня без вихідних на роботі. Ми спілкуємося в соцмережі протягом тижня і на вихідних зустрічаємося. На початку наших стосунків він дзвонив до мене кожного вечора. Завжди прощався зі мною, коли йшов спати, писав кожного ранку. Що вихідних ми бачилися два рази( в пятницю і в неділю). Зараз це змінилося. ВІн перестав телефонувати так часто і взагалі робить це тільки тоді, коли я довго йому не відписую. Минулих вихідних ми бачилися лише один раз. Мене нервує те, що він може довго мені не писати. Я розумію, що в нього робота, але коли він приходить додому він грає ігри на компютері або дивиться фільми і пише мені раз в півгодини. Зараз він вже не так рветься на зустрічі, як колись і більше говорить, що він змучується. Недавно він не писав до мене декілька годин. Я вирішила ігнорувати його весь день. І не показувати що в мене виникли якісь проблеми. Він розумів що щось сталося і питав мене про це. Але вирішила не говорити з ним про це. І ми знову нормально спілкувалися. Через деякий час він пропав на весь день. Потім я побачила фото в інстграмі його друга, де був він. Наступного ранку я подзвонила до цього і вияснила причину того, чому він мені не відписував. Ми поговорили про це. і все начебто було добре. В цю пятницю ми зустрілися, всю дорогу, поки ми їхали в його машині я відчувала якесь напруження, як ніколи. Ми повернулися додому раніше ніж завжди, можливо це через те, що було холодно( він говорить що ця погода погано на нього впливає). Я вирішила таки поговорити з ним, коли ми вже підїхали під мій будинок. Я розповіла про той випадок, коли ігнорувала його весь день, розказала про те що відчувала в той момент і причину того чому я так зробила. Він злився на мене. Це було видно. Ми попрощалися. Я повернулася додому, написала йому, як зазвичай, надобраніч. Але він вже нічого не відписував. Ми мали зустрітися сьогодні. Але коли я вчора до нього подзвонила і уточнила на рахунок цього, він відповів що дуже змучився і ще завтра скаже точно чи захоче він кудись йти. Я бачила що він був онлайн після цієї розмови, вчора. Але він так і не відповів мені, хоч сказав, що напише. Сьогодні я написала йому, що я передумала з ним йти і що мені розхотілося. На цьому наша переписка закінчилася.
Пройшов лише місяць. А таке враження, ніби пів року. Я відчуваю себе вимученою в цих стосунках. І інколи мені дуже хочеться їх завершити. Але я люблю його.
Вопрос от: ; Возраст: 17
Дополнение от автора
Ще доповнення. Він хоче зі мною інтимної близькості, але я поки що не готова до цього. Хоч ми і говорили про це, і він сказав, що готовий почекати і що все розуміє. Але чи може ще це якось впливати? Можливо саме через це він втрачає до мене якусь цікавість?

психолог онлайн
Christina, після вашого опису ситуації у мене виникло відчуття «недостатності повітря».
Зрозуміло, що на початку стосунків люди хочуть спілкуватися постійно, але «не писав декілька годин –я вирішила ігнорувати його весь день» - це вже дещо занадто.
У кожної людини свої потреби в спілкуванні, і їх важливо поважати. Хлопець можливо не встигає скучити за Вами, йому потрібно для цього більше часу, ніж Вам, або, можливо, він просто зайнятий.
Людина в стосунках має відчувати певну свободу, щоб хлопцю самому захотілося написати/ зателефонувати /зустрітися. Інакше він буде відчувати примус до спілкування, що може швидко привести до небажання спілкуватися взагалі.
психолог онлайн
Доброго дня!
А на скільки Він старший за Вас? Бо з опису ситуації зрозуміло, що Він вже закінчив навчання і працює?
Щодо інтимної близькості- Ви маєте усвідомлювати, що це рішення, яке не можна приймати під тиском.
Дополнение от автора
Йому 21 рік, він ще вчиться і працює
психолог онлайн
Що Ви відчуваєте до нього? Чи можете Ви зробити паузу в стосунках?
Дополнение от автора
Ми зустрічаємося лише місяць. Мені здається, що якщо я зараз зроблю паузу, то він не захоче потім продовжувати стосунки. Звісно, у мене є почуття до нього. Я хочу з ним бачитися, хочу з ним спілкуватися, хочу більше і частіше це робити. Можливо це навіть закоханість
Дополнение от автора
Дякую за пораду, стосовно " свободи у стосунках". Тепер я буду це завжди враховувати
психолог онлайн
А Вам не здається, що переписуватися постійно протягом дня це трохи занадто?
Така зануреність у стосунки провокує звичку, залежність від цього спілкування, і цю залежність дуже легко сплутати з закоханістю.
Дополнение от автора
Ми переписуємося протягом дня не так вже й часто. Ці повідомлення можуть бути раз у 3-4 години. А це відчуття з*являється у мене не тільки тоді коли ми спілкуємося в інтернеті, а й тоді коли бачимося в живу. Але якщо чесно, то я не впевнена в тому чи це закоханість, бо у мене давно її не було.
психолог онлайн
Christina, у темі листа Ви поставили запит "як зберегти стосунки", а далі пишите, що відчуваєте себе змученою цим спілкування, і навіть є бажання завершити. То чого Ви хочете насправді?
Це лише хлопець з яким Ви місяць спілкуєтесь, якщо він Вам не так вже й подобається, то може варто пошувати іншого?
Дополнение от автора
Дякую, за пораду. Я подумаю над цим, і надіюся скоро прийму рішення
Дополнение от автора
Пройшов тиждень. Ми досі не спілкуємося. Я писала йому багато раз але він не відписує. Телнефонувала один раз о 23:30. Він не підіймав трубку. Він досі не видалив мене з соц мереж, але просто не читає мої повідомлення. При останній зустрічі я забула у його машині свій кулон. зараз я хочу його забрати, бо він для мене важливий. Це подарунок сестри. Але він мене ігнорує і навіть не читає повідомлення. Була думка зателефонувати з іншого номера. Але я не знаю коли це варто зробити. Вже 4 дні як він мене ігнорує. Я не знаю що робити. Я маю забрати кулон
психолог онлайн
Чи настільки для Вас важливий цей кулон, чи це просто привід побачитися з хлопцем?
Якщо Ви бачите, що він не відповідає, можливо не варто йому писати?
Зробіть паузу. А кулон можна попросити передати через спільних знайомих.
Дополнение от автора
ВІн передзвонив і віддав мені кулон. Я таки поговорила з ним сьогодні. Ми розійшлися. Зараз мені дуже важко. І я розумію, що справді любила його. Чи не могли би ви порадити як швидше забути людину? Я вже видалила його номер, і зі всіх соц мереж.
психолог онлайн
Біль, який людина відчуває після завершення із кимось стосунків, - це не завжди є ознака того, що була любов. Часто біль - це ознака того, що були надії на людину, які не виправдалися, можливо була залежність абощо. Біль минає краще, якщо не концентруватися на ньому, не слухати пісень про кохання, а активно зайнятися власним життям, добре працює додавання адекватних фізичних навантажень, спілкування з друзями (не про цього хлопця).
Також задайте собі питання щодо своїх кордонів особистості, і як не можна з Вами робити, щоб знати це наперед на майбутнє.
Дополнение от автора
Дуже дякую за пораду)