Як вирішити проблеми в відносинах
Зустрічаємся з дівчиною півтори роки.Все починалось дуже яскраво,чудово,багато емоцій,ми ніби були створені один для одного.На початку я був цікавий,в нас було багато занять.Наші розмови по телефону тривали по 3-4 години,нам було цікаво проводити час разом.Коли появлявся якийсь вільний час ми завжди були разом,гуляли,розмовляли,цілувались.Потім в мене з‘явилось відчуття що я перейняв на себе її роль,в мене появилась ревність до всяких пустяків,почав чіплятись до всяких її вчинків,гульок з дівчатами,якогось алкоголю.Та й загалом до чогось завжди чіплявся.В плані інтимних відносин в нас нічого не вийшло 3 рази.І дівчина перестала загалом відчувати потяг до мене.Я до неї цим докопувався,хотів шось вирішити.Ми вирішили просто не рухати цю тему і почекати,але воно результату не дало.Деколи замічаю що почав себе поводтти з нею як якийсь друг,або діачина.Вчора ми ледве ге розійшлись,при розмові вона сказала ,що в нас відносини як в друзів,не такі як в всіх,ти взяв на себе роль діачини,докопуєшся,мені здається що ми просто затягуєм розрив стосунків,я не знаю чи в тебе до мене любов чи це вже прив‘язаність.
Можливо я дарував їй забагато любові і уваги,аж занадто.Бо очікував що воно вернеться з такою ж віддачею.
Але я розумію що ми дійсно любим одне одного сильно,і ми вирішили попробувати в останнє.
Що мені змінити щоб знову повернути її любов?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня!
У стосунках важливо, що хочуть обидва партнери.
Чого хочете Ви?
Це якось дивно звучить "попробувати востаннє"...
Стосунки просто так чудовими не бувають - потрібно працювати над ними обом!
Гадаю, що Вам потрібно поговорити з дівчиною і зрозуміти чого хоче вона, що потрібно їй.
психолог онлайн
Добрий день! Які стосунки між Вашими батьками?
Дополнение от автора
Я хочу просто любові,довіри,підтримки,тепла.
Стосунки між батьками як у багатьох сім‘ях,бувають сварки,пле здебільшого все просто нормально.Хоча любові між ними я не замічаю.
Дополнение от автора
Мама дівчини за кордоном,вона живе з батьком.Батьки вже їхні вже були на грані розводу.Бо мама вже не любить батька,говорить що це прив‘язаність.
психолог онлайн
Добрий день! Ви спираєтесь у побудові стосунків з дівчиною ( она також) на нездорові моделі батьків. Бо іншого прикладу, як будувати стосунки у Вас немає: "в мене з‘явилось відчуття що я перейняв на себе її роль,в мене появилась ревність до всяких пустяків,почав чіплятись до всяких її вчинків,гульок з дівчатами,якогось алкоголю.Та й загалом до чогось завжди чіплявся". Ваша потреба у " любові,довіри,підтримки,тепла", а отримати це Ви намагаєтесь не дуже здоровим способом - "чепляючись", вимагаючи ніби любов і підтримку - результат протилежний. " Стосунки між батьками як у багатьох сім‘ях,бувають сварки,пле здебільшого все просто нормально.Хоча любові між ними я не замічаю". Чи не нагадує Вам Ваша поведінка модель поведінки батьків?
Дополнение от автора
Нагадує
Якраз задумувався над цим
Пробую змінити свої установки
психолог онлайн
Чи є серед знайомих ті, хто демонструє здорові стосунки? Чи можете взяти їх за зразок?
Дополнение от автора
Навіть не знаю.Думаю що ні.Але це було б чудово