Нема продаж на роботі
Всім привіт)Маю проблему:
Продаю рекламні площі у будівельному журналі. У нас є постійні знижки, цікаві симінари та тематичні виставки, електронна розсилка журналу та розробка макету входять в ціну. І якщо всім менеджерам зараз старі клієнти дають рекламу, поки старі ціни та знижки, то мої дехто категорично відмовився, дехто переніс це питання на 2019р....у нас в кожного свій план, за який ми получаємо відсотки, в мене виконано мало-можуть вигнати...(я працюю там скоро рік, всі інші 2,4 і 8 років,де мають більше постійних клієнтів, а план в мене майже такий як в них нарівних)...Ми спілкуємося з маркетологами чи менеджерами з реклами,якщо таких нема,то з директорами фірм.
чи я якась неправильна? чи люди довго думають? Дзвоню та відсилаю на прохання пропозицію, потім 5 раз відправляю, бо недійшли подивитися пропозицію, дзвоню та нагадую що закінчується знижка, а потім відмова або переносять на 2019р., дуже рідко що погоджуються за місяць. Як збирали інформацію на листопад, то план закрила за 2 місяці 30тис. грн. а тепер збираємо інформацію на весну-кінець березня в друк, а директор хоче щоб люди платили наперед, поки старі ціни та знижки, бо з 2019 будемо +20% додавати до цін. А замовники кажуть що всі гроші викорстали,дзвоніть з січ.-лют. 2019р. коли будемо формувати кошти )іншим менеджерам зараз платять поки мають гроші та знижки... (зокрема така що працює вже 8 років бере по 3-4рах. за день по 1000грн від постійних замовників (чи вони вже привикли що мають бути там опубліковані?,бо мої що рік розносяться у довіднику жалілися що результату нема від нас,тому небудуть платити) в інших майже щономера дають рекламу)
Як привернути увагу? Що зі мною нетак?
Замовник що давав рекламу на 8000грн тепер питався за обкладинку-продана за 50000грн 2 місяці наперед та 1 розровот за 25000грн поки його бронювали, як бронь звільнилася,то вже місяць невідписує і трубки небере, чому передумав незнаю, а в мене єдина надія його вгорорити на 25000 що хоч трохи закрити план (за цей місяць аж 55000грн за 2, а оплачено 18000грн...
Дякую...
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Марианна, мне кажется немного не по адресу вопрос про продажи. Это все таки наверно идти на тренинги продаж, техники ведения переговоров и тп мероприятия, читать литературу профессиональную.
Не понятно вы продажами всю жизнь занимаетесь и только тут не идет дело, или вообще может продажи это не ваше. У каждого свои таланты. Вопрос еще нравятся ли вам продажи, как вы себя сами чувствуете в этом направлении.
Но вот скорее вопрос, почему только при мысли, что у вас не идут продажи и работая год, вы уже решили, что с вами что-то не так. Что с вашей самооценкой? Я бы сказала, что скорее запрос к психологам был бы не про продажи, а про вашу уверенность в себе и переживания, что с вами что-то не в порядке
Дополнение от автора
Стосовно того чи працюю в продажах: вже з 21р. до 32 (крім 3 р. декрету) продаввала рекламні послуги у агенствах.Це друк візиток, флаєрів, зовнішня реклама на транспорті, вивіски. Ця робота,що маю зараз мені цікава різними виставками,де можна брати участь роздаючи журнали, непоганий колектив та директор ( я домовилася що працюю з 10 як всі,але до 17 і до 18 встигаю забрати малу з садка) і можна через день працювати з дому- єдина умова щоб виконувати фінансовий план. А що зі мною щось нетак, каже директор (це в мене тут вже 2 такий фінансовий застій, коли не дають реклами) що всім постійні клієнти навіть самі передзвонюють що хочуть рекламу та беруть дорожчу, як минулого разу, а в мене всі відмовляються або переносять на 2019р....що я нетак говорю, або погано склала пропозицію, але минулого місяця були 2 нові клієнти, що брали зразу на 2 номери рекламу, тоді виходить,що цей текст нетакий поганий...
психолог онлайн
Марианна, то, как вы описываете работу - больше про констатацию факта (работала в продаже рекламы) и комфорт какой-то от условий, чем кайфа от того, что вам интересны продажи и все, что с ними связано. Кроме того, оценка лишь одного директора есть, а вы уже как-то сильно поверили, что с вами что-то не так. Почему?
Поэтому давайте разграничим продажи и то, почему вы так себя чувствуете неуверенно. Получаете ли удовольствие от продаж, либо же хотели бы чем-то другим заниматься? Если да, то чем?
Что касается продаж и что вы не так делаете. Повторюсь про то, что это разобрать можно было бы на тренингах, которые нацелены на то, чтобы научить как вести переговоры, как презентовать услуги и товар, как убеждать, как работать с возражениями и тд. Там вы можете и сами увидеть свои ошибки и понять, что не так, и потренироваться и услышать мнение со стороны.