Живу з хлопцем, якого не люблю
Живу з хлопцем з яким зустрічаюся вже 5 років. Спільне проживання спровокував переїзд в іншу країну, тому разом легше і економніше. В іншому випадку я б на це не погодилась. (хоча досі не можу зрозуміти як і на це пішла). Саме з цього й почалися великі проблеми. І мій хлопець почав мене дуже дратувати, навіть коли я розумію, що безпідставно. Щодо почуттів, то в мене сильних ніколи до нього не було, прив'язаність лише. А він мене любить дуже, а я лише дозволяю. Справа в тому, що я нікого по справжньому не любила, лише симпатії, і то, на пальцях однієї руки можу перерахувати за все життя. Так ось, коли почали зустрічатися, то сподівалась, що почуття прокинуться, бо знаю, що так зразу не вмію. І дочекалася аж до 5 років. Зараз соромно зізнатися в цьому, бо знаю сама винна. Але і розумію, що життя одне, але і його страшенно не хочу ображати і робити боляче, бо він справді все для мене робить. Півроку тому я наважилась йому сказати, що не люблю і не хочу з ним бути. Але помирились тиждень після. Знову через мене, бо мені не вистачило сили волі відмовити ще раз і вчитися жити самій. Але найгірше, що якраз півроку тому я познайомилась з хлопцем, який мені симпатичний. (він не став причиною наших сварок з хлопцем, бо це було часто і давно до того). Він проявляв увагу до мене, а потім зникав. Зараз образився на мене, що я йому не пишу. Розумію, що це все свідчить про його байдужість до мене. Але останнім часом дуже часто ловлю себе на думці про нього. Мені дуже важко, щоб хтось сподобався, а якщо вже так сталося, то надовго.
Не знаю як правильно поступити з моїм хлопцем (бо він вже зробив пропозицію) : чи змириться-злюбиться, чи не мучити ні себе, ні його і набратися мужності відповідати за себе самій?
Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Чувственная составляющая (Любовь), не во власти никаких специалистов на земле 🌎, в том числе и не психологов. Только вам решать, жить с не любимым или нет.... Если же вопрос: "страха уйти" (одиночества итп), то здесь дааа...могут вам помочь, узнать откуда эти страхи и почему вам удобно быть не решительной...!
психолог онлайн
Наталия, вы пишете: "Не знаю як правильно поступити з моїм хлопцем (бо він вже зробив пропозицію) : чи змириться-злюбиться, чи не мучити ні себе, ні його і набратися мужності відповідати за себе самій?". Можете немного детальнее описать, чем вас тревожат следующие сценарии:
Сценарий 1. Набраться мужества отвечать за себя саму. Что в этой ситуации кажется вам самым тревожащим, трудным, возможно, пугающим?
Сценарий 2. Пойти по пути "стерпится-слюбится", принять предложение. Что, в свою очередь, в этой ситуации кажется вам самым тревожащим, трудным и т.д.?
психолог онлайн
Наталья, ты допускаешь жизнь с тем кого не любишь? Зачем? Из этого ничего хорошего не выйдет. Сейчас тебе психологи не нужны, нужно просто сесть и ответить себе на вопрос - зачем тебе это нужно? А вот если ты свяжешь жизнь с нелюбимым человеком - тогда психологи понадобятся вам обоим. Ты сама строишь свою жизнь.
психолог онлайн
Добрий ранок, Наталья! Чи готові Ви все життя бути поряд з людиною, яку не любите? До цього це призведе? Зараз за Вашими плечима лише 5 років стосунків, в яких не було справжніх почуттів. Вони можуть стати Вам гарним досвідом. Але навіщо продовжувати стосунки, які Вас не влаштовують? Кому від цього користь?
психолог онлайн
Наталія, я звернула увагу, що ви написали: «нікого по справжньому не любила, лише симпатії, і то, на пальцях однієї руки можу перерахувати за все життя». В терапії я б починала роботу саме з цього місця, що може дати можливість знайти відповідь на питання якими ви тривожитесь. Що в вашому розумінні любов, які почуття ви відчуваєте в тих чи інших стосунках(з друзями, колегами, батьками)? В даній ситуації краще не поспішати з висновками й прийняттям рішення, якщо воно не зявляється одразу, дозволити собі взяти стільки часу скільки потрібно для свідомого вибору. Пять років стосунків це не малий термін, щоб вони тримались лише на економічній вигоді й взаємних «муках» - «не мучити ні себе ні його». Роздратування може виникати в будь яких стосунках, навіть там, де партнери відчувають любов один до одного, й воно не є «безпідставним». Почуття роздратування іноді може маякувати, не лише про відстоювання своїх меж чи там прояв потреби, що не може знайти задоволення, а й про зупинені інші почуття, наприклад, страх близкості(буває саме через нього людина обирає не реальні стосунки, що поряд, а будує в своїх фантазіях стосунки навідстані). А ще, люди можуть змінюватись з часом і змінювати свої уподобання, цілі, спосіб життя, що веде до вжиття певних дії, і тоді важливо усвідомлювати наскільки це "мої"(а не навязані) бажання, що можливо лише опираючись на свої почуття.
Дополнение от автора
Елена Таранская (Харьков), щодо першого сценарію то самотність. Так як зараз проживаю закордоном, боюся залишитись сама.
А другий сценарій - все життя прожити не з тією людиною ( так як я зараз думаю).
Дополнение от автора
Алена Губа (Киев), для мене любов це дуже тепле почуття, важко описати.
З батьками в мене стосунки хороші. З мамою досить важкі. А от з батьком, я вважаю, ідеальні. Він мені як друг, брат і наставник. І так було завжди. Він ніколи навіть голосу на мене не піднімав, а завжди старався спокійно донести в чому не права. А зараз навіть ще покращились.
До батьків відчуваю лише все хороше і тепле, що в мене є.
Це, думаю, взірець моєї любові, що я відчуваю до них і до молодшого брата.
До друзів ставлення, звісно, не таке. Хоча заради них теж готова багато зробити.
психолог онлайн
Зрозуміло, що Ви за кордоном і страшно залишитись самой. Що саме страшне може трапитися, якщо залишитесь одна? Який розвиток подій бачите? Чи впораєтесь Ви з цим? Який план можете собі побудувати щодо дій, якщо потрібно буде починати жити самостійно?
психолог онлайн
Наталия, спасибо за ответ. Мне кажется, перед тем, как принять какое-либо решение, вам было бы полезно поработать с психотерапевтом или обдумать самой, что вы вкладываете в понятия одиночества, самостоятельности, "остаться самой". Почему эта тема такая заряженная, почему вам (если я правильно проинтерпретировала ваши слова, поправьте, если это не так) кажется, что вы не сможете отвечать сама за себя, кажется, что вам не достанет душевных сил, или, скажем, что вы обречены на одиночество, если расстанетесь с нынешним молодым человеком.