Страх розлучення
Доброго дня. Я одружена 1.5 роки, зустрічались до одруження 6,5 років. Зараз склалась така ситуація що ми не можемо вжитись разом. Мене не влаштовує те що він постійно обманює мене(не раз ловила його на обмані) приходить пізно додому 3-5 год. не попереджуючи про це, інколи випиває, але якщо випиває то так що на ногах не стоїть. З роботою у нього теж усе дуже сумно, трохи їздив у Польщу зараз уже 2 місяці вдома, аргументує що хворіє, але лікар каже що там нічого серйозного немає, і на роботу він може ходити. Спільного бюджету у нас не було від самого початку, комунальні витрати були завжди тільки моїми турботами, і от коли він знову прийшов о 2 ночі і я знову не спала цілу ніч я не витримала і заявила що хочу розлучення. Але насправді я не можу зрозуміти себе, бо після жалію про сказані слова , хоча і розумію що вже не молода і терпіти таке життя я не хочу , але щось тримає, не знаю чи переступати через себе , перепрошувати, але потім знову усе повторюється, усе стає добрим тільки тоді коли він їде і я лишаюсь сама, але ж це не нормально?Я розумію , що уже хочу бути мамою, хочу маленьку крихітку, та розумію що все буде тільки на моїх плечах, і з його сторони не буде ніякої підтримки, та і узагалі не бачу його батьком своїх дітей.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день! Ваші стосунки з чоловіком не є здоровими. На цьому сайті я опубліковала статтю про співзалежність. Почитайте, знайдете відповіді на деякі питання.
психолог онлайн
Доброго вечора!
У Вашому тексті вбачаю цілу низку проблем, від низької самооцінки (стара в 25), до залежних стосунків.
Не треба говорити чоловіку про розлучення, якщо Ви не готові до цього. Ви тільки даєте таким чином зрозуміти йому, що Ваші слова нічого не важать, Ви просто поговорите і будете знов терпіти. Якщо ставите якісь умови, - виконуйте.
Подумайте, чого хочете від цих стосунків. Озвучте Ваші бажання чоловікові, поговоріть, чи готовий він мати дітей, серйозно поставитися до Ваших потреб. Чи готовий він за потребою спілкуватися з психологом. І тоді вже приймайте виважене рішення.
психолог онлайн
Іра, розлучення – це завжди не просто.
Але ж якщо після 8 років разом Ви, навіть незважаючи на деяку невпевненість в собі (Ви терпіли те, що Вам не подобалося, що Вас принижувало, і ваші слова про вік 25 років), все ж таки відчули, що варті кращого, то залишилося просто пережити цей складний період. Заради тих стосунків, про які мрієте, в яких буде повага, допомога, маленька крихітка та любов.
Однак. Є дуже важлива річ.
Якщо Ви не розберетеся в самій собі, не побачите, як і чому так сталося, що з Вами саме так став поступати ваш чоловік, що в Вас самій сприяло такому ставленню до Вас, - то нові стосунки можуть виявитися такими ж самими.
Важливо розібратися в причинах та змінити себе, щоб не «бігати по граблях» і далі.
психолог онлайн
Доброго дня. Іра, багато співчуття до вас, що часто знаходитесь у тривозі, очікуючи на нічні приходи чоловіка. Його постійний обман, небажання працювати, оплата за нього проживання не надасть вам відчуття безпеки, довіри у стосунках. В зустрічаннях нажаль, є мало можливостей побачити поведінку людини у побуті, і думаю, що саме за 1,5 роки ви вже побачили чоловіка, як він вміє турбуватись про себе й про свою сімю. Розлучення не є чимось фантасмагоричним, іноді – це чудовий крок в налаштуванні свого життя. З терапевтом краще попрацювати зі страхами, які викликає у вас розлучення, що саме вас лякає. В процесі роботи багато страхів розвіюються, оскільки мають неперевірену основу, укріплюються впевненість у собі й з часом вірне рішення таки приходить.