Задумавшись над чимось наскільки погружаюсь в себе що непомічаю нічого й нікого навколо, дуже часто стала все забувати .
Останнім часом помічаю засобою досить незвичну поведінку. Задумавшись над чимось наскільки погружаюсь в себе що непомічаю нічого й нікого навколо, дуже часто стала все забувати .І не тільки якісь дати та заплановані справи ,двічі спалила чайник просто забула що поставила його. Стала важче й довше засинати. Раніше нічого подібного за собою непомічаю.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрий ранок! Після яких подій Ви стали " помічаю засобою досить незвичну поведінку. Задумавшись над чимось наскільки погружаюсь в себе що непомічаю нічого й нікого навколо, дуже часто стала все забувати"? Крім спаленого чайника і забування важливих дат, які ще негативні наслідки в житті маєте через названу проблему?
Дополнение от автора
Після яких подій й сама точно не знаю.Оскільки це все поступово проявлялось.
А щодо наслідків , доволі часто не можу вчасно заснути.Засинаю вже перед тим як потрібно вставати.
Прощось думаючи наче застиваю на деякий час , нічого не помічаючи. Звісно не кожного разу але проблема в тому що коли це відбувається наприклад в місті на переході це може бути й небезпечно . Або коли кажуть щось важливе , людина може подумати що я просто не слухаю і не так зрозуміти. Хоча це виходить непроізвольно , само по собі. Це вже якось насторожує .
психолог онлайн
Чи є можливість пройти обстеження у психолога?
психолог онлайн
Доброго ранку, Флора) З святом)) "Задумавшись над чимось"? Ваші думки, про щось конкретне, чи про будь що? Можливо Вас, щось тривожить?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Как давно такие состояния стали появляться., вы живете дома с родителями или отдельно, учитесь или работаете, были ли события, которые произвели на вас сильное впечатление в последнее время, болели ли вы чем-то в последние несколько лет?
психолог онлайн
Доброго дня! Такі прояви можуть сигналізувати як про фізичні порушення ( в такому разі необхідно звернутися до ендокринолога, невропатолога тощо), так і бути симптомами психологічних труднощів ( необхідно звернутися до психолога, психіатра). Тільки по опису не можливо розібратися наскільки серйозна ситуація. Почніть хоча б з невропатолога.
психолог онлайн
Ви описали 2 симптоми- безсоння і "застигання", мимовільне занурення в себе, яке ви не контролюєте...
потрібна більше детальна дігностика, щоб зрозуміти причину цих симптомів ...Каще зробити це очно, згідна з колегами, які вже вам порекомендували до кого звернутися.