тату ми не потрібні
мій тато дуже погано ставиться до мами.Мама до нього завжди добре ставиться,робить все для нього і для мене з сестрою.А він не цінить ні мене ,ні маму.Він може почать кричать на мене або неї.Я стараюся захищать маму.Вона тримає все в собі але коли вже щось скаже занадто,то мама теж може сказати.Він починає ще більше кричать,може обозвать її,закриває рота,навіть хоче руку піднять.А я все це чую і в мене від цього портиться психіка.Деколи буває істерика бо він до нас щось скаже.А йому на це все всеодно.Мені погано.Я не знаю що робити.Я вже молюся щоб в мами було краще життя.Вона точно не заслужила на такого чоловіка.Мені навіть всеодно,що він до мене лізе,бо мені головне ,щоб він до мами не ліз.Я вже себе стримую,щоб йому не висказать те,що думаю,тому що знаю що можу спортить життя мамі,сестрі і собі.Що мені робитиии?Я хочу хоть щось поміняти в житті нашому?Я хочу щоб мама не просто існувала,а жила.Я вже не можууу.Я пишу це все і плачу😭😭😭Будь ласка поможііітььь
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Здравствуйте! Я очень сочувствую вашим переживаниям, но единственный, кому вы действительно можете помочь- это вы сами. Маме вы, к сожалению, ничем помочь не сможете. Только она сама может решить или не решить что-то изменить в своей жизни. От того, что вы будете вмешиваться во взрослые разногласия, может стать ещё хуже. Но поверьте мне, даже от незначительного вашего изменения может кардинально измениться что-то во всей семье. Дерзайте, развивайтесь, ищите ответы на свои вопросы и вы обязательно их найдёте. Успехов
психолог онлайн
Доброго дня!
Шкода, що Вам доводиться жити в такій ситуації. Але треба зрозуміти одне, - Ваша мама колись сама обрала собі такого чоловіка, зараз вона сама приймає рішення продовжувати жити разом і не розлучається з ним. Так, можливо складні матеріальні умови, абощо, - але у будь-якому разі Ваша мама робить свій вибір, з яким Ви нічого вдіяти не можете.
Потрібно зрозуміти, що Ваші стосунки з батьком можуть будуватися інакше, ніж у нього з мамою. Також варто усвідомлювати, що така поведінка у шлюбу- не норма, і коли Ви почнете будувати стосунки з хлопцями, не погоджуйтесь щось терпіти.
Якщо Ви хочете змінити життя, - у Вашому віці вже варто подумати про майбутню професію, навчання, додаткові курси. Також Ви можете у вільний час шукати підробіток, аби бути автономнішою від рішень батьків. Бажаю Вам успіхів!
психолог онлайн
Співчуваю вам. Ситуація в сімї складна. Ви можете і маєте право говорити батькові про те, що така його поведінка визиває у вас обурення і розпач, можливо і огиду і відчай. І нажаль ваша мати сама обирає ці стосунки (свідомо чи несвідомо), вона для цього щось робить, або чогось не робить.
Але у мене питання до ваших слів, які викликали у мене тривогу: "..мені всеодно, що він до мене лізе". Що ви маєте на увазі?