Що робити? Куда діватись?
Зрадив хлопець , дуже боляче на душі , продовжую з ним спілкуватись та зустрічатись. Але він це продовжує робити , скриваючи від мене. Мені дуже погано , хочеться просто зникнути з цього світу.. Дякую за кожну Вашу допомогу!
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора!
Звідки Ви дізнались про зраду?
Дополнение от автора
Хмм..
Він часто мені намікав на те , що вона така гарненька , що вона краща за мене у деяких випадках . Одного разу коли він мав повертатись додому з роботи , я відчула щось не те , бо зазвичай він постійно дзвонить , як виходить із роботи , а тут не подзвонив , а написав аж як був у метро. Я зррзуміла , що явно щось не те , вирішила вийти йому на зустріч до метро , коли я йшла навпроти нього , побачила погану картину . Він та дівчина з якою він мені зраджує і все про неї розповідає . Запитавшись його що це таке? Він не зміг мені нічого пояснити , я звернулась до тієї дівчини , і вона розповіла , що вони вже лавно спідкуються..😭
Дополнение от автора
Хмм..
Він часто мені намікав на те , що вона така гарненька , що вона краща за мене у деяких випадках . Одного разу коли він мав повертатись додому з роботи , я відчула щось не те , бо зазвичай він постійно дзвонить , як виходить із роботи , а тут не подзвонив , а написав аж як був у метро. Я зррзуміла , що явно щось не те , вирішила вийти йому на зустріч до метро , коли я йшла навпроти нього , побачила погану картину . Він та дівчина з якою він мені зраджує і все про неї розповідає . Запитавшись його що це таке? Він не зміг мені нічого пояснити , я звернулась до тієї дівчини , і вона розповіла , що вони вже лавно спілкуються..😭
психолог онлайн
Співчуваю Вам, знаю, що це боляче...
Чому Ви і надалі спілкуєтесь із цим хлопцем?
Дополнение от автора
Бо я його дуже люблю , та дуже важко його відпустити. Я разом з ним вже 3 роки
Коли чую такі слова , та відпусти його , знайдеш іншого/кращого , мені стає дуже моторошно , та хочеться померти.
психолог онлайн
Співчуваю Вам, знаю, що це боляче...
Чому Ви і надалі спілкуєтесь із цим хлопцем?
Так, зараз дуже не просто слухати ці слова.
Скажіть чи є у Вас люди, яким Ви можете виговоритись? Чи є люди з якими Ви можете просто поговорити?
Дополнение от автора
Я вважаю , що ні. Навіть якщо вони є , то вони мене послухають , поспівчують , а далі їм буде байдуже , це погана ідея розказувати все їм . А ще.. у мене немає справжніх друзів , без нього я повністю самотня буду..
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго вечора!
Вам варто усвідомити, що Ви перебуваєте у нездоровій ситуації, - хлопець розповідає Вам про іншу, вона не уникає того, що є факт спілкування...
Навіщо Вам все це? До цього чи були гарними Ваші стосунки?
Наважуся припустити, що Ви і раніше терпіли від нього не зовсім доречну поведінку. Це так?
Дополнение от автора
Перших пів року наші стосунки були можна сказати ідеальними , но потім.. Все пішло , як то кажуть «шкереберть». Так , я багатого чого терпіла та терплю від нього , образи , тощо.
Але я постійно його вибачаю , що б не сталось , бо розумію , що він для мене дуже дорогий..
Мені боляче , пишу зі сльозамм на обличчі
психолог онлайн
Навіщо вибачаєте? Ви розумієте, що Ваше терпіння не приведе до того, що все стане як раніше?
Ви боїтеся самотності?
психолог онлайн
чому ви не хочете поспілкуватися на пряму із психологом!?
Дополнение от автора
Так , в мене у голові те , що якщо я його втрачу , то я більше не буду мати нікого , і залишається один вихід - зникну з цього життя!
психолог онлайн
чому ви впевнені що втратите? А що страшного відбудеться якщо ви деякий час побудете без зрадливої людини?
Дополнение от автора
Я не впевнена , що я його втрачу. Я його 100% не втрачу , якщо буду кожного дня все йому пробачати.
Мені страшно це уявляти , що я буду без нього , у мене світ зупинився на ньому.
психолог онлайн
Ви знаходитесь в ілюзії. Почитайте про співзалежні стосунки, особистісні кордони. Якщо все так, як Ви описали, то з часом він тільки більше буде Вас принижувати, а Вам усе складніше буде терпіти.
Це дуже шкідливо для Вашого здоров'я і немає нічого спільного з любов'ю, скоріше тут просто Ваші особистіні потреби в любові, які Ви не навчилися задовольняти інакше.
Задайте собі питання- скільки Ви готові терпіти? Заради чого? Що Вам це дасть? Що найгіршого станеться, якщо Ви припините стосунки?
психолог онлайн
а які ваші стосунки із батьками!Особливо із батьком!
Дополнение от автора
Стосунки із батьками? Відкрито з ними спілкуюсь , але про цю ситуацію я нічого не хочу їм розказувати.
З батьком хороші , я його люблю.
психолог онлайн
Вірю, вам!А як спілкуються ваші батьки між собою?Мама також терпить всілякі обіди і все прощає батькові?А як веде себе батько?
Дополнение от автора
Моя мама за кордоном , а батько тут на Україні. Спілкування у онлайн режимі. Ні , батько не такий
психолог онлайн
ЗВІДКІЛЯ ВИ ВЗЯЛИ таку моделшь поведінки із протилежною статтю?Звідкіля у вас переконання, що любов, це ось таке терпіння і самоприниження, яке ви демонструєте самі!? І цілком можливо, що ви постійно почували себе одинокою в дитинстві, раз ситуація в вашій сімї така, що мама за кордоном а з батьком лише в онлайн режимі!
психолог онлайн
хто виховував вас в дитинстві і до якого віку!З ким проживаєте зараз!?
психолог онлайн
Здравствуйте! вы попали в сильную эмоциональную зависимость. Из нее нужно выходить. В ваших встречах с этим парнем есть что-то хорошее? Сосредоточьтесь на хорошем. Перестаньте "кормить" плохое. Вы не можете прощать, как и судить. Вы же не Господь. Человек живет так, как живет. И имеет право поступать, как поступает. Вы же не можете запретить ему общаться с другими женщинами? Вы можете стать более привлекательной. Сосредоточьтесь на себе. Делайте для себя что-то приятное каждый день. Гоните дурные мысли, которые заставляют вас страдать. Найдите себе в жизни еще что-то что бы могло вас порадовать. не нужно зацикливаться только на одном человеке. Ваше счастье в ваших руках!
Дополнение от автора
Мене виховували батьки разом до 1 класу , потім мама поїхала за кордон , я залишилась з батьком і він мене виховував. Тепер я навчаюсь у Києві.
Мої батьки спілкуються у онлайн режимі , а не я з батьком. Мама часто приїжає додому (2-3 рази на рік)
Дополнение от автора
Мені важко виганяти ці дурні думки , вони навпаки кожного дня прибавляються . Я п‘ю кожного дня багато заспокійливого , мені нічого не допомагає , тільки його тепле слово.
психолог онлайн
перестаньте жаліти і жалуватися!зВЕРНІТЬСЯ ДО ПСИХОЛОГА!Але якщо вам так як є зараз, підходить, то так і живіть!Це ваш вибір!