Стыдно за то,что надо просить
Ситуация такова.В декрете,не работаю толком.С самого рождения ребенка муж вроде работает,а деньги не приносит.То ему не заплатили,то еще он вложился куда-то и прогорел.И в последнее время у меня чувство вины,что я начинаю требовать деньги.Для меня это как попрошайничество.
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Добрий вечір!
Чоловік має заробляти на сім'ю, ви ж просите не багате життя а лише я так розумію на нормальні життєві потреби.
Оскільки у вас сім'я, спробуйте це обговорити разом. Розкажіть про свою тривогу, почуйте його проблеми і підтримайте одне одного. Домовтесь про якісь обов'язки розподілять їх.
В цьому всьому теж не забувайте про теплоту в стосунках любов та сексуальність.
Це все дуже поверхневий погляд, щоб розуміти більше треба розбиратися в причинах чому чоловік такий, яким він був, яка ви, як між вами і ТД...
психолог онлайн
Напишите, в чем состоит Ваш вопрос.