Непонимание, что делать?
Меня зовут Диана.Мне 13 лет.На данный момент, я проживаю в России (временно, на 3 месяца), а так обитаю в Украине.Сюда я приехала неделю назад, с мамой, к ее работодателю, вернее к тому у кого она работала 5 лет (не приезжая домой).Она отсутствовала в моей жизни с 7 лет.Да, я писала ей довольно редко.Я ничего ей не рассказывала.Я жила с папой,которому я тоже ничего не рассказывала.И потом я подсела на компьютерные игры и ютуб.Он инвалид, и мне часто мне бывает стыдно находиться с ним рядом.Сегодня мы ездили в храм, и мне вообще не нравится люди и все что связано с Богом.Да,конечно я верую в него, но все же не хочу быть полностью поклонным ему.Но дело даже не в этом.Буквально, минут 20 назад, моя мама с ее работодателем пришли ко мне, где я сижу за ноутбуком - стали расспрашивать кому я пишу, что я смотрю( а взрослые люди, относятся к блогерам и прочему контенту - не очень хорошо)Вообщем, мама унизила меня публично.Что делать,подскажите!
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Диана, добрый вечер! Есть ли у Вас близкие люди, кто может Вас поддержать? Конечно, обидно и неприятно, что мама публично Вас унизила. Вы не можете противостоять маме, но сказать ей о своих чувствах, что Вам неприятно, можете? Мама любит Вас, причин ее слов может быть много, возможно переживания за Вас, чувство вины, что не была с Вами и т.д.
психолог онлайн
Добрий вечір Диана! Часто коли люди довго не контактують (рідні і близькі), втрачають відчуття та розуміння (тобто бизькість) і все що вони можуть це намагатись оберігати вас ззовні від небезпек та негативної інформації (насправдіі в інеті мусору зараз придостатньо, і нажаль молоді люди рідко перевіряють, та звертаються до першоджерела, тобто питаю чи радяться з тими хто добре орієнтується в темі) ви зараз проявили дорослу позицію звернувшись за обєктивним поглядом (хоча насправді важко бути обєктивним взагалі), і разом з тим, так мені здається що ви молочина і можете справлятись (тобто можна вам довіряти).
Часто батьки не розуміють дітей бо намагаються подбати про добробут (іжа , одяг, безпека, навчання, і за себе і за вас з батьком) це теж любов але в іншій формі, напевно не такій як вам зараз необхідна але всеж ви можливо зрозумієте колись як будете в подібній ситуації.
А тепер спробуйте знайти спосіб говорити (якщо це для вас важливо) з мамою про свої почуття та переживання так щоб і зрозуміти маму, і так що мама зрозуміла вас. Важко але уміння будувати діалог це найнеобхідніша здібність в сучасному світі!
консультация психолога
Діана, які у Вас фантазії про мотиви поведінки мами? Чи можете припустити, що їй2 було цікаво чим Ви живете, займаєтесь, цікавитесь? І вибрала не надто слушний момент( Нажаль. Ви з якими переживаннями залишились? Чи є можливість розказати мамі про те, що Вам боляче, про свої переживання і реакцію на ситуацію? Можна спробувати домовитись про рамки, про те, щоб таких сутуації більше не повторювалось.