Майже повернув. колишню. Наразі не розумію, що потрібно робити далі
І так. 3 місяці тому назд моя колишня дівчина вирішила розірвати стосунки зі мною. Так би мовити я перестав приділяти їй увагу. Подарунки не дарую. І просто, що я асолютно перестав звертати на неї увагу.
Вийшло так, що одного вечора я чекав її вдома. Дзвонив їй але вона не брала слухавку. Безліч разів. Потім вирішив уже вдягатись і йти її шукати в місті. Приблизно знав де вона могла бути. І тут заходить вона додому. Вся усміхається, розслаблена. Я звичайно знервовани почав у неї запитувати. В деякій мірі це вигляділо грубо. Їй це не сподобалосб. Вона звичайно розповіла все як було.
Так би мовти я в той день відмовився з нею пройтись по магазинах купити хрещенику подарунок на день народження. І якийсь інший згодився допомогти їй. Возив на машині по місту від одного магазину до іншого. Вона посуті так нічого і не знайшла. Але він запропонував їй підти в кафе на каву. З її слів вона розуміла, що мені цим зробить боляче і спеціально залишила телефон в машині. Знала, що я буду телефонувати.
і коли я це все почув. задав їй запитання типу "Постав себе на моє місце. як би ти себе наразі почувала?!" вона відповіла, що розуміє на що йшла коли це робила. Вибачилася. я психонув пішов на вулицю винести сміття. вернувся через годину. ми не говорили години 2-3.
вона дуже рознервувалася. почала труситись, плакати. я звичайно звернув увагу і почав їй допомагати. Типу турбуватися.
і тут вона мені сказала, що пора розходитися. Всю ніч про це говорили. Спали разом на одному ліжку. Під кінець розмови навіть посміхались. Але вона всеодно вирішила, що їй потрібно час, щоб пожити без мене.
на наступний день вона зібралась з речами і як вияснилось, що вона з цим хлопцем зібралась десь гуляти. Він її запросив.
Коли йшла попрощалась. я прослідкув. побачив як вона сіла в його машину. Тут я дуже жалкував, що не підійшов і невідгамселив його.
я мав би якось звичайно спокійнішим бути. але зірвався. через години дві почав надзвонювати. писати смс. вонаабсолютно ніяк не реагувала. Раз тільки взяла трубку і сказала, що вона поїхала в село до мами. Тоість він її туди відвіз. Потім як виявилось вони разом їздили з моєю тещею і її племінниками + цей в ліс на його машині.
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
мені було дуже важко це переносити. два дні я писав просто смс у вайбері, просто на телефон у фейсбуці. але вона тільки від цього скаженіла. Одног оразу маючи доступ до її сторінки у фб. я прочитав переписку з її подружкою лєною. там вона хвалила колишню за те, що вона зробила правильний вибір. Спитала в колишньої коли вона накінець мені скаже, що вона з новим вже зустрічається. Я відчувши злість. написав їй смс на телефон. з грубими словами. Про те що вона мені брехала. Насправді вона пішла до іншого. З машиною, квартирою. а в мене цього не має. На наступний день я вже повибачався за написане. адже був несповна розуму.
Ходила з цим хлопцем тим часом на побачення. це я вже потім дізнався.
Пройшов тиждень. Я віддавав їй ключі від квартири і сам переїздив, а вона поврталась наад на квартиру. В той вечір вона малаїхати до мами. І вона поїхала. годин в 21.00 мені зателефонувала її мама і попросила приїхати до них. Бо як оказалось вона ще дуже мене сильно любила і вдома з мамою розчулилась. Я взяв великого ведмедя, купив квітів мамі і колишній, торт, цукерки. Але я і так відчував, що не потрібно було цього робити. Мама її без дозволу чи прохання набрала мене. А вона була від цього зла.
Переночувати пустили. Поговорили. Заспокоїлися. І наступний день разом поїхали в місто.
Знову не даючи надій сказала, що їй потрібен час....
далі я тижнями не писав не дзвонив їй. тільки знаходив поводи прийти. то квітів по дорозі занести. то Ранком Булочку свіжу до молока.
Потім одного разу вона мене попросила подивитись за нашим котом поки вона у відрядження зїздить. коли приїхалаключі так і залишились у мене. І одного разу після того як вона дізналась, що я читав її переписки у вайбері з уим хлопцем. Вона написала мені, що вже все. точка кінець.
Трубку вона не хотіла брати. Я не звик так справи вирішувати. по телефону. І взявши ключі поїхав на квартиру чекати її. вона десь гуляла постійно. Щоб не сидіти нудьгувати. Тим часом я засну і прокинувся від того, що хтось заходив у квартиру. Вона зайшла з цим хлопцем. він мав був почекати на таксі в квартирі. Щоб не мерзнути на вулиці.
Я побачивши його попросив його вийти, він майже виходив але вона його зкупинила. І я від люті почав говорити не те, що взагалі збирався. Вона розплакалась і побігла з ним на вулиці. я зібрався і пішов до своєї квартири.
потім через неділю я приходив вибачитися знову за свої слова. в нормальному тоні ми поговорили і знову почали згадувати за слова. полаялись
взяв у неї книгу почитати. щоб мати привід через час прийти до неї. Так через неділю я приходив до неї.
Пішов тренажерний зал, почав читати книги, навчився готувати суші і т. д.
і якось через місяці півтора я їй відправив курєрською доставкою букет квітів 25 роз розових. Нічого їй не писав. Не питав про букет. Аж поки в той день мені негайно не потрібно дещо їй сказати. і потім аж вона мені подякувала за букет.
Пізніше по її словам вона була дуже здивована, що я не писав не ропитував за букет.
вона принесла його додому поставила на видне місце. а відкриткутеж нпоруч. приємно було.
на день миколай подарував особисто ранком 19.12 солодкий букет о 07.30. Шапка діда мораоза, цей букет, плюс книга яку вона хотіла собі купити. Вона була приголомшена. Хвалила перед друзями потім дізнався. Хоча раніше тільки погане про мене говорила.
Перед новим роком згодилася зі мною в кіно підти. Сходили. І я залишився в неї. В нас був секс.
На новий рік подарував їй годинник. Зустріли до .00.00 окемо. потім я приїхав до неї після 00.00. до ранку гуляли і знову був секс.
пізніше заходив теже через тиждень півтора. інколи і часто сама мені відписувала. я приходив і ночував у неї.
наразі ми щас доволі тісно спілкуємось. але мені дуже важко жартувати чи якось нормально себе поводити порч з нею. постійно вже хочу залишитись поруч з нею. не йти ранком до своєї квартири. ХОчу разом засинати і прокидатись як раніше. хоч я цього тоді не цінував.
я багато чого обдумував. Зрозумів, що вона реально мені потрібна. Я її люблю. Постійно про неї думаю. Але не хоу її змушувати.
я хочу більш серйозних відносин. весілля, діти, спільний бюджет. того чого в нас не було за 4,5 роки.
за часту в неї проскакують слова типу зайчику, кицька. але їй відразу незручно стає.
В неї дуже багато роботи. І через це мало часу на спілкування. Якщо встигаю вихватити інколи вечором колись з нею поговорити то і добре. а на вихідних довго чекати.
хочу дуже її повернути.
навіть читав переписки з її подружкою. Подружка радила миритись зі мною під аргументом , що "я її люблю насправді". вона їй відписала,що мов би боїться повертатись поки.не хоче, щоб повторилось минуле. Не впевнена, що я зрозумів, що їй потрібен спокій.

психолог онлайн
Влад, здравствуйте. Похоже у Вас сложный период сейчас. Вы пишите, что привязаны к девушке и любите ее. Вы поняли что именно произошло? Почему так вышло, что Вы не вместе? Во всех конфликтах всегда выноваты двое.
В такие периоды очень хорошо остановиться, понять отчего так все вышло и сделать выводы.
консультация психолога
Влад, а яку "увагу" любить дівчина? Чи є можливість отак відверто казати їй що Ви дуже цінуєте її і ці стосунки і зараз сильно бережно і трепетно намагаєтесь поводитись, і що Вам важливо налагодити повноцінні стосунки, але Ви не дуже розумієте як саме? І можете просити підказувати Вам, цікавитись її бажаннями, вподобаннями, і ділитись своїми... І що таке важливе Ви втрачаєте з розривом стосунків із цією дівчиною, що стільки зусиль докладає не, щоб повернути? І що ще є у Вашому житті окрім дівчини? Зараз наче Ваш всесвіт крутиться навколо неї..