Страх перед відносинами
Доброго дня!
Моя проблема в тому, що при зустрічі з дівчиною яка мені подобається, я сильно нервую. Інколи дуже сильно, збивається голос, не вистачає повітря, починаю тремтіти. З іншими дівчатами почуваю себе вільно і просто. Підкажіть як перебороти цей страх, і як знайти його причину?
Вопрос от: ; Возраст: 31
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день! Можливо, Ви дуже хочете справити гарне враження, тому нервуєтесь. Ви можете про свої хвилювання прямо сказати дівчині? Чим страшне хвилювання у стосунках з дівчиною? Щоб Ви порадили своєму другові, якщо б він до Вас звернувся з подібними хвилюваннями?
Дополнение от автора
Дякую вам за відповідь.
Так, ви мабуть праві, але я швидше не так хочу справити гарне враження, як боюся виглядати в її очах якось негативно.
Так я їй говорив про те що хвилююся при ній, і вона сказала, що це нічого, буває. Але я всеодно не можу контролювати свій страх, інколи перед тим як я маю зустрітись з дівчиною, це просто ніби якись напад панічної атаки, я просто сидів в машині, і мене трусило так сильно, що було важко написати повідомлення.
З іншими людьми мені легко спілкуватися. Можу почати розмову з будь-якою незнайомою людиною. Завжди багато жартую. Але з нею веду себе як ідіот.
психолог онлайн
Така вже ваша доля )))) Загалом, нічого страшного. Всіх коли-небудь через кого-небудт трусить. Прийміть як даність. Пройде час, і само перетрусить, ще будете мене згадувати
психолог онлайн
У Вас був негативний досвід у стосунках з жінками? Чи можете Ви більш відкритися дівчині?
психолог онлайн
цитата:
Підкажіть як перебороти цей страх, і як знайти його причину?
Добрый день!
Действительно у Вас подымается очень сильная тревога.
Для того, чтобы определить причины и как можно проработать этот страх, рекомендую Вам выбрать психолога, который готов с Вами поработать, и обратиться на консультацию. Если такая возможность есть – это самое подходящее решение для такого случая.
Важно исследовать не только текущую тему взаимоотношений, но и то, повторялся ли подобный опыт ранее, как Вы сами к этому относитесь, как справлялись ранее, если такой опыт был и что означает для Вас то, что Вы можете терять голос, трястись и Вам может не хватать воздуха.
Дополнение от автора
цитата:
Така вже ваша доля ))))
Я не вірю в долю, ми самі творимо свою історію. Просто в цьому питанні мені потрібна допомога.
цитата:
Загалом, нічого страшного. Всіх коли-небудь через кого-небудт трусить.
Просто я замикаюсь в таких ситуаціях, а це не сприяє побудові стосунків
цитата:
У Вас був негативний досвід у стосунках з жінками?
Так був, ситуація була схожа
цитата:
Чи можете Ви більш відкритися дівчині?
Що ви маєте на увазі?
цитата:
Добрый день!
Действительно у Вас подымается очень сильная тревога.
Так, можливо