Не знаю, що робити. Не вистачає його уваги.
Доброго вечора. Є хлопець Юра з яким ми просто спілкуємося. Я йому подобалася, він мені ні. Він мене кликав мене гуляти, але я ігнорувала. І все ніби забулося. Спілкуємося і далі. Але через деякий час мені перестало вистачати його уваги. І якось трапилось ситуація, коли він пішов до свого друга на день народження. Вночі пише мені повідомлення: я скоро буду вдома, все буде добре, скоро буду лягати спати. Я чесно була в шоці. Вранці переписувалися, сказав: вибач за вчорашнє. Спілкуємося зараз з ним так само як і раніше. Як розібратися в собі і що робити? Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Ви вже розбіралися. Вам не вистачає уваги. Тепер думайте, що з цим робити
Дополнение от автора
Я незнаю чи він подобається мені. Мені подобається з ним спілкуватися. І приємно було, коли він таке був написав. Зараз він не робить ніяких натяків.
психолог онлайн
Ну, якщо подобається спілкуватись, то і класно. Спілкуйтесь. Нічого не заважає.
Дополнение от автора
Але мені здається, що я хочу більшого, ніж просто спілкування.
психолог онлайн
Ну, тоді рухайтесь до більшого. Це чудово, що Ви розумієте про свої потреби
Дополнение от автора
Я незнаю як. Незнаю чи подобаюся йому зараз.
Дополнение от автора
Я не розумію його поведінку, незнаю як з ним себе поводить.
психолог онлайн
А Ви не на нього орієнтуйтесь, а на себе. Починайте рухатись йому назустріч, а він підтягнеться. А якщо не підтягнеться, - ну, то тоді згортайте активність і спрямовуйте її в інше русло
Дополнение от автора
Тобто зробити перший крок із своєї сторони?
психолог онлайн
Добрий вечір! Ви гарно знате один одного? Скільки часу Ви спілкєтесь? Щоб розуміти один одного потрібен час. Що заважає Вам продовжувати спілкування? Вас це ні до чого не забов"язує. Пізнавайте один одного, це є дуже цікаво. А далі життя покаже, як підуть стосунки. Усього доброго Вам!
психолог онлайн
Ви запитуєте, "Тобто зробити перший крок із своєї сторони?". - От чесно, я Вас не розумію - який такий крок? Ви вже цілу вічність спілкуєтесь, ви вже вдвох вже зробили тисячу і один крок, а це буде тисячу другий крок.
І взагалі - я раджу Вам вмикнути довіру до себе і спонтанність. І тоді не треба буде взагалі рахувати будь-яких кроків. Ви ж коли крокуєте по вулиці, то не замислюєтесь, яку ногу і як поставити? Ось вам образ, як вчиняти зі своїми потребами
Дополнение от автора
Знаю його 3 рік. Спілкуванню нічого не заважає. Раніше я знала, що він точно хотів стосунків, але зараз в цьому взагалі не впевнена. Мені здається, що після того як я його проігнорувала раніше, то він перестав приділяти ту увагу як "хлопцю подобається дівчина", а спілкуємось як друзі.
Дополнение от автора
Дякую, Тетяна. Просто треба перестать думати, про те, що буде і почати діяти.
психолог онлайн
Дякую за звортоній зв"язок. Ви можете прямо запитати про те, що Він відчуває, думає стосовно стосунків з Вами. Що саме страшне можете почути? Впораєтесь з цим? Якщо так, то дійте.
Дополнение от автора
Мені страшно буде почути ні, що нічого не вийде. Взагалі навіть незнаю як запитати, як підійти до цієї розмови.
психолог онлайн
Не запитуйте нічого. Люди мають властивість іноді катастрофізувати, перебільшувати свої почуття і ставлення. Тому, коли запитаєте, то можете почути не зовсім те, що юнак відчуває в то момент. Іноді на такі прямі запитання люди дратуються і дають провокативні відповіді, які можуть поранити. Я важаю - і повторю це ще раз - не треба нічого питати, і не треба мучити себе здогадами і припущеннями. Все, що потрібно - це довіритись процесу спілкування. Спілкуватись, і під час спілкування дуже делікатно і екологічно виявляти свої потреби. Зрозумійте, є речі, про які не розмовляють - наприклад, про почуття, які лише-лише розвиваються - бо тут важко щось сказати. Я б сказала, що тут треба більше довіряти якимсь проявам людини,а не словам, які визначають ці прояви
Дополнение от автора
У нього на горизонті з'явилася дівчина. І я набралася сил і пішла на серйозну розмову з ним. Спочатку я запитала що в них з олєю(так звати дівчину). Він відповів, що вони спілкуються, а далі видно буде. Запитала, чи я йому раніше подобалася. Сказав, так. Я в свою чергу сказала, а я тебе проігнорувала і дуже сильно, просто тоді не подумала, але зараз все вже подумала. Він відповів, що ситуація якась неловка і він не знає, що сказать, аби раніше. А я кажу краще пізно, ніж ніколи. Погодився зі мною. І на цьому все. А я відчуваю себе жахливо і незнаю, що робити. Адже хлопець подобається.
психолог онлайн
Юля, головне, не сумуйте. Тепер, принаймні, Ви знаєте, що зробили крок назустріч. А от чи вже прийме цей крок хлопець, то вже інша справа. Треба просто почекати. Але як би не закінчилась ця ситуація, Вам немає за що себе картати. Ви не зробили нічого осудливого. Навпаки, вчинили сміливо і відповідально.
Дополнение от автора
Я розумію, на Це треба час. Я не картаю себе, просто зрозуміла, як це, коли тебе ігнорують.
психолог онлайн
Ну, не страшно. Ми ж не долар, щоб всім подобатись )) Будуть люди, які оминають нас. І то добре. Зате ми будемо знати, хто точно нами дорожить і шукає з нами зустрічі
Дополнение от автора
І ще дуже важко з цим змиритися і бачити кожного дня.
Буду сподіватися, що те, що я сказала правду йому, вибачилася за ігнор чимсь мені допоможе і можливо я йому ще не перестала подобатися.
Симпатія ж не може швидко пройти??? Вона просто так не з'являється і не зникає. Щось в нього да залишилося до мене. ? А я буду краща і не дивлячись ні на що буду з ним спілкуватися.
психолог онлайн
Симпатія з"являється і зникає просто так. Цілком можливо, що вже нічого не залишилося до Вас. Занадто довго тривалал ця історія. Почуття могли вивітритись. А вони вивітрюються, повірте
Дополнение от автора
Так, часу дійсно пройшло багато, але лише пройдений час я зрозуміла, що він для мене щось значить в житті, що його присутність мені потрібна.
Якщо так вийшло, значить так треба, значить він не для мене.
психолог онлайн
"Якщо так вийшло, значить так треба, значить він не для мене.". Ну, може, треба, а може й не треба. Ви ж не хочете, щоб так було? Значить, зараз Вам це не треба. Але іноді трапляється і те, чого нам не треба. Тому все, що ми можемо, це прийняти рішення іншої людини - яка б вона не була нам дорога
Дополнение от автора
Або прийняти рішення Або поборотися за нього.
психолог онлайн
Так, справді, дуже мудре рішення. Щоб хлопець полюбив, треба за нього "боротися". Більше того, його потрібно присилувати. Бо немає чого чекати милості від природи. Треба цю милість взяти самій.
Хочеш миру - воюй. Хочеш довіри - зрадь кого-небудь. Вимагаєш поваги - плюнь співбесіднику в обличчя. А чого, хай знає, падлюка. Банк не дає кредит? Кинь цю їхню гнилу контору ще пару раз на бабки - і він змінить свою думку, ще бігатиме за тобою. Сусід кривить мармизу? То гарно обматюкай його, і наступного разу він зустріне тебе хлібом-сіллю. (далі продовж, що ще тобі до вподоби, включи мізки, фантазуй, ні в чому себе не обмежуй).
Дополнение от автора
Доброго дня. Знаєте, пройшла достатня кількість часу вже. Він не зустрічається з Олею. В них якби серйозних відносин не вийшло. І те, що було відносинами не назвеш.
Він пише мені. Кликав фільм разом подивитися. Потім звав з ним гуляти, але це було дуже пізно вночі. Але потім на ранок нічого як і не було. Навіть і не згадав, що пропонував. Ми спілкуємося як і раніше, але як і тоді я не розумію, що він хоче показати своєю поведінкою та вчинками.
психолог онлайн
ну. й не заморочуйтесь. Можливо, цей хлопець і не вміє будувати стосунки.
Дополнение от автора
А якщо хлопець не перестає бути бєзразлічним мені?
психолог онлайн
це добре. Такі почуття - це завжди робота душі. Я завжди радію, коли моя душа трудиться. Почуття належать вам, а тому ви можете розпорядитися ними, як захочете.
Дополнение от автора
Я розумію, але незнаю як поступити в цій ситуації. Чи першою себе проявити, чого я зовсім не дуже хочу.
психолог онлайн
Ви вже проявили. Тепер просто живіть.
Дополнение от автора
По принципу буде що буде?
психолог онлайн
По принципу, що ваші почуття у вас ніхто не відніме, вони завжди з вами. І що це прекрасно - мати почуття
Дополнение от автора
Є продовження цього всього. Він кликав мене на спільну поїздку на море. Але в мене не було можливості поїхати.
Він мені пише час від часу. Це просто такі короткотривалі бесіди.
Він ніби щось хоче зробити, сказати, але не діє.
А я б хотіла, щоб все було навпаки.
Дополнение от автора
Мені здається вже час ставити велику жирну крапку. Все вияснити і нічого не гадати. Тільки як все правильно зробити, не знаю.🤔🙁😟
психолог онлайн
у вас скільки пар взуття? Одна? Не вірю. То чому ви себе обмежуєте знайомством з одним хлопцем? Нормально мати кількох знайомих, з яких принаймні двоє-троє тобі подобаються. І тоді воно само покаже,куди стосунки хиляться