Допоможіть, я так більш не можу!
Я збираюся покінчити життя самогубством.
Я з РФ,але впевнена,що звернення до російських служб допомоги мені лише ушкодить та буде мати негативні наслідки,тому прошу допомоги українців.Вибачте за можливі мовні помилки.
Сьогодні мені виконується 17 років,і я розумію,що я втратила все в цьому житті,що лише було можливо.
Взагалі,до самогубства я ішла 5 років.Спочатку це був просто селфхарм для притягнення уваги, потім серйозні думки,пізніше–наміри,і зрештою детальний план.
Розкажу про причини.Почну з того,що я дуже самотня.В мене ніколи не було справжніх друзів в реальному житті(спроби дружби були,коли навчалася в 3-4 класах,але мені двічі зраджували).Осатанію краплею став ухід з життя єдиної близької для мене людини–бабусі.Вона дійсно спробувала мене зрозуміти,могла по-справжньому підтримати.Тепер я нікому не можу довіряти.Мама ставиться до моїх проблем дуже легкодумно,і або називає їх дурницею,або загрожує психлікарнєю.Щодо суїцидальних думок я зверталась до єдиного в моєму місті психотерапевта,але він мене лише добив–спроби самогубства зросли в 3 раза.Що стосується психологів,у моєму місті взагалі немає спеціалістів,які працюють в даному напрямку(тому і звертаюсь до онлайн-служб,тому що потрапити на очну консультацію просто неможливо).
Крім того у мене з родичами дуже різні політичні погляди,і через них на мене оказується тиск.Я,хоч і народилася та виросла в РФ,я завжди не любила цю країну…Прикладна з 7-8 років це почалося,тобто фактично тоді,коли я дізналася,що живу в РФ.Довгий час я шукала своє місце під сонцем.Спочатку мій вибір пав на Україну.Але в тому віці я була дуже наївною,і убирала в себе все,що мені казали.Батьки,з рештою,відговорили мене.Потім розглядала США,потім Білорусь,але мені нічого не підійшло.Усвідомивши те,що мені ніколи не мігрувати з РФ,я почала готуватися до самогубства.Вивчала багато інформації про це,і коли всі російські інформаційні криниці закінчилися,стала читати білоруські.Їх було дуже мало,тому добралася до українських.Випадково натикнулася на спільноту«Відмова від самогубства»,консультант якої я відговорила мене від цього кроку,в тому числі пропонувавши міграцію в Україну.(Але зараз мені навпаки намагаються налаштувати на те,щоб залишитись в РФ).Але я тут жити не можу.Разом с тим розумію,що мігрувати неможливо.Проблема в тому,що в мене ДЦП,і без супроводжування не обійтися.Я зверталась до 5 українських державних організацій,але ва усіх випадках отримала відмову.Я не знаю,що мені робити в цієї ситуації,я у відчаю
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Если с Украины отказали (значит Вам сюда и не надо), может всё же поехать в Белоруссию?
Туда обращались?
консультация психолога
Здравствуйте Марина. Можете рассказать почему вы думаете о суициде с 12 лет? Почему вы думаете о иммиграции с 7-8 лет? Жизнь и мир человека на много больше чем страна в которой он живёт.
Жизнь это дар.
Дар как, что-то данное нам и "дар" как наша способность.
Вам нужна психологическая помощь, возможно и помощь квалифицированного психиатра. Сочувствую, что у вас такие отношения с мамой и совсем нет поддержки.
Думаю вы сильная и хотите жить. И какие бы испытания ни дала нам жизнь, она обязательно даст и силы для их преодоления. Не сдавайтесь!
Дополнение от автора
Я не думаю, що мені відмовили за тією причиною, що я не потрібна в Україні; я більш схиляюся до того, що держава не має намірів зв'язуватись з країною-агресором (так мені пояснили українськи юристи). В Білорусь я би їхати не хотіла, тому що як нація білоруські народ зникає: всі говорять російською, а за білоруську мову можуть ледве не посадити. Це не відповідає моєї меті позбавитись від усього російського (у зв'язку з русофобією). Крім того, в такому випадку мені прийдеться отримувати російську вищу освіту, а ще плюс до того знаходитись в Росії не до 18, а до 20 років (тому що в 20 треба змінювати паспорт згідно з російським законодавством, а не то буде штраф, а в Україні можна було б отримати притулок). А що стосується супроводжування, до Білорусі мене і мати супроводити може. З Україною так не вийде за тією причиною, що вона її ненавидеть.
Дополнение от автора
Про самогубство з 12 років я думаю через постійну відсутність розуміння, підтримки. Можливо, це в великої ступені зв'язано з самотністю.... Про міграцію я почала з таких ранніх років думати, тому що усвідомлювала, що Росія для мене чужа. Це не погана або добра країна, вона просто не моя.
Як я вже казала, в моєму місті немає кваліфікованих спеціалістів, тому можливість допомоги фактично відсутня. Мама спробувала домовитись зі шкільним психологом, але відмовили.
Я зверталась до психіатра влітку 2017 р., він припустив кучу діагнозів. Тоді ми з мамою звернулись до психіатра не в моєму місті, а в обласному центрі. Він сказав, що в цілим все нормально, є лише розлад адаптації (і це кваліфікували навіть не як діагноз, але як проблему, яка потребує рішення; порекомендовали психотерапію). У листопаді 2017 зверталась до психотерапевта, пройшла весь курс лікування, але як я вже сказала, добрих результатів це не дало.
консультация психолога
Сейчас есть возможность проходить онлайн психотерапию у любого специалиста на ваш выбор.
Конечно нужно понимать, чего вы хотите от общения с психологом.
психолог онлайн
Доброго дня! У вас чіткі думки і маєте свою позицію, маєте ціль, знаєте чого хочите! Бачу вас як сильну людину яка б могла багато чого зробити в цьому світі! У вас сильних характер, і ви послідовно вирішували проблеми з фахівцями, отже в людина яка може справлятись. Розумію що у вас основна потреба це порозуміння і знаю наскільки це дійсьно трудно в наш час знайти людей які були по духу схожі з вами. Всеж спробуйте знайти себе в якихось соціальних програмах як учасник чи активіст (інколи сильні люди зтикаються з проблемою з якою їм важко справитись і коли вони якось з нею справляються то розуміють тих які в подібній ситуації і допомагають їм, і це часто стає справою життя і додає сил жити) і дійсьно зараз є можливість працювати і по скійпу, бо підтримка це важливо але робота з спеціалістом спонукаю всеж навчитись опиратись на себе бо інакше це залежність від інших.
Дополнение от автора
Мені пропонували звернутись до програми "Стосується кожного", але проблема в тому, що потрапити туди можливо тільки знаходячись на території України, тобто з супроводжуванням мені там не допоможуть. Я би мабуть і змогла самостійно якось мігрувати, але проаналізувавши все я зрозуміла: речи важать у кращому випадку 10 кг, ходити по вулиці я можу лише з ходунками, до потягу мені не забратись. Без супроводжування тут просто ніяк не обійтися...
Пропонували мені ще шукати чоловіка з України та мігрувати. Але ж ніхто з українців не поїде до Росії (за причиною війни). Тому виходить, що ця ситуація просто безвихідна.
психолог онлайн
Можливо поки не час для цього! РІшення може зявитись з часом бо хто шукає той знаходить. Думаю що ви зробили багато і в цьому молодец, але точно не все або принаймі на цей час все але часи міняються і люди знаходяться. В цьому світі тільки сильні духом можуть показати іншим що можливо все якщо хотіти і не зневірюватись.
Дополнение от автора
Постараюсь не здаватись та йти далі. Ви дали мені сили протягнути жити; щиро Вам дякую.
Дополнение от автора
*продовжити
психолог онлайн
Вам дякую за вашу волю і силу, ви мене теж надихнули. Дякую що вирішили не здаватись, радий що є такі сильні люди як ви!