Страх роботи
Доброго дня, мені 26 років, моя проблема в тому, що я боюсь вийти на будь яку роботу,до дитини, працювала провідницею поїзда, спілкувалась з людьми, не була замкнута в собі, а тепер тільки знайду якусь вакансію розумію що потрібно йти, але шукаю мільйон відмазок для себе і близьких щоб не йти, так вже 3 роки, розумію що є проблема, але як її вирішити, після народження дитини ми з чоловіком були в Польші на роботі, там помер в аварії мій дядько, я важко це переживала, думаю можливо це є причиною такого стану в мене зараз, що мені робити? На роботу вже і сама хочу і дуже потрібно матеріально, але я знаю що знову буду шукати відмазка... Допоможіть будь ласка, дякую
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Что пугает в том, что вы выйдете на работу? Общение с людьми, страх что не справитесь, что ребенок не с вами? Может еще какие-то причины?
Дополнение от автора
Я сама не можу пояснити чому боюся, спілкуватись не соромлюсь, за дитину не боюся, коли йду на співбесіду то впевнена у собі, готова приступити до роботи в той же час, але коли мені говорять що я підходжу і щоб прийшла наприклад завтра, в мене паніка, я не розумію що саме мені не підходить, чого саме я боюсь, я просто вигадую для себе 100 причин для Того щоб не йти на цю роботу, і так з іншими
психолог онлайн
Доброго дня! То не йдіть як не хочите! навіщо боритесь з собою? значить ще не така проблема у фінансах раз ви сидите вдома!? Розумію що є якісь причини але людина в разі потреби веж здатна зробити і таке на що була не здатною! В народі кажуть біда заставить, то можливо це для вас стане сигналом! Або ви всеж хочите щось конкретне але важко визначитись, бо все ж робота крім грошей малаб ще й щось давати (я про участь , реалізацію, задоволення), але якщо ви кажете про після декрет то так багато хто почувається це нормально! Просто зрозумійте що професійно ви потянете незалежно від відчуттів а до роботи швидко звикнете я так думаю, можливо тоді варто зробити перший крок як рішення (я піду і подивлюсь чи мені таке підходить і тоді вирішу!)