як допомогти сину
Син 15 р нічого не хоче в житті ,не знає для чого дальше жити ,не хоче ходити в школу, а після школи йти вчитись ,бо каже навіщо так жити ,щоб цілий час працювати ,для чого таке життя .......часто каже ,що він помре, в житті немає для нього нічого ,щоб радувало його і йому все набридло Як допомогти сину що робити допоможіть
Вопрос от: ; Возраст: 35
консультация психолога
Добрый день
До 15 лет ваш сын хотел жить и знал что делать? Или произошли события которые могли повлиять на него. Насколько сейчас вы с ним близки и если ещё близкие люди?
Дополнение от автора
він ніколи не хотів особливо вчитись а тепер коли вже прийшов час закінчувати школу і вирішувати що дальше він заговорив ось так
Дополнение от автора
взагалі він закритий хлопець був завжди особливих стосунків між нами чомусь не було та інколи говорили по душам

психолог онлайн
Доброго дня!
Я би порадила сину і Вам звернутись до спецілістів.
Сину було б добре виключити депресію і спробувати налагодити гарний контакт зі спеціалістом для з'ясування прагнень щодо власної реалізації.
А Вам було би також розібратися зі своїми переживаннями і з тим, чому контакту немає.
Якщо, звичайно, Ви би хотіли розібратися в цьому та його налагодити.
консультация психолога
Сейчас сложно только по вашим словам определить что это депрессия или же особенности подросткового возраста. То что он говорит
цитата:
не хоче в житті ,не знає для чого дальше жити ,не хоче ходити в школу, а після школи йти вчитись ,бо каже навіщо так жити ,щоб цілий час працювати ,для чого таке життя .......часто каже ,що він помре, в житті немає для нього нічого ,щоб радувало його і йому все набридло
может быть просьбой о помощи. В этом случае важна ваша поддержка его. Возможность принятия его позиции, без осуждения. А скорее так что бы понять где бы он мог найти выход.
психолог онлайн
Обратитесь к психологу, который работает с подростками.
Но обычно работа идет со всей семьей, не только с ребенком.
Сыну точно нужна ваша поддержка и помощь. Мне кажется вопрос тут вовсе не в учебе как таковой
консультация психолога
Наталія, зверніться очно до психотерапевта, поговоріть із сином, поділіться своїми переживаннями, про те, що Ви хвилюєтесь і хочете допомогти, підтримати, запропонуйте допомогу спеціаліста. І виникає багато інтересу до того, а як хоче син, а що його цікавить, не хоче так, а хоче як..? Чи були в нього захоплення, інтереси, хоббі раніше? Цікаво наскільки він міг робити те, що хоче, а не те, що треба...
психолог онлайн
Ната, добрий ранок! Чи є у сина люди, з якими у нього близькі стосунки, кому Він довіряє? Вас він просив йому допомогти? Чому у Вас з сином немає близькиз стосунків? Чи не хотіли б Ви змінити щось у собі? З змін у Вас можуть початися зміни у сина.