Як бути собою? І як знайти себе?
Мені дуже давно потрібна допомога!
Я іще ніколи не була і не говорила з Психологами!
Але я надіюсь Ви мені допоможете:(
З дитинства я пережила травму велику яка осталась в свідомості
З самого маличка з 4 роки я пам'ятаю своє дитинство (це ПРАВДА) і я не знаю чому:( у мене є менша сестра їй зараз 10 і Вона нічого не пам'ятає з свого дитинства мінімум з 5 - 6 років і вона цьому сумує! А я пам'ятаю з самих 4 в дитинстві я була дуже нервова понад усе довіряла лише Мамі а Татові ні у мене уже його немає і я цього не сумую просто Він мене і не любив і ніколи зі мною не був мене Лише ОДНА Мама спасла проти 2 моїх смертей (Я мала померти)
Мама одна всі гроші свої витрачала на ліки заказувала з інших країн:'( лише до неї я відчувала любов💖
У мене Дар з дитинства відчувати на скрізь людей! І дуже Сильна Віра в Бога!!!
Іменно Він мене і спас!
І ще я де що не розумію чому в дитинстві я дивилася дуже багато мультиків (Барбі , Феї) дуже дуже багато і одні і ці самі чесно певно 100 раз і більше це нормально? Я їх пам'ятала но хотіла дивитись більше і більше:( (це окреме питання)
Коротше до суті… у мене немає друзів з дитинства! Я більше бачила інший світ чим реальність…! Любила все магічне! І люблю!
Наприклад я перейшла в школу на деякий час в селі і зі мною там 11 учнів і ні одної подруги навіть ніхто не хоче дружити! І я теж якщо чесно!!! Всі з мене глузують, обзивають, роблять шкоди, а я навіть нічого не можу сказати і почуваю себе чужою і іншою!! Мене лише інколи захищають (старшокласники хлопці) і це набагато приємно!!!
І так у мене зараз все погано! У мене немає батька но я дуже Сильно хочу його!!!!!!! З америки і сама хочу там жити у мене навіть поведінка як у англійської дівчинки! І я і правда Мрію мати Батька…!!!
І ще у мене ще ніколи в житті не було хлопця в іншій кращій школі у мене влюбився один хлопець Саша але я це дізналася лише тоді коли переходила в іншу школу:( він мені сподобався в 2 класі але потім я уже на нього не зважала… вчилася сильно! А він в мене з 2 до 7 класа і мені було дуже обідно коли я це дізналася пізно всі хлопці в класі про це знали і декілька дівчат лише одна я... і тепер я не можу навіть з ним зв'язатися:( зараз мені в іншій школі ужасній подобається один хлопець Рома мене звати Ріта він старший за мене на 2 роки йому здається 15 но він на мене завжди дивиться дивно… і робить перші шаги симпатії… но ми так навіть і не говоримо навіть привіт нічого… і за все життя лише 2 хлопців мене подобались (подобається) ………
Вопрос от: ; Возраст: 13
Дополнение от автора
я обично Амбиверт в дома обично весела а в школі настроєние пропадає тому що глузують я звичайно ігнорую но буває просто дуже боляче:'( чесно в класі ніхто ніхто зі мною не дружить всі ненавидять але я нічого нічого їм не робила ми з сестрою гарні і культурні дівчата!!! Але нам важко но мені важче сестрі краще вона завжди була Душа компанії до неї всі тягнуться а я лише доя всіх вічна загадка! От так вот і у мене! Я не можу найти своє призначення і не знаю що робити… я буваю занадто строга, весела, сумна перепади настрою і ще я не відчуваю захисту а він мені дуже потрібен Тато! Я надеюсь я все добре розказала! І надеюсь на помощь!!

психолог онлайн
Доброго дня, Ріта. Питання, Яке Ви задаєте - це про Ваше сприйняття себе. Ви зараз для інших вирішили бути "вічною загадкою, чужою, іншою". Для чого саме такою Вам бути - Ви можете подумати. Як з іншими будувати стосунки, як з хлопцями заговорити, які подобаються? Це є питання, які Ви можете зараз досліджувати в своєму житті і в своїй роботі з психологом. Але головне питання про призначення - це дуже цікаво. Відповідь на нього неможливо знати наперед, воно може бути тільки через дії і віру. Ви кажете, що відчували любов тільки до матері, але й говорите, що Бог спас Вас. Значить цей світ тоді Вас любить (школа і інші - це не весь світ).
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Рита, мне очень жаль, что ты не можешь каждый день быть со своим Папой (((
Я не поняла твоего вопроса к психологам и есть ли он вообще. Единственная мысль после прочтения твоего письма это если бы я была феей, то вернула бы тебе хорошего папу. Надеюсь в твоей жизни встретится хороший человек, который даст защиту и поддержку!
психолог онлайн
Ксения Шалимова
Привіт, Рита! Ти дуже гарно все розказала. Дуже прикро, що в тебе немає тата. Ти пишеш, що ніколи раніше не спілкувалася з психологом. Загалом, це дуже легко. Проте ти маєш не тільки розказати про своє життя, але й поставити конкретні питання. Наприклад, ти пишеш, що в тебе дуже погані відносини з однокласниками. Однак, що саме ти б хотіла? Зрозуміти, чому вони в тебе так складаються? Дізнатися, як тобі будувати дружні відносини?
Рита, чи є в твоїй школі шкільний психолог? Було б добре, якби ти звернулася до нього й розповіла про свої переживання. Також хочу спитати, чи знає твоя мама про твої труднощі? Ти з нею про це говорила? А твій класний керівник? Він знає, що однокласники часто тебе зачіпають? Які в тебе стосунки з сестрою? Чи дружите Ви?
психолог онлайн
Здравствуйте, Рита. Хотелось бы Вам помочь, новая школа - трудное место, и конечно же стресс. Скажите, что бы Вы хотели здесь узнать? Какую помощь получить?