Руйную стосунки
Зустрічаюся із молодою людиною більше 2 років. Навчаємось в одному універі в одній групі. Все добре, проте з'явилася проблема. Я злюся від кожної його дії, яка не пов'язана зі мною— спілкування із іншими людьми, надто довга робота на комп'ютері і т.п. Хочу, щоб постійно був зі мною, а якщо це не відбувається на мене нахлинають емоції, думаю, що я йому не цікава і все в тому роді. Розумію, що я не права, адже не можу відгородити від всього світу. Коли стримую цю злість та образи, ходжу просто без настрою, мене нічого не цікавить і впершу чергу він. Розумію, що руйную стосунки, але разом із тим нічого з собою зробити не можу.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Анні!
цитата:
Все добре, проте з'явилася проблема.
коли саме з'явилася ця проблема та які були до цього передумови?
цитата:
Хочу, щоб постійно був зі мною, а якщо це не відбувається на мене нахлинають емоції, думаю, що я йому не цікава і все в тому роді.
з подібними переживаннями стикається багато молодих людей. Вони можуть мати під собою ряд причин, котрі криються у Вашому минулому. Серед них причини:
-пов'язані з Вашими батьками (Вам в дитинстві мало приділяли уваги),
- пов'язана з досвідом минулих стосунків (Вас зрадили, віддали перевагу іншій людині).
Чи є щось з переліченого у Вашому минулому?
цитата:
Коли стримую цю злість та образи, ходжу просто без настрою, мене нічого не цікавить і впершу чергу він.
чи не могли б Ви пояснити, що конкретно маєте на увазі? Ваш хлопець стає Вам байдужий?
Дополнение от автора
Нічого з перечисленого в моєму минулому не було, навпаки я найменша дитина в сім'ї і тому вся увага завжди концентрувалася на мені. В стосунках теж.
Розпочалося це все, напевно, з того що останнім часом дуже змінився мій світогляд. В нас переважна кількість друзів спільні. Після змін у собі я перестала з деякими спілкуватись, і цього ж вимагала від коханого, пояснюючи це тим, що у їхній компанії він стає схожим на них( несерйозним, безперспективним створінням). В моїх внутрішніх переконнанях він повинен весь час віддавати мені. В моїй присутності він не може нізким бути крім мене. Хоча я розумію, що це неможливо, адже кожного дня він зі мною, і відгородити його від світу я не можу. Але це розуміння не допомагає мені діяти розумно.
Коли він, наприклад, надто довго грає ігри, в моїй голові народжується безліч безглуздих думок. Наприклад, не любить, не цікавлю, байдуже. І це все настільки нагнітає, що я просто починаю в це сама ж вірити. Це закінчуєтьс образами, по суті, без причини. Останнім часом я намагалась опановувати свої думки та емоції, але від цього, напевно, тільки гірше, мене перестає цікавити все, повністю поринаю у ці думки і певною мірою віддвляюсь від свого щастя.
В будь- який момент, я можу сказати, щоб він був зі мною, і він буде, але й цього я не можу через гордість.
психолог онлайн
цитата:
це скоріш за все і є ймовірна причина такої Вашої поведінки. Пригадайте як Ви реагували в дитинстві, коли не отримували те, що хотіли або Вам не приділяли увагу? Які думки виникали в середині Вас та емоції?
цитата:
В моїх внутрішніх переконнанях він повинен весь час віддавати мені.
це Ваша усталена модель реальності, котру Ви засвоїли з дитинства. Й коли, зараз не отримуєте бажаного (суцільної уваги хлопця) відчуваєте фрустрацію. Зважте, що Ваша поганий настрій
цитата:
це несвідома маніпуляція тої дити, що живе в Вас, адже образа - це дитяча емоція й спосіб зняти з себе відповідальність. Дуже похвально, що Ви розумієте, що не можете відгородити його від світу.
Ваш паттерн поведінки потребує коригування: Вам не приділяють увагу — Ви гадаєте, що Вас не люблять — зароджуються негативні емоції та стрес. Ось цей момент, де Ви гадаєте, що Вас не люблять, треба змінювати. Зважте, що така зміна не відбудеться за один раз. Вона потребує зусиль, самоконтролю та терплячості з Вашого боку. Подумайте: чому для Вас саме увага є виявом любові? Як ще своїм ставленням Ваш хлопець проявляє свої почуття до Вас?
цитата:
Останнім часом я намагалась опановувати свої думки та емоції, але від цього, напевно, тільки гірше, мене перестає цікавити все, повністю поринаю у ці думки і певною мірою віддвляюсь від свого щастя.
як саме Ви намагаєтесь боротися з негативним думками та емоціями?
цитата:
В моїй присутності він не може нізким бути крім мене. Хоча я розумію, що це неможливо, адже кожного дня він зі мною
які у Вас самої є персональні хобі та заняття?
Також подумайте над цим моментом
цитата:
Вас в цьому випадку спиняє лише гордість? Ви впевнені, що у Вас саме любов до свого хлопця? Як саме Ви проявляєте її зі свого боку?
Дополнение от автора
Про свої емоції в дитинстві я зовсім не пам'ятаю.
Увага не настільки прояв любові, як жага до того, щоб він був тільки мій, не хочу ділити ні з ким, і ні з чим.
Він в мене найкращий. В будь-який момент я можу покластися на нього, він мій захисник, моя опора. Дуже часто він жертвує своїми інтересами заради мене, старається дати все, що я потребую.
Особистих хобі в мене немає.
Безсумнівно, лише гордість. Цей фактор спрацьовує у мене з усіма, і зовсім не важливо чи дорога мені людина, чи просто знайома. Його кохаю усім серцем. Почуття свої проявляю турботою, підтримкою, нагадую як сильно кохаю також і словесно.
Щоб контролювати емоції стараюсь менше про це думати, але виходить якось не дуже добре.
психолог онлайн
Дуже добре, що у Вас та Вашого хлопця настільки теплі стосунки. Однак наскільки б близькими вони не були , кожна людина має право на особистий простір та свободу вибору з ким спілкуватися та товаришувати. Й Ви, судячи з усього це розумієте. Адже Ви можете абстрагуватися від свого внутрішнього бажання, щоб Ваш хлопець був лише з Вами та належав лише Вам, та усвідомлюєте його як помилкове.
Те, що Ви усвідомлюєте хибність нав'язливих думок, однак при цьому це не допомогає Вам їх подолати говорить, що у Вас є приховані мотиви такої поведінки.
Просто намагатися не думати - це зазвичай не варіант. Є різні способи боротьби з нав'язливими думками.
Перше - це перевести їх в позитивне русло. Спочатку Ви переводите деструктивні думки в нейтральні, а потім в позитивні.
Спробувати знайти вигоду від ситуації й зосередитися на ній. Наприклад, у мене є вільний час на себе та свої вподобання.
Ефективним може бути багато разове повторення конструктивних та позитивних ідей та думок. Наприклад, банальне "мій хлопець мене кохає та дбає про мене".
Відрізати негативну думку та ставити на її місце щось приємне (наприклад, гарні спогади, програвати приємні події дня).
Це лише деякі з технік, що використовуються. Й головне займіть себе чимось, в той час як Вас починають долати думки та переживання: прибирання, читання, фізична активність, ігри, прогулянки, зустріч з друзями та ін.
Також не докінця зрозуміло чого саме Ви хочете? Щоб Ваш хлопець був лише з Вами? Щоб зникли ці нав'язливі думки та емоції? Щоб Ваш хлопець був щасливим? Подумайте над цим.
Дополнение от автора
Звісно, щоб був щасливий.
Дуже дякую Вам за допомогу, Ви дійсно допомогли розібратися у собі.
психолог онлайн
Будь ласка. Бажаю Вам якомога швидше впоратися зі своєю проблемою та досягти душевного спокою та гармонії.