Депрессія
Подевлений стан на протязі останнього року. Втратив сенс до життя і нічого не змінюється. Якби не намагався повернутись в колію все повертається через 2-3 дні в русло депрессії. У всіх своїх проблемах звинувачую себе і не підпускаю нікого до себе з порадами чи допомогою.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день! Що трапилось перед тим, як Ви стали себе так почувати? Чи приймете Ви допомогу психологів і у чому вона може полягати?
Дополнение от автора
Це трапилось близько року назад. Після того як розійшовся з дівчиноюю В мене все почало просто руйнуватись в житті від роботи до звичайного життя в соціумі,не підпускаю нікого,неможу ні з ким поділитись бо складається враження,що мене ніхто не зрозуміє. Так готовий до допомоги психолога.
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам. Депресія - складний стан, що спотворює сприйняття світу. Безнадія, апатія, почуття провини супроводжують депресію та не дозволяють звернутися за допомогою. Що саме змушує Вас нікого не підпускати до себе?
Дополнение от автора
Відчуття не довіри,того,що усвідомлюю те,що мене ніколи в житті ніхто не підтримував. Від того,що як чоловік ніколи не показував і ні з ким не ділився зі своїми проблемами. Я максимально закрита людина від оточуючих.
психолог онлайн
Вибирайте психолога і попрацюйте над собою!
психолог онлайн
Для того, чтобы выбраться из этого состояния, вам нужна помощь психолога.
психолог онлайн
соглашусь, депрессия - не самое простое и не самое приятное состояние, и чем больше стараться з нее выходить. хотя, вам диагностировали депрессию или высшим назвали свое состояние этим словом? важно, мне кажется, прояснить. но, в любом случае, трудное эмоциональное состояние требует поддержки. вы можете нуждаться в человеке, который сможет быть с вами в вашем таком состоянии, принимать и поддерживать вас столько, сколько нужно. я считаю очень важным то, что вы сделали шаг навстречу себе. написали здесь, попросив о помощи. значит и следующийшаг тоже в ваших руках!
психолог онлайн
Добрий день! Ваш стан повязаний як з відносинами так і з відношенням до самого себе, тобто певна пасивність. Зверніться на психотерапію, це допоможе вам разом з терапевтом зрозуміти в чому справа та почати жити далі!