відносини з хлопцем
Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, як справитись з ситуацією і думками, які мене не покидають.
Ми розійшлись з хлопцем 2,5 роки тому, по його ініціативі, але я досі його люблю.
Я не можу перестати думати про нього і про те як могли скластися наші стосунки, якби я розказала йому про свої почуття, якби проговорили про всі проблеми і недорозуміння, які привели до розтавання
Мені зараз 23 і я, думаю як і більшість дівчат в цьому віці, хочу відчувати сильне плече поруч
Але я навіть уявити не можу, що це може бути хтось інший, а не він, що я піду на побачення з кимось іншим не з ним, хтось зможе обійняти мене, але не він
Що робити в такій ситуації, я навіть спокійно спати не можу, кожен вечір і кожен ранок ці думки з'являються в мене в голові
Чи варто спробувати повернути хлопця, якось зацікавити його, привернути увагу?
Нещодавно дізналась, що в нього з'явилась інша дівчина
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Добрый день. Похоже парень расстался с Вами, а Вы с ним нет. Расставание - это сложный процесс и иногда люди не готовы расставаться со своими мечтами и надеждами, связанными с другим человеком. И получается такое добровольное «заточение». Вроде и одна, а с другой стороны, вроде бы нет. Есть любимый мужчина, просто что-то пошло не так. Если такой конфликт между реальностью и надеждами затягивается, это часто вызывает тревожные или депрессивные состояния.
Не очень понятно, Вы 2,5 года не пытались изменить ситуацию? Почему сейчас?
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо у хлопця вже є інша дівчина, а ваші стосунки давно закінчились - пора визнати, що минуле - не повернути. Здається, Ви складно переживаєте втрату стосунків, для Вас вони продовжуються. У такому випадку може бути більш корисно звернутися до психолога, чим шукати зустрічі з хлопцем.