Доброго вечора ! Попала в клас , який на мене надзвичайно погано на мене впливає ! Що мені робити
Минулого року наші 10 класи звели до одного , і відповідно я перейшла в інший клас . Точніше менша частина класу перейшла в інший . І сталося так , що я стала погано навчатися , немає ніякої мотивації до здобуття певних цілей (навіть особистих цілей) . У тому класі , де я раніше навчалася діти були більш спокійні і не такі самовпевнені та наглі ,як в цьому класі .Зараз навчальний рік закінчується і я розумію , що взагалі не та людина , що була ... Груба , агресивна та дуже сильно лінива . Я впевнена , що саме люди в цьому класі погано на мене вплинули ( в моєї подруги та ж сама ситуація) , розумію , що мені ще рік жити в такому оточенні ( інакше ніяк ). Що мені робити в такому випадку ? Як повернутися до навчання , я себе заставляла неодноразово , але це марно ... Зараз мені стає страшно , що такими темпами я зможу навіть почати курити чи щось на кшалт цього ... Буду дуже вдячна за відповідь ) Ви навіть не уявляєте , як можете мені допомогти !
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий вечір! А як Ви почуваєте себе з новими - самовпевненими та наглими - однокласниками ? Ви пишете, що стали грубою та агресивною - Вам приходиться себе захищати? Від кого та від чого? Дуже часто за агресією ховається страх. Вам страшно в такому оточенні? Якщо так, то чого насправді Ви боїтеся?
Дополнение от автора
Так , мені приходиться захищати себе в такому оточенні , але не часто . Хоча , як не парадоксально , мені не страшно з ними , страшно тільки за поганий вплив , а саме "буття" з ними не страшне . Найбільш важливе питання моєї поганої поведінки , мені зараз всеодно на все , тобто раніше я могла прийти з двійкою додому і мені було соромно за те ,що я її заробила , хоча зараз мені абсолютно всеодно. Справа навіть не в оцінках , а у тому , що я "забила" на певні важливі речі (самовдосконалення ) . Моя вчителька говорить ,що я дуже "опустилася" ( авторитет для мене) . Можливо , я досить некоректно виразилася щодо агресії та грубості ...Вона присутня , але не у великих масштабах , в мене все ж таки залишилася друзі в цьому класі ( які були зі мною з 1 класу) і ми з ними добре товаришуєм . Просто , на мою думку , я попала в погану компанію , підти з цього класу я не можу (не хочу зайвих нервів батьків щодо цього приводу) . Дуже вдячна за те ,що відгукнулися у відповідь на запитання)
психолог онлайн
Будь ласка)
Я бачу деяке протиріччя у Вашій відповіді. З одного боку - "в мене все ж таки залишилася друзі в цьому класі ( які були зі мною з 1 класу) і ми з ними добре товаришуєм .", тобто ця частина Вашого життя залишилася відносно незмінною, і як я розумію, ці друзі "хороші". З іншого боку - "Просто , на мою думку , я попала в погану компанію" - це нові однокласники, з якими Ви спілкуєтеся, так? І Ви пишете "я попала", як нібито це хтось за Вас вирішив, а Вашої відповідальності в якій компанії перебувати зовсім немає. Але ж це не так. Тільки Ви вирішуєте з ким товаришувати, спілкуватися, проводити час, витрачати свою енергію чи навпаки інвестувати, вкладати в те, що приблизить до втілення особистих цілей. З ким спілкуєтеся - тим і стаєте. Хочете бачити себе іншою - спілкуйтеся з тими, хто Вам імпонує, подобається, розділяє Ваші інтереси, вподобання.
Дополнение от автора
Напевно , ви мене не зовсім правильно зрозуміли . Так ,я розумію ,що це тільки я вирішую з ким спілкуватися а з ким ні . Я веду до того ,що мені здається ,що мої однокласники впливають на мене навіть підсвідомо або навіть коли я з ними можу ,до прикладу, 2 дні не спілкуватись (просто "привіт - пока"). І головне питаня постає так : "Як мінімізувати вплив однокласників на мене ? Не бути такими як вони ? Що конкретно робити ,щоб не набратися від них поганих рис характеру ?"
Дополнение от автора
Просто це оточення я не зможу поміняти і мені прийдеться в ньому бути , незважаючи нінащо.
психолог онлайн
А Вам точно не хочеться і не подобається побути "поганою дівчиною", тобто освоїти нові якості, яких не було або не дозволяли собі проявляти раніше?
Як Ви думаєте, що заважає Вам "мінімізувати вплив однокласників на мене ? Не бути такими як вони ? " Як Ви даєте внутрішню згоду на цей вплив та перевтілення себе в них? Як можна залишатися в собі і не допускати проникненяя того, що Вам не подобається? Як би Ви могли себе захистити в тому середовищі, якщо дійсно хочете подбати про себе? Чому ВОНИ впливають на Вас, а не навпаки?
"Що конкретно робити ,щоб не набратися від них поганих рис характеру ?" - залишатися зі своїм характером, своїми цінностями, намірами, оточити себе однокласниками зі схожими мотивами та прагненнями, сидіти з ними поруч, тримати свої цілі в голові і не "годувати своєю увагою" те, що Вам не подобається, говорити цьому тверде, спокійне внутрішнє "ні", не дозволяючи цій енергії проникати в Вас. Можете навіть придумати символ, який захищає Вас та Вашу цілісність. Можете уявляти себе в захисному енергетичному коконі.
Дополнение от автора
Ні , мені точно не хочеться бути "поганою дівчиною" ! Дякую за відповідь , візьму до уваги )
психолог онлайн
Будь ласка :) Вірю, що Вам вдасться зберегти себе та змінити напрям динаміки впливу.