Як позбутися самотньості?
Із самого дитинства я відчував себе не таким як всі. В мене були проблеми з татом в дитинстві. він мене ображав, насилував, і презирав. Коли я йому ставив претензії, то він проігнорував мене, і я зрозумів шо ми чужі люди. Я почав шукати захист у брата, але брат так само мене ображав, принижував і бив. Потім в 10 років я зрозумів шо я гей. Я дуже хотів позбутися цього.Я ненавидів чоловіків і хлопців і вони мені при цьому подобались, і я за це ще більше їх ненавидів.вважав їх тваринами, гниллю.. І зараз я вирішив переосмилити свої погляди на хлопців. І зрозумів, що мені хочеться від них прийняття, тепла, любові, підтримки, тобто того, що я не отримав від тата. але я розумію, що ніхто не зможе мені цього дати, через те, що я шукаю близьку, безпечну людину, тобто тата. І я розумію, що завжди буду самотній по життю, через те, що з хлопцями мені важко спілкуватися, а дівчата мене не розуміють як хлопця, і я з ними зливаюся, а я хочу бути чоловіком, а не подружкою для дівчат.І кріім того, що я самотній я відчуваю себе слабким, я не вмію говорити про те, чого хочу, завжди корисний для всіх, боюся осуду інших, залежний від інших. вважаю себе ненормальним. нічтожеством.вважаю, що інші люди мають більше прав ніж я.
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Як позбутися цієї самотньості? чи як навчитися жити з нею? І чи варто проходити психотерапію?

психолог онлайн
Здрастуйте, Андрій.
Це є нормально, що ви хочете тепла і любові до себе від інших людей. І ви є нормальна людина, яка має ті ж самі права, що і інші. Вам варто подумати над тим, за що ви можете себе цінувати. Думаю, що знайдеться немало того, за що вам варто себе цінувати і любити.
А любов то себе, знаходження того, за що можна себе любити і цінувати допоможе позбутися самотності.
А загалом вам потрібно розібратися з минулим досвідом і ефективно це можна зробити з психологом, тому варто пройти психотерапію.
психолог онлайн
Добрий день. Так інколи трапляється, що люди бувають жорстокими до інших. Це може бути пов'язано з тим, що вони самі недоотримали любов в свій час. А люди, які не знають, що таке любов, не можуть дати це почуття іншим. Тому, зрозумійте, що Ваші близькі могли самі побувати в такій ситуації як і Ви.
І так, ви маєте рацію, що ви шукаєте тата, щоб доотримати чоловічу любов. І тому, хорошим варіантом може бути спілкування саме з ним. Але якщо нема можливості спілкуватися прямо, то можна попрацювати з уявним образом Вашого тата. Тут буде корисно сходити до психолога і провести корекцію свого внутрішнього стану. Так ви зможете компенсувати те, чого Вам не вистачає. І Ви зможете вести цікаве життя наповнене хорошими людьми.
Ви - не самотній. Навколо Вас багато добрих і люблячих людей, з якими Вам ще буде нагода зустрітися.
Успіхів.
психолог онлайн
Добрий ранок! Варто йти на терапію і розібратися у собі!