Як розібратись у своїх почуттях?
Мені 17,чотири місяці тому,я познайомилась з хлопцем в інтернеті,якому 26.Він з іншого міста і зараз в армії,ми спілкуємось по телефону і переписуємось. Мені ніби він подобається, але я не впевнена в цьому. А хлопець говорить, що любить.Два тижні тому ,ми посварилися і він навіть не дзвонив ,якби я не написала, він навіть би і не подзвонив.Мене лякає його вік і що я його навіть вживу не бачила ,девять років -це не маленька різниця.Як зрозуміти ,що я відчуваю? І зрозуміти що він до мене відчуває може він обманює ,що любить? І взагалі я запуталась. Що мені робити?(це мої перші серйозні відносини)
Вопрос от: ; Возраст: 17
Дополнение от автора
Я хочу доповнити.Що коли, ми не спілкуємось я постійно дуже сумую.Ми розмовляємо про все,що можна(про дітей,рідних, про країну в яку хочемо поїхати,де ми будемо жити і т.д)Не знаю,може це вже прив'язаність появилась.У мене піднімається настрій,коли він пише або дзвонить.Мені важко назвати кохання,можливо це просто закоханість,але і в цьому я також не впевнена.Я не знаю,що робити?У нас дуже велика різниця у віці це нормально?

психолог онлайн
Доброго вечора. Ви тричі в тексті нагадуєте про те, що вас хвилює:
"Мене лякає його вік і що я його навіть вживу не бачила"
"У нас дуже велика різниця у віці це нормально?"
"девять років -це не маленька різниця.Як зрозуміти ,що я відчуваю? "
Ось це ви і відчуваєте, виходячи зі своїх слів: Вас лякає велика різниця у віці і те, що ви його ні разу не бачили.
Ось з цих питань можна розпочати свою подорож до розуміння ситуації.
Подумайте над тим, яку вагу має для Вас вік і спілкування лише по телефону? Любе прийняте Ваше рішення матиме право на існування.
Успіхів.
психолог онлайн
Добрий ранок! Можливо Вам потрібно зустрітись і поспілкуватись наживо, щоб зрозуміти, Вам подобається реальна людина, чи та, яку Ви намалювали собі у своїх фантазіях. Усього доброго!
консультация психолога
Спробуйте прислухатись до себе, до відчуттів і тілесних реакцій, як відгук на ваше спілкування. Чи дозволяєте собі розглядати інших МЧ? Чим Вас лякає вік? А "нормально" для кого саме має бути? Для рідних, друзів? Ви боїтесь чого? Осуду, не прийняття , чи що? Що отримуєте від цього МЧ? В чому для Вас цінність цих стосунків?
психолог онлайн
цитата:
Мені важко назвати кохання,можливо це просто закоханість,але і в цьому я також не впевнена
Добрый день. А что бы Вы хотели сделать? Что Вы можете сейчас сделать?
Что Вас тревожит?