Дитина кусається
Добрий день!-Моїй донечці 3роки.Коли їй було 2, ми з її батьком розлучились.Зараз вона кусає,б є в основному мене і бабусю , може тягати за коси при тому усміхатися. Ні пояснення ні покарання не діють.Коли ми розійшлись колишній чоловік вимагав через суд щоб я надавала зустрічі з дитиною.Саме зустрічі породили таку поведінку.Також вона стала влаштовувати істерики.З нею не можна було гуляти на дворі.Чоловік цього не розуміє. Каже ,що піде до суду якщо я буду забороняти.Також, вночі вона погано спить, може прокинутись в 4 ночі і кричати або просто гойдатися.Також є звичка битися об кресло спиною при любому настрої.Не розмовляє.Тільки окремі слова і то не завжди.В садок поки не ходить.Мама моя говорить що вона недорозвинена і говорити не буде.Щиро надіюсь на вашу допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый день. Китайская мудрость гласит о том, что ваше сегодня - это результат Ваших прошлых решений и действий.
Это значит, что Вы берете на себя ответственность за принятые решения и их последствия.
Вы приняли решение - развестись. Результат - поведение ребёнка.
Момент ответственности за его психическое состояние теперь лежит на Вас и на Вашем муже. Вы оба в этом приняли участие, напоминаю. И решать это - двоим.
Ребёнок у Вас отличный, он все делает правильно - выплескивает эмоции наружу. Он маленький, как ему иначе реагировать на то, что его не устраивает?
Так что собирайтесь вместе, мама, папа, берите ребёночка за руку и отправляйтесь к семейному психологу, если действительно хотите уберечь его от ненужных проблем в будущем.
Успехов.
консультация психолога
Ірина, зверніться до психотерапевта очно разом із дитиною.
психолог онлайн
Людмила Александровна Павлова
Доброго дня! Вам необхідно обов'язково звернутися до дитячого психолога. Наприклад, у соціальні служби, що працюють з дітьми у кризових ситуаціях. Розлучення, складні стосунки з батьком дитини - це стрес, травма для дитини. Необхідна допомога фахівців.
психолог онлайн
Добрый день! Поддерживаю поход к психологу. Ребенок переживает и не знает как выразить свои эмоции. Специалист поможет Вам с этим справиться.
психолог онлайн
Добрый день. Развод родителей это всегда стресс для ребенка, причем тройной. Со стороны мамы, папы и самого ребенка. Я бы Вам рекомендовала обратиться с дочкой к психологу, для того, чтобы Вам и ей самой, смогли помочь.
психолог онлайн
Ірино, добрий ранок! Дитина таким чином дитина реагує на негаразди у родині. Зверніться Ви до психотерапевта, вирішуйте свої дорослі проблеми, у дитини все налагодиться!