Проблеми в сім‛ї
Не можу знайти спільної мови з дружиною.На даний моент я перебуваю на заробітках за кордоном і кожна розмова по телефону закінчується скандалом, причиною є те , що я приділяю їй мало уваги, не говорю компліменти і не цікавлюсь її станом та її проблемами. Ми у шлюбі з 2012 року у нас є синочок і зараз ми чекамо на поповнення в сім'ї.Можливо вона права: я приділяю їм мало уваги , я не говорю їй компліменти, бо не можу видавити із себе щось хороше знаючи як закінчилась наша попередня розмова( постійні докори того що вони мені не потрібні , що я про них забув, що я тут як в раю роблю все що заманеться і живу ні в чому собі не відмовляючи ) . Я визнаю , що рідше став цікавитись проблемами в своєму домі, та виправдовую себе тим , що в мене тут теж є свої проблеми , і мені б хотілюся подзвонивши додому почути якісь теплі слова , тещо в них все добре, те що в них всього в досталь( я ні в якому разі не хочу щоб дружина знала про мої проблеми, перебуваючи вагітною, не думаю що вона повинна про них знати), можливо вона відчуває ,що я їй щось не розповідаю і біситься через це, але коли я намагаюсь пояснити їй що в мене тут не рай і мені теж , як і їй , доводиться терпіти, вона вибухає і починаєть: А ти знаєш як мені тут самі з дитиною? і т.д. Я втрачаю свою сімю?! я мушу зараз бути тут, бо маю купити будинок в якому ми зараз мешкамо( ми так домовились з господарем будинку), мені не вистачає шість місяців праці, але я дуже боюсь втратити свою сімю за цей час.І я стою між двох вогнів : кинути все і рятувати сімю( хоча потім я не знаю де ми будемо жити з двома дітьми, зимою) чи потерпіти цей час що лишився і мати ,нарешті, свій дім.Не знаю чи витримаю
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго дня. Ви - чоловік. Годувальник сім'ї. І в даному випадку виступаєте в ролі сильнішого.
Як правило, вагітні жінки стають дуже чутливими. І це абсолютно нормально, що їй треба підтримка в першу чергу від Вас. Якщо вона просить уваги, то дайте їй це, подаруйте їй ту підтримку, яка їй зараз дуже потрібна. Вона вагітна і доглядає ще за одною дитиною, це не просто. Підтримуйте її. Це зараз для неї дуже важливо.
А свої проблеми Ви можете висказати тому, хто Вас зрозуміє. А найкращим співрозмовником для чоловіка є друг. Думаю, що у Вас є такий.
Так Ви і дружину вбережете від хвилювань, і собі допоможете.
Спробуйте.
Успіхів.
психолог онлайн
Добрий день! Ви розумієте, чого не вистачає дружині. Що Ви можете робити, щоб
Дати їй більше уваги, підтримки?
психолог онлайн
А говорили ли вы своей жене о своих переживаниях? И о всем том, что вы тут написали? (про ваши переживания, про важность поддержки от жены и знать, что вы не зря работаете и им всего хватает)?
Ваша жена беременна, есть маленький ребенок. Вас нет рядом, она одна, и вы отдалились - реже спрашиваете как она, не говорите приятностей, про себя тоже мало рассказываете. Как думаете, что чувствует в этот момент ваша жена? Спокойнее ли ей от того, что она не знает про ваши какие-то проблемы?
психолог онлайн
цитата:
зараз ми чекамо на поповнення в сім'ї.
Добрый вечер. Беременная женщина часто чувствует все гораздо сильнее, проблемы раздуваются до огромных масштабов. Вы пишите, что она говорит
цитата:
вони мені не потрібні
и возможно у нее появидся страх, что так и есть и Вы от нее уйдете и оставите ее саму. Как Вы ее успокаиваете? Вы спрашивали у нее, что бы ее успокоило?
цитата:
Можливо вона права: я приділяю їм мало уваги , я не говорю їй компліменти, бо не можу видавити із себе щось хороше
В этом есть проблема. Возможно Вам стоит поделиться своими чувствами и узнать про ее. Вы сейчас далеко друг от друга и каждому требуется поддержка. Попробуйте ее оказать друг другу. Это возможно, если делиться переживаниями и проблемами так, как будто вы с ней рядом.