Що робити коли мама мене встидається?
Так, мама мене встидається. Наприклад, сьогодні ж сталася така ситуація яка повністю вивела мене з себе. Навіть попри те що я мала їхати з мамою в місто я просто розвернулася і пішла додому вся в сльозах. Так ось. Йдемо ми з мамою па зупинку (вже майже там залишилось пару кроків до неї) , мама різко зупинилась і стоїть. Я питаю що сталося? А вона каже постоїмо тут. Вдалі бачу її знайомих. Я кажу мамо це через них. Вона каже ти а лосінах я не хочу щоб тебе бачили такою. (я була в лосінах АЛЕ довга туніка була до колін, вона закривала все що можливо і явно в моєму одязі не було нічого поганого!). Потім вона сказала що оберігає мене від пліток. Від яких саме я так і не довідалась. Що такого в одязі мама теж не сказала. Тому така мамина поведінка мені як ножем в серце!!! Так, зранку настрій в мене був не найліпший, бо ПМС почав своє давати. Але я просто була серйозна. Я не хникала не нила. Я не вередлива. Але те що сталося, і це не перший раз... Це настільки мені спротивлює маму. Я вже не можу її сприймати як мама вона стає мені чужою. Я прибігла додому у відчаї. Я плачу до тепер не можу заспокоїтись. Мучать думки про суїцид... Я не знаю що робити, що говорити. Так на довго мене не стане. Такий біль довго я не зможу витерпіти. Це велика образа.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Доброго дня! Розумію, це дуже образливо. Особливо зараз, коли ваша самооцінка формується.
Для початку, дуже добре, що ви можете таерезо оцінити свій вигляд, продовжуйте довіряти собі.
Також, ви можете позлитись, адже вам не пояснили що сталось.
Але, давайте про вашу маму. Вона вас дуже дюбить, оберігає, це видно. Впевнена вона не хотіла вас травмувати. Можливо в її житті сталась ситуація, пов'язана із плітками, болюча ситуація. І тепер вона боїться навіть там де це не треба. Зрозумійте, вона цього можливо і не усвідомлює. Така гостра реакція і спроба захистити вас, говорить про її травму, вона можливо не те що говорити про це не може, а навіть згадувати. Аде реакція є і вона діє на вас. Коли стаються такі ситуації, пам'ятайте, це не про ВАС, а про НЕЇ. І довіряйте собі.
Удачі вам!
Дополнение от автора
Дякую. Напевно ви праві.
психолог онлайн
Вірте у себе і довіряйте собі. Батьки такі батьки. Їм інструкції ніхто не давав, тільки любов.
Дополнение от автора
Дякую Вам.